logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sieć Dentsu Aegis Network zmienia nazwę na dentsu

  PR 02.10.2020, przeczytano 162 razy

Dentsu Group Inc. ogłosiła, że jako międzynarodowa grupa Dentsu Aegis Network będzie działała pod marką dentsu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/siec-dentsu-aegis-network-zmienia-nazwe-na-dentsu,388632,artykul.html

Międzynarodowa grupa Dentsu Aegis Network, jednocząca ponad 66 000 osób na całym świecie, będzie od tej pory działała pod marką dentsu. Dzięki temu wszyscy pracownicy dentsu będą mogli realizować filozofię grupy polegającą na prawdziwym zorientowaniu na klienta poprzez Open Teaming - koncepcję, w której wszyscy pracownicy realizują innowacje dla klientów z każdego miejsca świata.  

Rebranding to okres transformacji międzynarodowego biznesu dentsu, z koncentracją na upraszczaniu oferty, w celu dostarczania światowej klasy usług i zintegrowanych rozwiązań marketingowych, opartych na danych, technologiach i kreatywności oraz dostosowanych do potrzeb klientów.

Uproszczenie to umożliwia stworzenie linii biznesowych obejmujących media, CRM i wykorzystanie kreatywności oraz ułatwia klientom korzystanie z usług, pozwalając im jednocześnie zdobywać, utrzymywać i rozwijać swoich najlepszych klientów. Transformacja ta pomaga dentsu stać się liderem na rynku danych, analizy i CRM. Zmiana nazwy wyznacza nowy rozdział dla międzynarodowego biznesu dentsu i nowy etap transformacji - kolejny, po objęciu przez Wendy Clark na początku września roli Global CEO dentsu.

- To ważny kamień milowy w ewolucji naszej międzynarodowej działalności, ponieważ opieramy się na bogatej spuściźnie Dentsu w zakresie innowacji i przywództwa w branży, a także na historii dynamicznego rozwoju Dentsu Aegis Network. Nasza działalność zapewnia naszym klientom i pracownikom to, co najlepsze, pomagając im osiągnąć znaczący rozwój biznesu w kontekście bezprecedensowych zmian i zakłóceń. - Wendy Clark, Global CEO, dentsu

- Większość problemów współczesnego marketingu nie rozwiążą jedynie reklama i marketing. Marki potrzebują bowiem kompleksowego doradztwa i transformacji opartych o idee, dane i technologie. Rebranding stanowi zwieńczenie naszego wieloletniego wysiłku akwizycyjnego i transformacyjnego oraz oznacza gotowość do wejścia w głębszą relację z biznesem. - Sławomir Stępniewski, CEO dentsu Poland & CEE

Zmiana nazwy DAN podlega rejestracji przez UK Companies House. Nowa nazwa będzie stosowana od początku października.

Źródło: dentsu

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Walne Zgromadzenie Członków ZFPR powołało nową Radę Związku
Podczas Walnego Zgromadzenia Członków ZFPR wybrano Radę Związku na lata 2021-2023. Radę powołano 4 marca 2021 roku i składa się ona obecnie z pięciu przedstawicieli zrzeszonych agencji.
8 marca, w dzień kobiet, rozmową z Ewą Ulicz, marketing managerem w IGT, Shark Agency zainauguruje cykl podcastów poświęcony kobietom, które pracują w branży rozrywkowej. Tytuł podcastu to Dama Karo.
Krakowska agencja PromoTraffic wspiera markę Green Cell w zakresie SEO, kampanii Google Ads oraz tworzenia treści na rynku polskim, niemieckim oraz brytyjskim.
Nowy raport dentsu nakreśla długoterminowe trendy konsumenckie, które będą kształtować następną dekadę. Badanie Consume Vision pokazuje, jak pandemia przyspieszyła wiele długoterminowych trendów, przed którymi stoją marki. Raport oparty jest o dogłębne wywiady ze światowej sławy futurystami, naukowcami, autorami i ekspertami oraz badania konsumenckie.
Sławek Wala jako nowy chief technology officer w VMLY&R Poland
W marcu 2021 roku do zespołu VMLY&R Poland na stanowisko chief technology officer (CTO) dołączył Sławek Wala. Jego zadaniem jest właściwe zapewnianie wysokiej jakości oferty technologicznej 350-osobowej agencji, dalszy rozwój kompetencji 60-osobowego zespołu developerskiego oraz wsparcie firmy w budowaniu nowych możliwości biznesowych na poziomach lokalnym i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764