logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Showmax z drugą odsłoną kampanii od Bridge2fun

  PR 22.03.2017, przeczytano 441 razy
ilustracjastrzałka

Realizując kolejną odsłonę kampanii przygotowanej dla serwisu VOD Showmax, agencja Bridge2Fun zaprosiła do współpracy cenionych polskich aktorów. W najnowszej etiudzie filmowej pt. „Ksiądz” w reżyserii Wojtka Smarzowskiego widzowie mogą zobaczyć m.in. Arkadiusza Jakubika, Iwonę Wszołkównę, Roberta Wabicha, czy Michała Gadomskiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/showmax-z-druga-odslona-kampanii-od-bridge2fun,31900,artykul.html

Najnowsza produkcja w reżyserii Smarzowskiego to już druga etiuda w tej kampanii, która rozprawia się z nudą jako stanem emocjonalnym generującym niebezpieczne pomysły i w konsekwencji wciągającym w kłopoty.

„Ksiądz” to splot kilku historii opowiedzianych w charakterystycznym dla reżysera stylu. Tytułowy ksiądz, w którego wcielił się Arkadiusz Jakubik, w wyniku kolizji drogowej zmuszony jest spędzić noc w motelu. To właśnie tam okaże się, że to dopiero początek jego kłopotów. W filmie nie zabraknie też zagadki kryminalnej, sporej dawki humoru momentami okraszonej absurdem.

Kampania w trwającej odsłonie składa się z dwóch części – teaserowej i revealowej. Zapowiedź stanowią teasery emitowane w telewizji i Internecie oraz na kampanii OOH, kierując do pełnej wersji etiudy dostępnej wyłącznie na platformie Showmax.

- Ta kampania jest dla nas czymś szczególnym, bo wychodzi poza tradycyjne ramy reklamowej produkcji. Łączy w sobie tak wiele rozbudowanych elementów, że ciężko wskazać granicę biegnącą pomiędzy tradycyjną reklamą, content marketingiem, a regularną produkcją filmową. To właśnie w tym kierunku spoglądają dziś wszyscy, którzy mówią o skutecznej komunikacji. Co więcej – reżyser Wojtek Smarzowski, aktor Arek Jakubik i operator Piotr Sobociński Jr – to trójka artystów nagrodzonych tegorocznymi Orłami. Wybór takich nazwisk w okresie planowania kampanii, okazał się strzałem w dziesiątkę. – podsumował Rafał Baran, prezes Bridge2Fun.

Za opracowanie i realizację kampanii z ramienia agencji są: Jacek Wójcik (Senior Copywriter), Szymon Demirkol (Senior Art Director) oraz Katarzyna Pomorska (BTL & Design). Koordynacją działań i współpracę z klientem prowadziła natomiast Marta Sawicka (Account Director) wraz z Katarzyną Grzechnik (Account Supervisor).

Produkcją zajął się dom produkcyjny FILMIT, za zakup mediów odpowiadał dom mediowy PHD, a w Internecie akcję wspiera Performance Media.

Źródło: Bridge2Fun

www.bridge2fun.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wirtualny influencer Pepsi w Polsce
Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero, który został wirtualnym ambasadorem marki. Idea aktywacji związana jest z globalnym rebrandingiem, który przyniósł m.in. zmianę Pepsi Max na Pepsi Zero. Kampania...
Firma Oponiarska Dębica SA rozpoczęła rekrutację około 200 pracowników na stanowiska m.in. operatorów produkcji i elektromechaników. Poszukiwane są zarówno osoby z doświadczeniem w branży, jak i te chcące postawić pierwsze kroki w zawodzie. Fabryka opon w Dębicy świętuje w tym roku 85-lecie istnienia, z czego ostatnie 29 lat to czas...
Wojciech Bablok z Deloitte do Walk
Wojciech Bablok dołącza do zespołu ESG Grupy Walk jako Sustainability Marketing Director. Będzie odpowiedzialny m.in. za rozszerzenie oferty doradztwa ESG, w tym szkolenia z zakresu zrównoważonego marketingu.
Glapiński i Kotowicz Partnerami Zarządzającymi w platformie Foap.com
Do zarządu globalnej platformy Foap.com zrzeszającej ponad 4,5 miliona tw ó rc ó w w USA, Europie i Azji dołączają Micha ł Glapiński (jako Chief Strategy & Growth Officer/Managing Partner) oraz Edyta Kotowicz (jako Executive Creative Director/Managing Partner). Glapi ński i Kotowicz będą współtworzyli zarząd z obecnym...
Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest w modelu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764