Niedawno w portfolio marki SIDOLUX pojawiły się trzy nowe produkty: płyn uniwersalny SIDOLUX MULTISPRAY oraz płyny dedykowane konkretnym powierzchniom - SIDOLUX KUCHNIA oraz SIDOLUX ŁAZIENKA. Okazuje się, że to nie koniec dobrych nowin. Firma niedawno ogłosiła rozpoczęcie współpracy z dziennikarką, autorką popularnego bloga oraz kanału na YouTube – Ulą Pedantulą.
Od października Ula Chincz, znana w mediach jako Ula Pedantula będzie promować produkty marki SIDOLUX.
- Bardzo się cieszę, że będę ambasadorką marki SIDOLUX przez najbliższe miesiące. Marka jest na rynku już od prawie 30 lat, wywodzi się z Polski i jest rodzinną firmą z niezwykłym klimatem.
Ambasadorka wesprze markę swoim wieloletnim doświadczeniem i wiedzą merytoryczną. Podpowie, jak radzić sobie z codziennymi, domowymi porządkami oraz skuteczną organizacją domu. Zdradzi także kilka autorskich porządkowych trików.
Długookresową współpracę, rozpocznie poradnikowe video, w którym Ambasadorka zajmie się tematem domowych porządków – przede wszystkim podłóg. Film będzie dostępny na platformie YouTube, od 28 października.
Wszystkie zrealizowane działania będą nawiązywały do głównego hasła kampanii „Dobrze się sprząta razem” oraz do idei marki, według której domowe obowiązki mogą być łatwe, szybkie i przyjemne.
Źródło: SIDOLUX