logo
WIADOMOŚCI

Showmax – nawet rok bez dodatkowych opłat dla klientów Bancovo

  PR 11.10.2018, przeczytano 125 razy
ilustracjastrzałka

BANCOVO wystartowało z nową z promocją dla swoich klientów. Każdy kto weźmie kredyt lub pożyczkę za pośrednictwem tej pierwszej na polskim rynku platformy kredytowej online, otrzyma dostęp do serwisu Showmax nawet na 1 rok bez dodatkowych opłat. Wartość przyznawanych voucherów uzależniona będzie od kwoty zaciągniętego kredytu lub pożyczki. Promocja potrwa do 20 stycznia 2019 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/showmax-%E2%80%93-nawet-rok-bez-dodatkowych-oplat-dla-klientow-bancovo,379698,artykul.html

Uczestnikiem promocji „Showmax – nawet rok bez dodatkowych opłat dla klientów Bancovo” może zostać każdy klient, który zawrze umowę o kredyt lub pożyczkę za pośrednictwem BANCOVO. Po podpisaniu umowy kredytowej i uruchomieniu środków, organizator przesyła klientowi e-mail z kodem promocyjnym do użycia w serwisie Showmax.

– Nagradzamy w ten sposób osoby, które zdecydowały się na zawarcie umowy o kredyt lub pożyczkę i od niej nie odstąpiły. Wybór partnera do przeprowadzenia akcji był dla nas oczywisty. Podobnie jak BANCOVO, Showmax jest platformą funkcjonującą w oparciu o mechanizmy osadzone w środowisku online, w modelu w którym klient sam wybiera interesujące go programy, filmy czy seriale, tak jak na naszej platformie ma wybór ofert kredytu lub pożyczki. Mamy więc wiele cech wspólnych, będąc aktywnymi uczestnikami rewolucji mentalnej zachodzącej na rynku usług internetowych – wyjaśnia Marcin Mikołajczak, członek zarządu Bancovo.

Czas dostępu do serwisu bez dodatkowych opłat jest uzależniony od wysokości zaciągniętego za pośrednictwem BANCOVO kredytu lub pożyczki. Kwota między 3-5 tys. złotych pozwala na korzystanie z nagrody przez 3 miesiące, powyżej 5 do 10 tys. zł  - przez 6 miesięcy, a kredyt lub pożyczka powyżej 10 tys.  umożliwia oglądanie filmów i seriali w Showmax nawet przez cały rok.

Źródło: Bancovo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Z początkiem października br. nastąpiły zmiany w Działach Programowym i Licencji spółki Kino Polska TV SA. Dyrektor Programową kanału Stopklatka TV została Jowita Buchman, na stanowisko Dyrektora Programowego kanału Kino Polska awansował Paweł Zająkała, a kanału Kino Polska Muzyka – Marzena Mikłaszewicz. Magdalena Błasiak-Bielińska awansowała na stanowisko...
„Nino o biznesie” w Wirtualnej Polsce
„Nino o biznesie” to nowy program wideo WP, przygotowany przez redakcję money.pl. Prowadząca Nino Dzhikiya zaprasza ludzi ze świata biznesu, motoryzacji i nowych technologii. Emisja w każdy poniedziałek.
Onet.pl najbardziej opiniotwórczym medium września 2018
W rankingu najczęściej cytowanych mediów za wrzesień pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl,  wyprzedzając Wirtualną Polskę – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach nalazły się dziennik „Rzeczpospolita” oraz TVN24. Wysoką pozycję Onet.pl zawdzięcza m.in. szerokiemu...
Konkret24 – nowy projekt dziennikarski TVN i Discovery Polska
Grupa TVN i Discovery Polska uruchomiła nowy portal dziennikarski w internecie – Konkret24, który będzie wyłapywał, piętnował i pokazywał czym jest manipulacja. Głównym celem projektu jest stworzenie innowacyjnego, nowoczesnego rozwiązania pozwalającego na walkę ze zjawiskiem dezinformacji nie tylko poprzez wysokiej jakości dziennikarstwo, ale także...
Agata Papis-Maniecka Dyrektor Marketingu Kino Polska TV
Z początkiem października nastąpiły zmiany w Dziale Marketingu Kino Polska TV SA. Do zespołu dołączyła Agata Papis-Maniecka, która objęła funkcję Dyrektor Marketingu. Raportują do Niej m.in. Agata Kwiatkowska i Katarzyna Socha.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone