logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Showmax – nawet rok bez dodatkowych opłat dla klientów Bancovo

  PR 11.10.2018, przeczytano 352 razy
ilustracjastrzałka

BANCOVO wystartowało z nową z promocją dla swoich klientów. Każdy kto weźmie kredyt lub pożyczkę za pośrednictwem tej pierwszej na polskim rynku platformy kredytowej online, otrzyma dostęp do serwisu Showmax nawet na 1 rok bez dodatkowych opłat. Wartość przyznawanych voucherów uzależniona będzie od kwoty zaciągniętego kredytu lub pożyczki. Promocja potrwa do 20 stycznia 2019 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/showmax-%E2%80%93-nawet-rok-bez-dodatkowych-oplat-dla-klientow-bancovo,379698,artykul.html

Uczestnikiem promocji „Showmax – nawet rok bez dodatkowych opłat dla klientów Bancovo” może zostać każdy klient, który zawrze umowę o kredyt lub pożyczkę za pośrednictwem BANCOVO. Po podpisaniu umowy kredytowej i uruchomieniu środków, organizator przesyła klientowi e-mail z kodem promocyjnym do użycia w serwisie Showmax.

– Nagradzamy w ten sposób osoby, które zdecydowały się na zawarcie umowy o kredyt lub pożyczkę i od niej nie odstąpiły. Wybór partnera do przeprowadzenia akcji był dla nas oczywisty. Podobnie jak BANCOVO, Showmax jest platformą funkcjonującą w oparciu o mechanizmy osadzone w środowisku online, w modelu w którym klient sam wybiera interesujące go programy, filmy czy seriale, tak jak na naszej platformie ma wybór ofert kredytu lub pożyczki. Mamy więc wiele cech wspólnych, będąc aktywnymi uczestnikami rewolucji mentalnej zachodzącej na rynku usług internetowych – wyjaśnia Marcin Mikołajczak, członek zarządu Bancovo.

Czas dostępu do serwisu bez dodatkowych opłat jest uzależniony od wysokości zaciągniętego za pośrednictwem BANCOVO kredytu lub pożyczki. Kwota między 3-5 tys. złotych pozwala na korzystanie z nagrody przez 3 miesiące, powyżej 5 do 10 tys. zł  - przez 6 miesięcy, a kredyt lub pożyczka powyżej 10 tys.  umożliwia oglądanie filmów i seriali w Showmax nawet przez cały rok.

Źródło: Bancovo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764