logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Shootmee Eye: Nowa opcja dla agencji reklamowych i marketerów

  PR 03.08.2018, przeczytano 690 razy
ilustracjastrzałka

Dom produkcyjny i agencja talentów reżyserskich oraz fotograficznych SHOOTME Visual Artists wchodzi w kolejną fazę rozwoju biznesu. Powiększają ofertę o narzędzie contentowe SHOOTME Eye: kreację i produkcję wysokiej jakości dokumentalnych form tematycznych z możliwością kontekstowego lokowania produktów


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/shootmee-eye%3A-nowa-opcja-dla-agencji-reklamowych-i-marketerow,37487,artykul.html

Wprowadzenie narzędzia i prezentacji możliwości projektu SHOOTME Eye, launchować będzie w pełni wyprodukowany prze SHOOTME kilkuminutowy dokument „Life goals” w reżyserii Marcina Filipowicza.

Dokument opowiada historię młodego piłkarza, Janka Stolarskiego, którego kontuzja i napotkane błędy lekarskie omal nie doprowadziły do śmierci. Jednak dzięki hartowi ducha chłopak nie tylko przeżył, a co więcej, prowadzi swój piłkarski klub (Rozwój Warszawa), dając młodzieży na życiowym zakręcie szansę życiowego i sportowego rozwoju.

To tylko jedna z autentycznych historii, które chcemy pokazać światu. Jest ich wiele więcej, w tej chwili mamy w developmencie 5 innych i rozpoczynamy poszukiwania partnerstw, patronatów i marek do współpracy. Jesteśmy też otwarci na nowe, autorskie tematy dokumentalne. Rozmawiajmy.” - mówi Michał Shootman Majewski, założyciel SHOOTME. 

SHOOTME Eye może być także rozwiązaniem dla firm, które szukają pomysłów w ramach skutecznych działań CSR. Dokumentalne produkcje na potrzeby wspieranych instytucji czy akcji społecznych to nic innego jak odpowiedź na światowy trend „brand activism”.

Pierwszy film zrobiliśmy zupełnie sami, jest sfinansowany w stu procentach z naszego budżetu. Powstał między innymi po to, by w kontekście ogromnych, szybko znikających budżetów, wydawanych okazjonalnie (np. z powodu mistrzostw świata), zwrócić uwagę agencji i marketerów. Bo mundial się kończy, ale dobry content pozostaje i może zostać zapamiętany. Dlaczego? Bo budzi emocje i jest autentyczny, bo wynika z doświadczenia. Historia z filmu „Life goals”, to coś, pod czym spokojnie mogliby się podpisać zarówno globalni giganci biznesu sportowego, jak i lokalne marki sportowe czy fundacje związane ze sportem. Myślimy o SHOOTME Eye tak, by było dostępne finansowo dla marek różnych wielkości i sektorów. Kreujemy indywidualnie.” - dodaje Majewski. 

To nie pierwsze spotkanie SHOOTME z filmem dokumentalnym. Wcześniej na potrzeby PCK i agencji Grey wyprodukowało krótką, wielokrotnie nagradzaną (KTR, Effie, shortlista Cannes Lions) dokumentalną formę „Życie po śmierci”(reż. Marcin Filipowicz, 2016), a także blisko półgodzinny film dokumentalny z Borysem Szycem „Do ostatniego drzewa” (reż. Aia Asé & Edward Porembny, 2017). Film był ważnym elementem kampanii „Ostatnie Drzewo” agencji Ogilvy Poland dla Greenpeace, prestiżowo nagrodzonej m.in. 13 statuetkami Cannes Lions (2018), The One Show oraz D&AD.

SHOOTME Visual Artists rozszerzając dotychczasowe standardy tworzenia branded content, zwraca uwagę na aspekt odpowiedzialności społecznej wszystkich firm produkujących content dla marek - „Nie zapominajmy, co oglądają nasze dzieci, co je kształtuje, jakie treści, jakie przekazy. Róbmy content fajnie, jakościowo i odpowiedzialnie. Jestem przekonany, że podziękujemy sobie za to pokoleniowo.” - podsumowuje Majewski.

Źródło: SHOOTME Visual Artists

www.shootme.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764