Realizując kolejną odsłonę kampanii przygotowanej dla serwisu VOD Showmax, agencja Bridge2Fun zaprosiła do współpracy cenionych polskich aktorów. W najnowszej etiudzie filmowej pt. „Ksiądz” w reżyserii Wojtka Smarzowskiego widzowie mogą zobaczyć m.in. Arkadiusza Jakubika, Iwonę Wszołkównę, Roberta Wabicha, czy Michała Gadomskiego.
Najnowsza produkcja w reżyserii Smarzowskiego to już druga etiuda w tej kampanii, która rozprawia się z nudą jako stanem emocjonalnym generującym niebezpieczne pomysły i w konsekwencji wciągającym w kłopoty.
„Ksiądz” to splot kilku historii opowiedzianych w charakterystycznym dla reżysera stylu. Tytułowy ksiądz, w którego wcielił się Arkadiusz Jakubik, w wyniku kolizji drogowej zmuszony jest spędzić noc w motelu. To właśnie tam okaże się, że to dopiero początek jego kłopotów. W filmie nie zabraknie też zagadki kryminalnej, sporej dawki humoru momentami okraszonej absurdem.
Kampania w trwającej odsłonie składa się z dwóch części – teaserowej i revealowej. Zapowiedź stanowią teasery emitowane w telewizji i Internecie oraz na kampanii OOH, kierując do pełnej wersji etiudy dostępnej wyłącznie na platformie Showmax.
- Ta kampania jest dla nas czymś szczególnym, bo wychodzi poza tradycyjne ramy reklamowej produkcji. Łączy w sobie tak wiele rozbudowanych elementów, że ciężko wskazać granicę biegnącą pomiędzy tradycyjną reklamą, content marketingiem, a regularną produkcją filmową. To właśnie w tym kierunku spoglądają dziś wszyscy, którzy mówią o skutecznej komunikacji. Co więcej – reżyser Wojtek Smarzowski, aktor Arek Jakubik i operator Piotr Sobociński Jr – to trójka artystów nagrodzonych tegorocznymi Orłami. Wybór takich nazwisk w okresie planowania kampanii, okazał się strzałem w dziesiątkę. – podsumował Rafał Baran, prezes Bridge2Fun.
Za opracowanie i realizację kampanii z ramienia agencji są: Jacek Wójcik (Senior Copywriter), Szymon Demirkol (Senior Art Director) oraz Katarzyna Pomorska (BTL & Design). Koordynacją działań i współpracę z klientem prowadziła natomiast Marta Sawicka (Account Director) wraz z Katarzyną Grzechnik (Account Supervisor).
Produkcją zajął się dom produkcyjny FILMIT, za zakup mediów odpowiadał dom mediowy PHD, a w Internecie akcję wspiera Performance Media.
Źródło: Bridge2Fun