logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Shootmee Eye: Nowa opcja dla agencji reklamowych i marketerów

  PR 03.08.2018, przeczytano 693 razy
ilustracjastrzałka

Dom produkcyjny i agencja talentów reżyserskich oraz fotograficznych SHOOTME Visual Artists wchodzi w kolejną fazę rozwoju biznesu. Powiększają ofertę o narzędzie contentowe SHOOTME Eye: kreację i produkcję wysokiej jakości dokumentalnych form tematycznych z możliwością kontekstowego lokowania produktów


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/shootmee-eye%3A-nowa-opcja-dla-agencji-reklamowych-i-marketerow,37487,artykul.html

Wprowadzenie narzędzia i prezentacji możliwości projektu SHOOTME Eye, launchować będzie w pełni wyprodukowany prze SHOOTME kilkuminutowy dokument „Life goals” w reżyserii Marcina Filipowicza.

Dokument opowiada historię młodego piłkarza, Janka Stolarskiego, którego kontuzja i napotkane błędy lekarskie omal nie doprowadziły do śmierci. Jednak dzięki hartowi ducha chłopak nie tylko przeżył, a co więcej, prowadzi swój piłkarski klub (Rozwój Warszawa), dając młodzieży na życiowym zakręcie szansę życiowego i sportowego rozwoju.

To tylko jedna z autentycznych historii, które chcemy pokazać światu. Jest ich wiele więcej, w tej chwili mamy w developmencie 5 innych i rozpoczynamy poszukiwania partnerstw, patronatów i marek do współpracy. Jesteśmy też otwarci na nowe, autorskie tematy dokumentalne. Rozmawiajmy.” - mówi Michał Shootman Majewski, założyciel SHOOTME. 

SHOOTME Eye może być także rozwiązaniem dla firm, które szukają pomysłów w ramach skutecznych działań CSR. Dokumentalne produkcje na potrzeby wspieranych instytucji czy akcji społecznych to nic innego jak odpowiedź na światowy trend „brand activism”.

Pierwszy film zrobiliśmy zupełnie sami, jest sfinansowany w stu procentach z naszego budżetu. Powstał między innymi po to, by w kontekście ogromnych, szybko znikających budżetów, wydawanych okazjonalnie (np. z powodu mistrzostw świata), zwrócić uwagę agencji i marketerów. Bo mundial się kończy, ale dobry content pozostaje i może zostać zapamiętany. Dlaczego? Bo budzi emocje i jest autentyczny, bo wynika z doświadczenia. Historia z filmu „Life goals”, to coś, pod czym spokojnie mogliby się podpisać zarówno globalni giganci biznesu sportowego, jak i lokalne marki sportowe czy fundacje związane ze sportem. Myślimy o SHOOTME Eye tak, by było dostępne finansowo dla marek różnych wielkości i sektorów. Kreujemy indywidualnie.” - dodaje Majewski. 

To nie pierwsze spotkanie SHOOTME z filmem dokumentalnym. Wcześniej na potrzeby PCK i agencji Grey wyprodukowało krótką, wielokrotnie nagradzaną (KTR, Effie, shortlista Cannes Lions) dokumentalną formę „Życie po śmierci”(reż. Marcin Filipowicz, 2016), a także blisko półgodzinny film dokumentalny z Borysem Szycem „Do ostatniego drzewa” (reż. Aia Asé & Edward Porembny, 2017). Film był ważnym elementem kampanii „Ostatnie Drzewo” agencji Ogilvy Poland dla Greenpeace, prestiżowo nagrodzonej m.in. 13 statuetkami Cannes Lions (2018), The One Show oraz D&AD.

SHOOTME Visual Artists rozszerzając dotychczasowe standardy tworzenia branded content, zwraca uwagę na aspekt odpowiedzialności społecznej wszystkich firm produkujących content dla marek - „Nie zapominajmy, co oglądają nasze dzieci, co je kształtuje, jakie treści, jakie przekazy. Róbmy content fajnie, jakościowo i odpowiedzialnie. Jestem przekonany, że podziękujemy sobie za to pokoleniowo.” - podsumowuje Majewski.

Źródło: SHOOTME Visual Artists

www.shootme.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764