logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Shield – laminator z dociskiem pneumatycznym

  PR 18.08.2016, przeczytano 3048 razy
ilustracjastrzałka

Shield to nowej generacji laminator, którego wyróżniającą cechą jest pneumatyczny docisk zamiast mechanicznego. Do tego dochodzą opcje rozbudowy. Przepis na sukces?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/shield-%E2%80%93-laminator-z-dociskiem-pneumatycznym,29645,artykul.html

Idea urządzenia o nazwie „Shield” powstała w 2011 roku podczas targów ISA w Las Vegas. Sergio Ferrari z włoskiej firmy Neolt i Paul Koch z holenderskiego Signsbase (dziś Cosign) postanowili zbudować idealny laminator dla „reklamiarzy”. Mix wiedzy z Holandii, Belgii, Włoch i DNA pochodzące z USA pozwoliło ten projekt urzeczywistnić.
Przez lata prototypy produkowane w fabryce we włoskim Bergamo ulepszano. Wiele zmian i funkcjonalności zostało wprowadzanych na podstawie rzeczywistych potrzeb producentów reklam. Oficjalna premiera Shield’a miała miejsce podczas targów Fespa w 2013 roku w Londynie. Produkt szybko został doceniony przez rynek. Aktualnie Shiled sprzedawany jest w ponad 30 krajach. Polskim dystrybutorem jest firma Atrium Centrum Ploterowe.

Laminator Shield

Shiled to wydajny laminator, wyposażony we wbudowaną sprężarkę, gwarantującą ciągły i stały docisk rolek laminujących do 6 bar. Jest to najważniejsza przewaga tego urządzenia nad „zwykłymi” laminatorami. To właśnie dzięki pneumatyce Shiled jest o kilka kroków przed innymi laminatorami. Zaawansowane systemy kontroli automatycznie dostosowują parametry pracy.

Urządzenie umożliwia laminację materiałów od szerokości do 1650 mm. Shield można także rozbudować o wiele modułów dodatkowych jak np. stoły, podgrzewanie rolki (do 50 stopni lub 120 stopni), pneumatyczny trymer pionowy rozcinający wydruki, system nawijająco-rozwijający, system antystatyczny, pedał sterujący, itd.
Shield dzięki systemowo ciśnieniowemu jest także bardziej ekologiczny i ekonomiczny gdyż jego zużycie energii jest niższe od silników elektrycznych. Siłowniki przystosowują się automatycznie do różnych grubości materiałów. Wstępnie określone ciśnienie dla danego materiału można zmodyfikować w czasie pracy.

Trymer

Prawdą jest, że po laminacji grafiki reklamowej czy też innej, prace muszą zostać przycięte od ostatecznego wymiaru. Projektanci Shileda wiedząc o tym, pozwolili doposażyć urządzenie w trymer rozcinający zalaminowane, nawet bardzo długie wydruki. Proste i funkcjonalne.


Stołowy laminator Shield

Shield Flatbed to rolowy wariant laminatora Shield wraz z jego wszystkimi możliwościami i zaletami, rozbudowany dodatkowo  o 2 stoły z rolkami. Stoły umożliwiają załadunek i odbiór laminowanych płyt o grubości do 3 cm. Ciśnieniowy docisk wałka, w sposób automatyczny dostosowuje się do grubości prowadzonej płyty.
Laminator stołowy Shield idealnie wpasowuje się w park maszynowy drukarni wielkoformatowych i agencji reklamowych rozszerzając możliwości drukarek wielkoformatowych o aplikację płaskich nośników.


Dla kogo

Shield powstał dla „reklamiarzy” czyli różnej wielkości agencji reklamowych i drukarni wielkoformatowych, gdzie zachodzi potrzeba zabezpieczania zadrukowanej grafiki  laminatem. Jednakże, sprawdzi się także w różnego rodzaju zakładach produkcyjnych, wymagających idealnego przeniesienia folii samoprzylepnej na elastyczne czy też sztywne podłoże.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy Agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard koncentrować się będą wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki. 
Autobus Popeyes wozi fanów na kurczaki
W minioną niedzielę, 21 kwietnia kilkudziesięciu fanów kurczaków w luizjańskim stylu odbyło niezwykłą kulinarną podróż. Autobusem Popeyes przejechali ponad 700 kilometrów, by skosztować słynnych dań sieci. To efekt nietypowej akcji, którą marka zorganizowała dla swoich najaktywniejszych fanów. Spośród wszystkich komentarzy na swoich social mediach Popeyes wyłonił 4...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764