logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sidolux M w nowej odsłonie

  PR 29.11.2018, przeczytano 478 razy
ilustracjastrzałka

Polski producent chemii gospodarczej Lakma Strefa przeprowadza redesign jednej ze swoich flagowych linii produktowych. Środki do czyszczenia, pielęgnacji i renowacji mebli z serii Sidolux M zyskują nową identyfikację wizualną. Wygląd opakowań ulegnie uspójnieniu i w wyraźny sposób wskaże podział linii na trzy kategorie produktów odpowiadające trzem etapom sprzątania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sidolux-m-w-nowej-odslonie,380334,artykul.html

- Kolorem przewodnim w nowej szacie graficznej linii Sidolux M stał się odcień miętowego. Według jednego z najważniejszych mediów trendsetterskich – WGSN będzie to jeden z topowych kolorów na sezon wiosna/lato 2020. Oddaje on charakter nowoczesnych mebli – lekkich, finezyjnych i z pomysłem. Wprowadzenie nowego opakowania sprawi, że produkty przykują uwagę klientów spoglądających na sklepową półkę – mówi Aleksandra Dudek – Brand Manager marki Sidolux

ilustracjastrzałka

Nowa identyfikacja wizualna porządkuje ofertę marki Sidolux M i wskazuje podział linii na trzy kategorie odpowiadające kolejnym etapom sprzątania: czystość, pielęgnacja i renowacja. Czytelna i przejrzysta komunikacja na opakowaniach sprawi, że konsument bez zastanowienia będzie w stanie dobrać idealny produkt do swoich potrzeb. Produkty Sidolux M Czystość doskonale usuwają zabrudzenia bez pozostawiania smug, delikatnie nabłyszczają i chronią przed kurzem. Środki do pielęgnacji wydobywają głębię koloru mebli, eksponują fakturę drewna oraz nabłyszczają i chronią powierzchnie. Preparaty do renowacji doskonale nadają się do podniszczonych mebli podkreślając strukturę drewna oraz maskując drobne rysy.

ilustracjastrzałka

- Skład preparatów do czyszczenia i pielęgnacji mebli pozostaje taki sam. Zależy nam, aby klienci mieli pewność, że pomimo nowej szaty graficznej, mogą liczyć na sprawdzoną jakość produktu. Jest to bardzo istotna informacja ze względu na konsumenckie przyzwyczajenia do działania i skuteczności preparatów linii Sidolux M. Nowością są natomiast produkty Sidolux M Renowacja, których receptura opiera się na naturalnych olejach  – dodaje A. Dudek

Źródło: Lakma Strefa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Z takim logo to wiele się nie zdziała chcąc wyeksponować je na opakowaniu. Przecież te literki ułożone po okręgu to straszna nędza dizajnerska...

Najnowsze w tym dziale

Kombii, De Mono i Patrycja Markowska w kampanii Radia Złote Przeboje
Rozpoczęła się kampania wizerunkowa Radia Złote Przeboje, w której wzięli udział znani artyści polskiej sceny muzycznej: Patrycja Markowska oraz zespoły KOMBII i De Mono. Działaniom promocyjnym pod hasłem „Tylko dobra muzyka” realizowanym m.in. na nośnikach reklamy zewnętrznej i w internecie, towarzyszą specjalne materiały wideo z udziałem gwiazd.
Surface Book 2 w promocyjnych cenach
Tego sprzętu nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. Surface Book 2 to flagowy komputer Microsoft i jeden z najbardziej mobilnych, a zarazem najwydajniejszych ultrabooków na rynku. Do końca marca, czyli przez najbliższe dwa tygodnie będzie można go kupić aż o 1 800 zł taniej. Cena urządzenia z pierwotnej 7599 zł spada bowiem do 5799 zł.
Artysta – Zawodowiec, nowa edycja projektu Fundacji Sztuki Polskiej ING
Już po raz trzeci Fundacja Sztuki Polskiej ING zaprasza wszystkie studentki i studentów kierunków artystycznych do udziału w projekcie edukacyjnym Artysta – Zawodowiec. W tym roku projekt A – Z to dwa dni zajęć, podczas których uczestnicy poznają narzędzia i praktyki pomocne w funkcjonowaniu w zawodzie artysty. Wykłady, warsztaty i konsultacje portfolio...
Nowa odsłona kampanii „Chce się Ż” marki Żywiec
Marka Żywiec konsekwentnie rozwija kampanię „Chce się Ż” – hasło jej nowej odsłony to „Ż jak lubisz”. W tym roku marka pokazuje, że w życiu nie chodzi o to, by osiągać wszystko, ale, by lubić to, co się robi. Nowa odsłona wpisuje się w pozycjonowanie Żywca, który od 2015 roku w ramach „Chce się Ż” opowiada o polskim apetycie na...
8-metrowe witacze „Żubr” na Podlasiu
Żubr na każdym kroku podkreśla dumę ze swojego pochodzenia. Tym razem postanowił osobiście przywitać każdego, kto przekracza granice jego rodzimego Podlasia. Dzięki inicjatywie marki Żubr, ogromne konstrukcje z wizerunkiem Króla Puszczy stanęły przy czterech najpopularniejszych trasach prowadzących do stolicy województwa. Zapraszają podróżujących w podlaskie progi i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764