logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sidolux M w nowej odsłonie

  PR 29.11.2018, przeczytano 391 razy
ilustracjastrzałka

Polski producent chemii gospodarczej Lakma Strefa przeprowadza redesign jednej ze swoich flagowych linii produktowych. Środki do czyszczenia, pielęgnacji i renowacji mebli z serii Sidolux M zyskują nową identyfikację wizualną. Wygląd opakowań ulegnie uspójnieniu i w wyraźny sposób wskaże podział linii na trzy kategorie produktów odpowiadające trzem etapom sprzątania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sidolux-m-w-nowej-odslonie,380334,artykul.html

- Kolorem przewodnim w nowej szacie graficznej linii Sidolux M stał się odcień miętowego. Według jednego z najważniejszych mediów trendsetterskich – WGSN będzie to jeden z topowych kolorów na sezon wiosna/lato 2020. Oddaje on charakter nowoczesnych mebli – lekkich, finezyjnych i z pomysłem. Wprowadzenie nowego opakowania sprawi, że produkty przykują uwagę klientów spoglądających na sklepową półkę – mówi Aleksandra Dudek – Brand Manager marki Sidolux

ilustracjastrzałka

Nowa identyfikacja wizualna porządkuje ofertę marki Sidolux M i wskazuje podział linii na trzy kategorie odpowiadające kolejnym etapom sprzątania: czystość, pielęgnacja i renowacja. Czytelna i przejrzysta komunikacja na opakowaniach sprawi, że konsument bez zastanowienia będzie w stanie dobrać idealny produkt do swoich potrzeb. Produkty Sidolux M Czystość doskonale usuwają zabrudzenia bez pozostawiania smug, delikatnie nabłyszczają i chronią przed kurzem. Środki do pielęgnacji wydobywają głębię koloru mebli, eksponują fakturę drewna oraz nabłyszczają i chronią powierzchnie. Preparaty do renowacji doskonale nadają się do podniszczonych mebli podkreślając strukturę drewna oraz maskując drobne rysy.

ilustracjastrzałka

- Skład preparatów do czyszczenia i pielęgnacji mebli pozostaje taki sam. Zależy nam, aby klienci mieli pewność, że pomimo nowej szaty graficznej, mogą liczyć na sprawdzoną jakość produktu. Jest to bardzo istotna informacja ze względu na konsumenckie przyzwyczajenia do działania i skuteczności preparatów linii Sidolux M. Nowością są natomiast produkty Sidolux M Renowacja, których receptura opiera się na naturalnych olejach  – dodaje A. Dudek

Źródło: Lakma Strefa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Z takim logo to wiele się nie zdziała chcąc wyeksponować je na opakowaniu. Przecież te literki ułożone po okręgu to straszna nędza dizajnerska...

Najnowsze w tym dziale

Na tej drukarce wielkoformatowej Mutoh powstają… maty podłogowe
Firma Flocmat korzysta z drukarek sublimacyjnych japońskiej marki Mutoh do produkcji… spersonalizowanych mat podłogowych. Poznajcie kolejną historię sukcesu druku cyfrowego.
Panasonic na ISE 2019
W tym roku Panasonic zaprezentuje podczas targów ISE swoje najnowsze technologie audio-wizualne dla branży rozrywkowej, edukacyjnej, do pokazów publicznych, prezentacji firmowych i pracy grupowej. Podczas wydarzenia firma stworzy m.in supernowoczesną ulicę handlową i futurystyczną salę lekcyjną.
Podczas tegorocznej edycji targów ISE Ricoh zaprezentuje najnowsze rozwiązania ułatwiające współpracę, urządzenia i systemy dla sal konferencyjnych oraz z zakresu digital signage. Uczestnicy targów będą mogli m.in. poznać możliwości autorskiego oprogramowania Smart Meeting Assistant i jako pierwsi przetestować najnowszą serią monitorów interaktywnych....
Arkady Wrocławskie z nową linia kreatywną
Arkady Wrocławskie konsekwentnie realizują nową strategię rozwoju, która w centrum zainteresowanie stawia rodziny z dziećmi. Zlokalizowane w samym sercu Wrocławia centrum handlowe zaprezentowało właśnie linię kreatywną inspirowaną dziecięcymi kolorowankami. Działaniom Arkad Wrocławskich w 2019 roku towarzyszyć będzie też claim: „otwarte na rodziny”.
Prowly z Chief People & Culture Officerem
Prowly, firma technologiczna oferująca rozwiązania dla branży PR, zacieśnia współpracę z Izą Klat, która dołącza do zespołu jako Chief People & Culture Officer. Wcześniej związana m.in. z Google, wspiera teraz coachingowo i doradczo startup Joanny Drabent i Sebastiana Przyborowskiego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone