logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sieć Dentsu Aegis Network zmienia nazwę na dentsu

  PR 02.10.2020, przeczytano 142 razy

Dentsu Group Inc. ogłosiła, że jako międzynarodowa grupa Dentsu Aegis Network będzie działała pod marką dentsu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/siec-dentsu-aegis-network-zmienia-nazwe-na-dentsu,388632,artykul.html

Międzynarodowa grupa Dentsu Aegis Network, jednocząca ponad 66 000 osób na całym świecie, będzie od tej pory działała pod marką dentsu. Dzięki temu wszyscy pracownicy dentsu będą mogli realizować filozofię grupy polegającą na prawdziwym zorientowaniu na klienta poprzez Open Teaming - koncepcję, w której wszyscy pracownicy realizują innowacje dla klientów z każdego miejsca świata.  

Rebranding to okres transformacji międzynarodowego biznesu dentsu, z koncentracją na upraszczaniu oferty, w celu dostarczania światowej klasy usług i zintegrowanych rozwiązań marketingowych, opartych na danych, technologiach i kreatywności oraz dostosowanych do potrzeb klientów.

Uproszczenie to umożliwia stworzenie linii biznesowych obejmujących media, CRM i wykorzystanie kreatywności oraz ułatwia klientom korzystanie z usług, pozwalając im jednocześnie zdobywać, utrzymywać i rozwijać swoich najlepszych klientów. Transformacja ta pomaga dentsu stać się liderem na rynku danych, analizy i CRM. Zmiana nazwy wyznacza nowy rozdział dla międzynarodowego biznesu dentsu i nowy etap transformacji - kolejny, po objęciu przez Wendy Clark na początku września roli Global CEO dentsu.

- To ważny kamień milowy w ewolucji naszej międzynarodowej działalności, ponieważ opieramy się na bogatej spuściźnie Dentsu w zakresie innowacji i przywództwa w branży, a także na historii dynamicznego rozwoju Dentsu Aegis Network. Nasza działalność zapewnia naszym klientom i pracownikom to, co najlepsze, pomagając im osiągnąć znaczący rozwój biznesu w kontekście bezprecedensowych zmian i zakłóceń. - Wendy Clark, Global CEO, dentsu

- Większość problemów współczesnego marketingu nie rozwiążą jedynie reklama i marketing. Marki potrzebują bowiem kompleksowego doradztwa i transformacji opartych o idee, dane i technologie. Rebranding stanowi zwieńczenie naszego wieloletniego wysiłku akwizycyjnego i transformacyjnego oraz oznacza gotowość do wejścia w głębszą relację z biznesem. - Sławomir Stępniewski, CEO dentsu Poland & CEE

Zmiana nazwy DAN podlega rejestracji przez UK Companies House. Nowa nazwa będzie stosowana od początku października.

Źródło: dentsu

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Awans Pawła Kowalewskiego w  Międzynarodowym Stowarzyszeniu Reklamy IAA Global
Paweł Kowalewski, malarz, członek legendarnej Gruppy, wykładowca na wydziale wzornictwa warszawskiej ASP, właściciel agencji Communication Unlimited, został wybrany na stanowisko Vice President Creativity Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Global.
Bogdan Sosnowski dołącza do Magnatalenta
W ostatnim czasie do MagnaTalenta – agencji oferującej usługi m.in. z zakresu budowania marek osobistych i employer brandingu dołączył Bogdan Sosnowski. Będzie on odpowiadał za programy rozwojowe dla klientów agencji, ich kompetencje miękkie oraz zarządzanie zespołami zdalnymi. Rozszerza tym samym portfolio usług oferowanych przez MagnaTalenta.
Black Friday - konsumenci nie rezygnują z zakupów mimo pandemii
Coroczne święto handlu, przypadające 27 listopada, niezmiennie przyciąga rzesze klientów. Wszystko wskazuje na to, że nie inaczej będzie w tym roku – zakupy planuje 62% konsumentów.  Jak kształtują się preferencje klientów e-commerców związanych z branżą home? Prognozami dzieli się platforma Homebook.pl.
Rusza kampania społeczna „#Nieprzesadzam”
Babbel – platforma do nauki języków obcych wraz z fundacją Centrum Praw Kobiet przygotowała specjalną kampanię, mającą na celu zwiększenie świadomości wokół agresji językowej. Akcja związana jest z Międzynarodowym Dniem Eliminacji Przemocy wobec Kobiet, który obchodzony jest 25. listopada. Ma na celu uświadomienie, że przemoc wobec kobiet to nie tylko...
„Nie ma że głowa boli” - nowa kampania marki Apap
Marka leku przeciwbólowego Apap z portfolio USP Zdrowie startuje z nową odsłoną kampanii „Ani chwili nie trać na ból” przygotowanej przez agencję AżTuNagle
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764