logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Shootmee Eye: Nowa opcja dla agencji reklamowych i marketerów

  PR 03.08.2018, przeczytano 679 razy
ilustracjastrzałka

Dom produkcyjny i agencja talentów reżyserskich oraz fotograficznych SHOOTME Visual Artists wchodzi w kolejną fazę rozwoju biznesu. Powiększają ofertę o narzędzie contentowe SHOOTME Eye: kreację i produkcję wysokiej jakości dokumentalnych form tematycznych z możliwością kontekstowego lokowania produktów


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/shootmee-eye%3A-nowa-opcja-dla-agencji-reklamowych-i-marketerow,37487,artykul.html

Wprowadzenie narzędzia i prezentacji możliwości projektu SHOOTME Eye, launchować będzie w pełni wyprodukowany prze SHOOTME kilkuminutowy dokument „Life goals” w reżyserii Marcina Filipowicza.

Dokument opowiada historię młodego piłkarza, Janka Stolarskiego, którego kontuzja i napotkane błędy lekarskie omal nie doprowadziły do śmierci. Jednak dzięki hartowi ducha chłopak nie tylko przeżył, a co więcej, prowadzi swój piłkarski klub (Rozwój Warszawa), dając młodzieży na życiowym zakręcie szansę życiowego i sportowego rozwoju.

To tylko jedna z autentycznych historii, które chcemy pokazać światu. Jest ich wiele więcej, w tej chwili mamy w developmencie 5 innych i rozpoczynamy poszukiwania partnerstw, patronatów i marek do współpracy. Jesteśmy też otwarci na nowe, autorskie tematy dokumentalne. Rozmawiajmy.” - mówi Michał Shootman Majewski, założyciel SHOOTME. 

SHOOTME Eye może być także rozwiązaniem dla firm, które szukają pomysłów w ramach skutecznych działań CSR. Dokumentalne produkcje na potrzeby wspieranych instytucji czy akcji społecznych to nic innego jak odpowiedź na światowy trend „brand activism”.

Pierwszy film zrobiliśmy zupełnie sami, jest sfinansowany w stu procentach z naszego budżetu. Powstał między innymi po to, by w kontekście ogromnych, szybko znikających budżetów, wydawanych okazjonalnie (np. z powodu mistrzostw świata), zwrócić uwagę agencji i marketerów. Bo mundial się kończy, ale dobry content pozostaje i może zostać zapamiętany. Dlaczego? Bo budzi emocje i jest autentyczny, bo wynika z doświadczenia. Historia z filmu „Life goals”, to coś, pod czym spokojnie mogliby się podpisać zarówno globalni giganci biznesu sportowego, jak i lokalne marki sportowe czy fundacje związane ze sportem. Myślimy o SHOOTME Eye tak, by było dostępne finansowo dla marek różnych wielkości i sektorów. Kreujemy indywidualnie.” - dodaje Majewski. 

To nie pierwsze spotkanie SHOOTME z filmem dokumentalnym. Wcześniej na potrzeby PCK i agencji Grey wyprodukowało krótką, wielokrotnie nagradzaną (KTR, Effie, shortlista Cannes Lions) dokumentalną formę „Życie po śmierci”(reż. Marcin Filipowicz, 2016), a także blisko półgodzinny film dokumentalny z Borysem Szycem „Do ostatniego drzewa” (reż. Aia Asé & Edward Porembny, 2017). Film był ważnym elementem kampanii „Ostatnie Drzewo” agencji Ogilvy Poland dla Greenpeace, prestiżowo nagrodzonej m.in. 13 statuetkami Cannes Lions (2018), The One Show oraz D&AD.

SHOOTME Visual Artists rozszerzając dotychczasowe standardy tworzenia branded content, zwraca uwagę na aspekt odpowiedzialności społecznej wszystkich firm produkujących content dla marek - „Nie zapominajmy, co oglądają nasze dzieci, co je kształtuje, jakie treści, jakie przekazy. Róbmy content fajnie, jakościowo i odpowiedzialnie. Jestem przekonany, że podziękujemy sobie za to pokoleniowo.” - podsumowuje Majewski.

Źródło: SHOOTME Visual Artists

www.shootme.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764