logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sieć Ecco poszerza obszar działalności o nowe rynki

  PR 03.04.2014, przeczytano 833 razy

Do grona partnerów międzynarodowej sieci zrzeszającej agencje public relations ECCO Network, której reprezentantem na rynku polskim jest On Board PR, dołączyła irlandzka agencja Insight Consultants oraz iberyjska Canela Public Relations z biurami w Madrycie, Barcelonie oraz Lizbonie. Dołączenie nowych członków oznacza poszerzenie obszaru działalności ECCO Network o dwa istotne rynki europejskie - Irlandię oraz Portugalię.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/siec-ecco-poszerza-obszar-dzialalnosci-o-nowe-rynki,21281,artykul.html

ECCO International Communications Network zatrudnia ponad 700 konsultantów i reprezentowana jest już w ponad 40 krajach świata. Jej roczny przychód przekracza 70 milionów Euro.

Insight Consultants z siedzibą w Dublinie to jedna z najczęściej nagradzanych irlandzkich agencji specjalizująca się w PR korporacyjnym, zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi, lobbyingu, brand PR oraz działaniami komunikacyjnymi dla firm sektora medycznego.  Do grona klientów agencji  należą m.in.  Aldi, Durex oraz Nurofen.

Canela PR należy do największych i najbardziej renomowanych firm public relations w Hiszpanii.  Agencja z siedzibą w Barcelonie, posiadająca biura
w Madrycie oraz Lizbonie specjalizuje się w działaniach z zakresu B2B oraz consumer, technology & lifestyle. Do portfolio klientów Canela PR należą rozpoznawalne na całym świecie: Hitachi, Lenovo, Ticketmaster, Orange, Nissan oraz Kodak.

Norbert Ofmański, członek zarządu ECCO Network i jednocześnie prezes On Board PR komentuje: „Z przyjemnością poszerzamy grono członków sieci ECCO o Canela PR oraz Insight Consultants. Ich dołączenie do sieci pozwoli na tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji dla klientów oparte na gruntownym zrozumieniu jeszcze większej liczby lokalnych rynków.

Źródło: On Board PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764