logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Shootmee Eye: Nowa opcja dla agencji reklamowych i marketerów

  PR 03.08.2018, przeczytano 448 razy
ilustracjastrzałka

Dom produkcyjny i agencja talentów reżyserskich oraz fotograficznych SHOOTME Visual Artists wchodzi w kolejną fazę rozwoju biznesu. Powiększają ofertę o narzędzie contentowe SHOOTME Eye: kreację i produkcję wysokiej jakości dokumentalnych form tematycznych z możliwością kontekstowego lokowania produktów


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/shootmee-eye%3A-nowa-opcja-dla-agencji-reklamowych-i-marketerow,37487,artykul.html

Wprowadzenie narzędzia i prezentacji możliwości projektu SHOOTME Eye, launchować będzie w pełni wyprodukowany prze SHOOTME kilkuminutowy dokument „Life goals” w reżyserii Marcina Filipowicza.

Dokument opowiada historię młodego piłkarza, Janka Stolarskiego, którego kontuzja i napotkane błędy lekarskie omal nie doprowadziły do śmierci. Jednak dzięki hartowi ducha chłopak nie tylko przeżył, a co więcej, prowadzi swój piłkarski klub (Rozwój Warszawa), dając młodzieży na życiowym zakręcie szansę życiowego i sportowego rozwoju.

To tylko jedna z autentycznych historii, które chcemy pokazać światu. Jest ich wiele więcej, w tej chwili mamy w developmencie 5 innych i rozpoczynamy poszukiwania partnerstw, patronatów i marek do współpracy. Jesteśmy też otwarci na nowe, autorskie tematy dokumentalne. Rozmawiajmy.” - mówi Michał Shootman Majewski, założyciel SHOOTME. 

SHOOTME Eye może być także rozwiązaniem dla firm, które szukają pomysłów w ramach skutecznych działań CSR. Dokumentalne produkcje na potrzeby wspieranych instytucji czy akcji społecznych to nic innego jak odpowiedź na światowy trend „brand activism”.

Pierwszy film zrobiliśmy zupełnie sami, jest sfinansowany w stu procentach z naszego budżetu. Powstał między innymi po to, by w kontekście ogromnych, szybko znikających budżetów, wydawanych okazjonalnie (np. z powodu mistrzostw świata), zwrócić uwagę agencji i marketerów. Bo mundial się kończy, ale dobry content pozostaje i może zostać zapamiętany. Dlaczego? Bo budzi emocje i jest autentyczny, bo wynika z doświadczenia. Historia z filmu „Life goals”, to coś, pod czym spokojnie mogliby się podpisać zarówno globalni giganci biznesu sportowego, jak i lokalne marki sportowe czy fundacje związane ze sportem. Myślimy o SHOOTME Eye tak, by było dostępne finansowo dla marek różnych wielkości i sektorów. Kreujemy indywidualnie.” - dodaje Majewski. 

To nie pierwsze spotkanie SHOOTME z filmem dokumentalnym. Wcześniej na potrzeby PCK i agencji Grey wyprodukowało krótką, wielokrotnie nagradzaną (KTR, Effie, shortlista Cannes Lions) dokumentalną formę „Życie po śmierci”(reż. Marcin Filipowicz, 2016), a także blisko półgodzinny film dokumentalny z Borysem Szycem „Do ostatniego drzewa” (reż. Aia Asé & Edward Porembny, 2017). Film był ważnym elementem kampanii „Ostatnie Drzewo” agencji Ogilvy Poland dla Greenpeace, prestiżowo nagrodzonej m.in. 13 statuetkami Cannes Lions (2018), The One Show oraz D&AD.

SHOOTME Visual Artists rozszerzając dotychczasowe standardy tworzenia branded content, zwraca uwagę na aspekt odpowiedzialności społecznej wszystkich firm produkujących content dla marek - „Nie zapominajmy, co oglądają nasze dzieci, co je kształtuje, jakie treści, jakie przekazy. Róbmy content fajnie, jakościowo i odpowiedzialnie. Jestem przekonany, że podziękujemy sobie za to pokoleniowo.” - podsumowuje Majewski.

Źródło: SHOOTME Visual Artists

www.shootme.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Succes Story by Via Color Pegasus: Rembar inwestuje w Axis 6090
REMBAR to polska firma, która powstała z doświadczenia i pasji jej właścicieli. Jedną z gałęzi jej działalności jest produkcja dekoracji na specjalne okazje, a celem, który właściciele chcieli zrealizować – rozwój tego segmentu i rozbudowanie marki. Szansę na realizację tych planów znaleźli na targach branżowych w postaci drukarki UV Pegasus.
Bloomnet pomaga rozwijać niemiecką markę Expertlead
Agencja interaktywna Bloomnet rozszerza współpracę z platformą zajmującą się rekrutowaniem i oferowaniem dla firm freelancerów technologicznych.
Grześki latem nie pływają w czekoladzie
W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”. Działania potrwają przez cały miesiąc m.in. w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży.
Idea Productions Poland z kolejnym projektem online
Od koncepcji, przez produkcję, po realizację – agencja eventowa Idea Productions Poland zakończyła właśnie prace nad cyklem spotkań online dla klienta z branży farmaceutycznej.
Kampania „Polskie – kupuję to!”
Kampania społeczna PGE Polskiej Grupy Energetycznej „Polskie – kupuję to!” zachęca Polaków do kupowania krajowych produktów i usług. Akcję zainicjowali pracownicy PGE, a Grupa zdecydowała się ją wesprzeć i nadać jej ogólnopolski wymiar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764