logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Showmax – nawet rok bez dodatkowych opłat dla klientów Bancovo

  PR 11.10.2018, przeczytano 158 razy
ilustracjastrzałka

BANCOVO wystartowało z nową z promocją dla swoich klientów. Każdy kto weźmie kredyt lub pożyczkę za pośrednictwem tej pierwszej na polskim rynku platformy kredytowej online, otrzyma dostęp do serwisu Showmax nawet na 1 rok bez dodatkowych opłat. Wartość przyznawanych voucherów uzależniona będzie od kwoty zaciągniętego kredytu lub pożyczki. Promocja potrwa do 20 stycznia 2019 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/showmax-%E2%80%93-nawet-rok-bez-dodatkowych-oplat-dla-klientow-bancovo,379698,artykul.html

Uczestnikiem promocji „Showmax – nawet rok bez dodatkowych opłat dla klientów Bancovo” może zostać każdy klient, który zawrze umowę o kredyt lub pożyczkę za pośrednictwem BANCOVO. Po podpisaniu umowy kredytowej i uruchomieniu środków, organizator przesyła klientowi e-mail z kodem promocyjnym do użycia w serwisie Showmax.

– Nagradzamy w ten sposób osoby, które zdecydowały się na zawarcie umowy o kredyt lub pożyczkę i od niej nie odstąpiły. Wybór partnera do przeprowadzenia akcji był dla nas oczywisty. Podobnie jak BANCOVO, Showmax jest platformą funkcjonującą w oparciu o mechanizmy osadzone w środowisku online, w modelu w którym klient sam wybiera interesujące go programy, filmy czy seriale, tak jak na naszej platformie ma wybór ofert kredytu lub pożyczki. Mamy więc wiele cech wspólnych, będąc aktywnymi uczestnikami rewolucji mentalnej zachodzącej na rynku usług internetowych – wyjaśnia Marcin Mikołajczak, członek zarządu Bancovo.

Czas dostępu do serwisu bez dodatkowych opłat jest uzależniony od wysokości zaciągniętego za pośrednictwem BANCOVO kredytu lub pożyczki. Kwota między 3-5 tys. złotych pozwala na korzystanie z nagrody przez 3 miesiące, powyżej 5 do 10 tys. zł  - przez 6 miesięcy, a kredyt lub pożyczka powyżej 10 tys.  umożliwia oglądanie filmów i seriali w Showmax nawet przez cały rok.

Źródło: Bancovo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za maj 2019 r.
Maj okazał się kolejnym miesiącem, w którym użytkownicy stawiali przede wszystkim na doznania muzyczne. Powrót Męskiego Grania do rankingu po zeszłorocznych sukcesach okazał się wyjątkowo udany, ponieważ piosenka „Sobie i wam” zadebiutowała na pierwszym miejscu. Aż dwie pozycje majowego rankingu - druga i czwarta - przypadły, odnoszącej coraz...
25 czerwca, we wtorek na Stadionie Śląskim w Chorzowie odbędzie się śląska edycja MediaLeaders, inicjatywy Piotra Zielińskiego, wydawcy Dzień Dobry TVN. Spotkanie zorganizuje Icon Strategies. Patronować mu będzie Polskie Stowarzyszenie Public Relations.
HGA Media zmienia się w Grupę Iberion
Grupa mediowa HGA Media przekształca się w Grupę IBERION. Realizuje nową strategię zakładającą poszerzenie portfolio o portale tematyczne, zmiany kadrowe, otwarcie biura reklamy oraz inwestycje w najnowsze technologie digitalowe ze szczególnym naciskiem na sektor mobile. Rebranding spółki obejmuje m.in. nazwę oraz identyfikację wizualną.
Prezes Radia Kolor: Wszystkie stacje prywatne są przeciwne cyfryzacji
– Cyfryzacja radiofonii w systemie DAB+ jest procesem nie do zatrzymania, mimo że większość dużych rozgłośni jest jej przeciwna – mówi Alina Strześniewska, prezes Radia Kolor. Dodaje, że w tej chwili są na próbnych emisjach we Wrocławiu i w Gdańsku, a już w przyszłym tygodniu będą składać wniosek na Warszawę. O planach...
„Miesiąc z rekinami
Od premiery „Szczęk” Stevena Spielberga, spiczasta płetwa tnąca fale wywołuje dreszcz emocji, nawet widziana wyłącznie na ekranie telewizora. Rekiny wywołują strach i ogromną ciekawość. Te emocje wzbudzi też „Miesiąc z rekinami” na National Geographic Wild.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764