logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Siatka Soyang teraz na wyłączność w Reprografie

  PR 25.05.2017, przeczytano 3527 razy
ilustracjastrzałka

Podczas Targów Fespa 20017 w Hamburgu firma Reprograf podpisała z firmą Soyang umowę na wyłączność dystrybucyjną materiału Coated Mesh (powlekanej siatki mesh do druku wielkoformatowego) w Polsce. Umowa została podpisana przez p. Andrzeja Płatka (Wiceprezesa Reprograf) oraz p. Wei Qing Tang ( CEO, Soyang).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/siatka-soyang-teraz-na-wylacznosc-w-reprografie,32607,artykul.html

Oznacza to, że obecnie Reprograf jest wyłącznym dystrybutorem popularnej siatki mesh Soyang na terenie naszego kraju.

Podpisanie umowy było następstwem wielomiesięcznych negocjacji i rozmów dotyczących wielu szczegółów tego prestiżowego kontraktu. Tym samym obie firmy zacieśniają dotychczasową współpracę w oparciu o produkty najwyższej jakości, spełniające oczekiwania najbardziej wymagających klientów.

- Fakt podpisania tej umowy jest oczywiście umocnieniem relacji handlowych firmy Reprograf z jednym z najlepszych producentów tego materiału na świecie. Siatka świetnie sprawdza się jako doskonałe po dłoże do druku na ploterach UV, latex oraz solvent. Charakteryzuje się dużą odpornością na warunki atmosferyczne. Nasi klienci bardzo chwalą jakość materiału, jego parametry zadruku, zgrzewania oraz montażu na nośnikach reklamy zewnętrznej. Na stanie naszego magazynu posiadamy wszystkie potrzebne szerokości z dostawą w ciągu 24 h na terenie kraju. – podsumowuje Paweł Tatala Product Development Manager w firmie Reprograf odpowiedzialny za przygotowanie szczegółów oraz realizację tego kontraktu.

Źródło: Reprograf SA

www.repograf.com.pl


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: ReproLFP

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

"Reprograf jest jedynym i ekskluzywnym..." - trochę masło maślane...

avatar użytkownika
,

Racja.  

Najnowsze w tym dziale

Rebranding: Publicumpr zmienia się w Opublikowani
Publicum PR Pracownia Dobrych Relacji jest obecna na rynku nieprzerwanie od 2010 roku. Dynamika i rozwój sprawiły, że w najbliższym czasie marka przejdzie gruntowną przemianę.
#Wybieramyprawdę – Onet z nową kampanią wizerunkową
24 czerwca rusza kampania wizerunkowa portalu Onet. Tematem wiodącym akcji są wartości i siła sprawcza prawdy w życiu każdego z nas. W kampanii Onet będzie podkreślał m.in. zagrożenia związane z kreowaniem sztucznej rzeczywistości w wirtualnym świecie, fake newsami, uzależnieniem od wszelkiego typu ekranów, czy przebywaniem w bańce informacyjnej.
Castorama: Nowa marka własna i katalog Projekt łazienka 2019
W katalogu „Projekt łazienka 2019” znajdziemy szeroki wachlarz produktów i gotowych rozwiązań, pozwalających na dostosowanie łazienki do indywidualnych potrzeb. To także pierwszy katalog sieci, w którym zaprezentowano asortyment nowej marki GoodHome. Oferta została przygotowana w oparciu o badania przeprowadzone na kilkutysięcznej grupie osób z różnych krajów, w tym 1000...
Play i zespół Mediacom dla Illuminar Gaming
Operator sieci komórkowej Play został partnerem Illuminar Gaming i rozpoczyna współpracę z zawodnikami, twórcami oraz streamerami zrzeszonymi w tej esportowej organizacji. Za wsparcie strategiczne oraz egzekucyjne projektu odpowiada zespół MediaCom Beyond Advertising.
Grupa Murapol ma nowego Ambasadora – Andrzeja Bargiela
MURAPOL, NAJLEPSZE MIEJSCA NA ŚWIECIE - to hasło przewodnie rozpoczynającej się kampanii marketingowej, podkreślające otwarcie w działalności operacyjnej dewelopera w kierunku tzw. Affordable Premium, czyli atrakcyjnej oferty osiągalnej w przystępnej cenie. To jednocześnie początek współpracy wizerunkowej i sponsorskiej z nowym Ambasadorem, bliskim ideałom GK Murapol...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764