logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sieć Dentsu Aegis Network zmienia nazwę na dentsu

  PR 02.10.2020, przeczytano 340 razy

Dentsu Group Inc. ogłosiła, że jako międzynarodowa grupa Dentsu Aegis Network będzie działała pod marką dentsu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/siec-dentsu-aegis-network-zmienia-nazwe-na-dentsu,388632,artykul.html

Międzynarodowa grupa Dentsu Aegis Network, jednocząca ponad 66 000 osób na całym świecie, będzie od tej pory działała pod marką dentsu. Dzięki temu wszyscy pracownicy dentsu będą mogli realizować filozofię grupy polegającą na prawdziwym zorientowaniu na klienta poprzez Open Teaming - koncepcję, w której wszyscy pracownicy realizują innowacje dla klientów z każdego miejsca świata.  

Rebranding to okres transformacji międzynarodowego biznesu dentsu, z koncentracją na upraszczaniu oferty, w celu dostarczania światowej klasy usług i zintegrowanych rozwiązań marketingowych, opartych na danych, technologiach i kreatywności oraz dostosowanych do potrzeb klientów.

Uproszczenie to umożliwia stworzenie linii biznesowych obejmujących media, CRM i wykorzystanie kreatywności oraz ułatwia klientom korzystanie z usług, pozwalając im jednocześnie zdobywać, utrzymywać i rozwijać swoich najlepszych klientów. Transformacja ta pomaga dentsu stać się liderem na rynku danych, analizy i CRM. Zmiana nazwy wyznacza nowy rozdział dla międzynarodowego biznesu dentsu i nowy etap transformacji - kolejny, po objęciu przez Wendy Clark na początku września roli Global CEO dentsu.

- To ważny kamień milowy w ewolucji naszej międzynarodowej działalności, ponieważ opieramy się na bogatej spuściźnie Dentsu w zakresie innowacji i przywództwa w branży, a także na historii dynamicznego rozwoju Dentsu Aegis Network. Nasza działalność zapewnia naszym klientom i pracownikom to, co najlepsze, pomagając im osiągnąć znaczący rozwój biznesu w kontekście bezprecedensowych zmian i zakłóceń. - Wendy Clark, Global CEO, dentsu

- Większość problemów współczesnego marketingu nie rozwiążą jedynie reklama i marketing. Marki potrzebują bowiem kompleksowego doradztwa i transformacji opartych o idee, dane i technologie. Rebranding stanowi zwieńczenie naszego wieloletniego wysiłku akwizycyjnego i transformacyjnego oraz oznacza gotowość do wejścia w głębszą relację z biznesem. - Sławomir Stępniewski, CEO dentsu Poland & CEE

Zmiana nazwy DAN podlega rejestracji przez UK Companies House. Nowa nazwa będzie stosowana od początku października.

Źródło: dentsu

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764