logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sidolux wprowadza nowe produkty i rozpoczyna współpracę z Ulą Pedantulą

  PR 24.10.2022, przeczytano 536 razy
ilustracjastrzałka

Niedawno w portfolio marki SIDOLUX pojawiły się trzy nowe produkty: płyn uniwersalny SIDOLUX MULTISPRAY oraz płyny dedykowane konkretnym powierzchniom - SIDOLUX KUCHNIA oraz SIDOLUX ŁAZIENKA. Okazuje się, że to nie koniec dobrych nowin. Firma niedawno ogłosiła rozpoczęcie współpracy z dziennikarką, autorką popularnego bloga oraz kanału na YouTube – Ulą Pedantulą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sidolux-wprowadza-nowe-produkty-i-rozpoczyna-wspolprace-z-ula-pedantula,397721,artykul.html

Od października Ula Chincz, znana w mediach jako Ula Pedantula będzie promować produkty marki SIDOLUX.

- Bardzo się cieszę, że będę ambasadorką marki SIDOLUX przez najbliższe miesiące. Marka jest na rynku już od prawie 30 lat, wywodzi się z Polski i jest rodzinną firmą z niezwykłym klimatem.

Ambasadorka wesprze markę swoim wieloletnim doświadczeniem i wiedzą merytoryczną. Podpowie, jak radzić sobie z codziennymi, domowymi porządkami oraz skuteczną organizacją domu. Zdradzi także kilka autorskich porządkowych trików.

Długookresową współpracę, rozpocznie poradnikowe video, w którym Ambasadorka zajmie się tematem domowych porządków – przede wszystkim podłóg. Film będzie dostępny na platformie YouTube, od 28 października.

Wszystkie zrealizowane działania będą nawiązywały do głównego hasła kampanii „Dobrze się sprząta razem” oraz do idei marki, według której domowe obowiązki mogą być łatwe, szybkie i przyjemne.

Źródło: SIDOLUX

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ambasadorzy marki Kontakt-Simon z wizytą w siedzibie Simon w Barcelonie
Barcelona, miasto pełne architektonicznych perełek, artystycznych inspiracji i innowacyjnego ducha, stała się miejscem wyjątkowej wizyty dla Ambasadorów marki Kontakt-Simon. W stolicy Katalonii, gdzie tradycja łączy się z nowoczesnością, ambasadorzy mieli okazję nie tylko zgłębić historię i innowacje marki Simon, ale również czerpać inspirację z najnowszych...
Rebranding Greencell: bliżej stylu życia odbiorców
Użytkownicy akcesoriów do ładowania sygnowanych znakiem Greencell odkryją swoją ulubioną markę w nowej, bardziej przystępnej odsłonie. Producent rozwiązań usprawniających codzienne aktywności zaprezentował właśnie efekty rebrandingu, napędzanego hasłem Smarter Everyday! 
Jesienna kampania marki Profi: To jest ten smak!
Marka Profi, lider* na rynku pasztetów w Polsce, wkracza w jesień z nową kampanią mediową prowadzoną pod hasłem „TO JEST TEN SMAK!”. Celem zaplanowanych działań jest zaprezentowanie odświeżonej identyfikacji marki oraz wzbudzenie zainteresowania młodszej grupy konsumentów. Kampania, która rozpoczęła się z początkiem października br., nawiązuje...
Czas na gotowe zupy! - jesienna kampania JemyJemy
Marka JemyJemy, lider* na rynku zup gotowych z półki, wraz z początkiem października rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social media oraz aktywności w punktach sprzedaży. Celem zaplanowanych działań jest dalsze budowanie świadomości, rozpoznawalności oraz wizerunku marki jako nowoczesnej i podążającej za trendami rynkowymi.
Design Thinking w Centrum Janki: bezpłatne szkolenie
Już 8 października w Centrum Janki odbędą się bezpłatne warsztaty Design Thinking. Wydarzenie skierowane jest do wszystkich, którzy chcą rozwijać kompetencje przyszłości i poznać innowacyjną metodę projektowania rozwiązań, zyskującą popularność na całym świecie. Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję nabyć umiejętności przydatne zarówno w życiu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764