logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Show Service zaprezentuje nowe BMW

  PR 25.02.2010, przeczytano 937 razy

Show Service zorganizuje premierę najnowszego modelu samochodu BMW 5, dla poznańskiego dealera marki. Impreza dla ok. 350 osób odbędzie się w Poznaniu 19 marca 2010 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/show-service-zaprezentuje-nowe-bmw,10277,artykul.html

Firma Show Service odpowiada za kompleksową organizację eventu, w tym także za obsługę zaproszonych dziennikarzy.
Premiera najnowszego modelu BMW odbywać się będzie pod hasłem „Radość z Jazdy”.

- Naszym zadaniem będzie zapewnienie gościom niezapomnianych wrażeń i atrakcji nawiązujących do głównych wartości marki BMW – mówi Natalia Wolska z Show Service.

Event przygotowywany dla BMW Olszowiec jest kolejnym zleceniem jakie Show Service wykonuje, dla klientów z branży motoryzacyjnej. Do tej pory agencja organizowała m.in. prezentację Seata Ibizy oraz współpracowała przy promocji samochodów BMW X1 i Mini.

Agencja Show Service Events Marketing to firma funkcjonująca na rynku eventowym już od 1993 roku. Specjalizuje się w realizacji niestandardowych przedsięwzięć niezależnie od skali wydarzenia. Od 2008 roku firma wchodzi w skład Grupy Fresh obsługując m.in. Ikea Polska, Wrigley Poland, MTP, Schur Flexible Poland, Rehau, MediaExpert, Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego, IndexFood, AudioSAT.

Źródło: Show Service Events Marketing

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764