logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sieć diagnostyki obrazowej PZU Zdrowie oficjalnie w nowych barwach

  PR 21.04.2021, przeczytano 740 razy
ilustracja

Zakończył się główny etap rebrandingu sieci diagnostycznej PZU Zdrowie. Większość z blisko 40 placówek Tomma zmieniło barwy i funkcjonuje już pod nazwą PZU Zdrowie Diagnostyka Obrazowa. Wizualna integracja kończy proces przejęcia pracowni diagnostycznych przez operatora medycznego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/siec-diagnostyki-obrazowej-pzu-zdrowie-oficjalnie-w-nowych-barwach,391145,artykul.html

– Własna infrastruktura medyczna pozwala nam wdrażać jednolity standard obsługi i spójną ofertę. Jest to zgodne z naszym kierunkiem rozwoju nastawionym na doświadczenia pacjenta. Rebranding to również element wzmacniania marki PZU Zdrowie na rynku świadczeniodawców medycznych – mówi Anna Janiczek, prezes Zarządu PZU Zdrowie. - Zmiana oznakowania  w warunkach ograniczonej mobilności była wyzwaniem logistycznym, dlatego jest realizowana etapami. Dziękuję wszystkim pracownikom zaangażowanym w ten proces, a pracowników Tomma oficjalnie witam w rodzinie PZU Zdrowie – dodaje.

W nowej odsłonie działają już pracownie m.in. w: Katowicach, Krakowie,  Częstochowie, Gdyni, Gdańsku, Szczecinie, Wrocławiu, Koszalinie, Bydgoszczy i Białymstoku, a wkrótce także w Poznaniu i Warszawie.

Grupa TOMMA ma 30-letnie doświadczenie na polskim rynku prywatnej opieki medycznej i jest największą, pod względem zasięgu geograficznego, siecią diagnostyczną w Polsce. Częścią PZU Zdrowie stała pod koniec 2019 roku, co wzmocniło kompetencje polskiego operatora medycznego w zakresie diagnostyki obrazowej. Pacjenci mogą korzystać z badań tomografem komputerowym, rezonansem magnetycznym, RTG i USG.

Zmiana nie wiąże się z żadnymi formalnościami dla pacjentów, którzy mogą korzystać z opieki na dotychczasowych zasadach.

ilustracjastrzałka

Źródło: PZU Zdrowie

www.pzu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764