logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Shumee uruchamia własny system rekomendacji

  PR 23.08.2017, przeczytano 548 razy

Shumee uruchomiło system rekomendacji oparty o sieciową propagację autorskich treści pomiędzy znajomymi. Dzięki temu marki budują wiarygodny przekaz, a klienci zyskują wymierne korzyści. W pierwszych tygodniach partnerzy programu ‚shumeesz i masz’ zbudowali ponad milionowy zasięg w mediach społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/shumee-uruchamia-wlasny-system-rekomendacji,33489,artykul.html

Konsumenci coraz mniej wierzą reklamie. A trend związany z wykorzystaniem możliwości analitycznych w połączeniu z systemami i platformami udającymi ludzi, w najbliższym czasie jeszcze spotęguje niewiarę w autentyczność i uczciwość treści komercyjnych.

Ale ludzie wierzą ludziom, a jeszcze bardziej tym znajomym. 85% Polaków1 rekomenduje produkty i usługi znajomym. A informacje rozchodzące się pomiędzy indywidualnymi osobami zwiększają efekt sprzedażowy innych działań o 15%2. W efekcie 85% firm3 wykorzystujących marketing rekomendacji przyznaje, że jest to skuteczna metoda pozyskania nowych klientów.

shumeesz i masz

Shumee bazując na propagowaniu wiadomości "w kręgu znajomych" uzyskuje najwyższą możliwą wiarygodność oraz zauważalność komunikatów.

W ramach programu ‚shumeesz i masz’ firmy mogą nagradzać kodami rabatowymi osoby, które polecą ich produkty lub usługi swoim znajomym na shumee i udostępnią to w innych kanałach społecznościowych. Za udostępnienie postu z unikalnym # - Klient otrzymuje w aplikacji shumee kod rabatowy do wykorzystania na zakupy.

Kampania shumee rozchodzi się od znajomego do znajomego za pomocą serwisów społecznościowych - uruchamia reakcję łańcuchową. Dodatkowo shumee współpracuje z osobami aktywnymi w kanałach social media, budującymi znaczne zasięgi. Każdy ze współpracujących z shumee influencerów przygotowuje na bazie dostarczonych mu materiałów i założeń osobistą, indywidualną treść, dopasowaną do oczekiwań swoich odbiorców.

- Coraz więcej przykładów na świecie pokazuje, jak dużą siłę mają strategie oparte o tzw. word of mouth marketing, w szczególności budowane w oparciu o media społecznościowe. Tacy giganci, jak np. Starbucks, opierają swoją komunikację na budowaniu społeczności i wykorzystywaniu systemu polecania do nagradzania lojalnych Klientów. Dzięki temu właśnie Starbucks wydaje na marketing nie więcej niż 1% przychodów firmy - mówi Szymon Midera, szef shumee.

W pierwszych tygodniach funkcjonowania ‚shumeesz i masz’ z programu skorzystały marki z różnych branż:

  • Top Secret,
  • Troll,
  • ALE Active Live Energy,
  • DobreWino.pl,
  • Restauracja ‚Jak pragnę wina’ z Warszawy.


- Widzimy pierwsze bardzo pozytywne efekty naszego programu rekomendacji. W ciągu kilku tygodni za pośrednictwem użytkowników i przy wsparciu influencerów zbudowaliśmy realny zasięg komunikacji dla marek Top Secret i Troll na poziomie blisko 0,5 mln, a pojedynczy użytkownik skutecznie dotarł do około 100 swoich znajomych - dodaje Midera.

Co daje udział w programie?

  • nowych klientów na bazie autentycznych rekomendacji,
  • zasięg komunikacji poprzez autorskie treści publikowane przez użytkowniów i influencerów,
  • lojalność Klientów - przyznając kody rabatowe i zachęcając do kolejnych zakupów,
  • wiarygodność marki poprawiając efektywność wszystkich działań sprzedażowych,
  • możliwość sondowania opinii użytkowników i otwarty dialog z klientami.

Źródło: Shumee

www.shumeesz.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764