logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sieć Biedronka wyróżniona czterema Spinaczami

  PR 10.12.2021, przeczytano 777 razy

Podczas Gali Wręczenia nagród XIX edycji Złotych Spinaczy, największego i najbardziej prestiżowego konkursu PR w Polsce, sieć Biedronka otrzymała cztery wyróżnienia – 2 Złote Spinacze i 2 Srebrne. Jury doceniło przede wszystkim skuteczność działań komunikacyjnych sieci, umacnianie nowoczesnego patriotyzmu gospodarczego, w tym promocję polskich produktów i szereg aktywności realizowanych w trosce o stan środowiska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/siec-biedronka-wyrozniona-czterema-spinaczami,394110,artykul.html

Biedronka zebrała laury w czterech konkurencjach:

  • PR korporacyjny – „Biedronka – sami swoi. Wzmacniamy patriotyzm gospodarczy” – Złoty Spinacz,
  • Event społeczny – Czysta Polska #odTATRpoBAŁTYK – projekt realizowany we współpracy ze Stowarzyszeniem „Czysta Polska” – Złoty Spinacz,
  • Custom Publishing – „Łączy nas Biedronka - historia największej sieci handlowej” – Srebrny Spinacz,
  • Sektor spożywczy – „Biedronka – sami swoi. Wzmacniamy patriotyzm gospodarczy” – Srebrny Spinacz.

Nagrody w kategoriach: PR korporacyjny oraz Sektor spożywczy powędrowały do Biedronki dzięki realizacji szeregu kampanii dotyczących polskich produktów i współpracy z lokalnymi dostawcami. Wśród nich znalazły się: kontynuacja programu „Czas na wspieranie małych producentów” umożliwiającego lokalnym producentom sprzedaż swoich produktów w sklepach sieci Biedronka, uruchomienie kolejnej edycji kultowej akcji lojalnościowej „Gang Swojaków”, podkreślającej atrybuty polskości oraz ogromne zaangażowanie w ochronę środowiska naturalnego. Nagrodę w kategorii Custom Publishing sieć otrzymała dzięki wydaniu pełnej ciekawostek książki o 25 latach obecności sieci w naszym kraju. Statuetka w kategorii Event społeczny to efekt wyjątkowej współpracy ze Stowarzyszeniem „Czysta Polska”, która od sprzątania Tatr rozwinęła się do działań obejmujących również bałtyckie plaże pod hasłem #odTATRpoBAŁTYK.

- Rozpiera nas duma, że najbardziej doświadczeni specjaliści w branży public relations doceniają naszą codzienną pracę w zakresie komunikacji. Bo warto zaznaczyć, że na nagrody w konkursach branżowych jakimi są Złote Spinacze nie pracujemy przez tydzień czy miesiąc, ale poprzez realizację długofalowej i dobrze przemyślanej strategii komunikacji. Jako sieć Biedronka od ponad 25 lat wspieramy patriotyzm gospodarczy, a z podmiotami takimi jak „Czysta Polska” czy Polskie Towarzystwo Ochrony Przyrody „Salamandra” działamy na rzecz ochrony środowiska naturalnego i zwierząt – i mówimy o tym głośno. Niezwykle nas cieszy, że ten głos okazuje się aż tak słyszalny. - Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji i CSR sieci Biedronka.

Źródło: Biedronka

www.biedronka.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764