logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Showroom.pl z własnym podcastem

  PR 06.11.2019, przeczytano 772 razy
ilustracjastrzałka

Marka SHOWROOM.PL uruchomiła własny podcast „Dziewczyny z sąsiedztwa”. Za realizację projektu odpowiada agencja Słucham.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/showroom.pl-z-wlasnym-podcastem,384610,artykul.html

Podcast jest częścią platformy komunikacyjnej „Mamy tyle wspólnego”, wokół której skupiają się działania prowadzone przez markę. W każdą środę rano będą publikowane nowe odcinki formatu. Podcast poprowadzi Joanna Okuniewska, autorka popularnych podcastów „Tu Okuniewska” oraz „Moje przyjaciółki idiotki”. Pierwszy odcinek został wyemitowany 6 listopada.

  • Podcast “Dziewczyny z sąsiedztwa” dostępny jest TUTAJ

- Chcemy pokazać, że kobiety mogą się bardzo różnić, ale jest wiele płaszczyzn, na których mogą się porozumieć. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na tworzenie własnego podcastu. Wierzę w ten format dotarcia do naszych konsumentek, chcemy budować wizerunek marki bliskiej kobietom, a podcast, zważywszy na profil słuchacza i jego stopień utrzymania uwagi, jest do tego idealnym medium. W „Dziewczynach z sąsiedztwa” będziemy prowadzić rozmowy o inspiracjach, pragnieniach, wyzwaniach i radości z bycia kobietą – mówi Anna Waśko, Head of PR & Brand w Showroom.pl.

Podcast „Dziewczyny z sąsiedztwa” jest dostępny na Spotify, Apple Podcasts, na YouTube i innych, mniejszych platformach podcastowych. Za koncept kreatywny i nadzór nad powstawaniem podcastu odpowiada, specjalizująca się w marketingu podcastów i reprezentacji twórców, agencja Słucham. Projekt realizowany jest we współpracy z Podigee, platformą hostingu i analityki dedykowaną twórcom podcastów. Realizacją nagrań podcastów zajmuje się Domofonia, a postprodukcją Szafa Pełna Dźwięków.

Źródło: Showroom.pl

Showroom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764