logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sieć Goldbach Audience przekształcona w Ströer Digital Media

  PR 02.02.2016, przeczytano 4159 razy

Ströer, firma specjalizująca się w dziedzinie reklamy zewnętrznej, stał się właścicielem sieci Goldbach Audience Poland. Zarząd Grupy Ströer w Polsce zadecydował o przekształceniu sieci Goldbach Audience w Ströer Digital Media. Do zarządu dołączyli Andrzej Magdziak, Ewa Wiejas-Lipecka i Artur Muszkiet, który będzie odpowiedzialny za działalność operacyjną spółki jako Managing Director. Ze spółką rozstaje się Wojciech Kałużny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/siec-goldbach-audience-przeksztalcona-w-str%C3%B6er-digital-media,27336,artykul.html

Zakup sieci wpisuje się w nowy model biznesowy Grupy Ströer, który bazuje na oferowaniu rozwiązań z zakresu On-line OOH. Realizacja strategii rozwijania kompetencji z dziedziny Digital umożliwia dostarczenie klientom profesjonalnych, kompleksowych usług reklamowych.

Na rynku niemieckim, pozycję Grupy Ströer zbudowały znaczące akwizycje, w tym T-online.de - jednego z najpopularniejszych niemieckich serwisów informacyjnych. Grupa systematycznie odnotowuje wzrost przychodów z działalności reklamowej on-line - przewidywany udział Digitalu w przychodach grupy w 2016 roku stanowi 50%.

"Odpowiadając na potrzeby rynku oraz podążając za światowymi trendami, rozwijamy swoje kompetencje w sektorze Digital. W dobie dynamicznych przemian na rynku reklamowym, pragniemy dostarczać wysokiej jakości rozwiązania reklamowe umożliwiające prowadzenie skutecznych, zintegrowanych oraz innowacyjnych działań promocyjnych" - ocenia powołanie Ströer Digital Media Andrzej Magdziak, CEO Grupy Ströer w Polsce.

W styczniu zakończyła się kadencja Wojciecha Kałużnego jako Członka Zarządu Goldbach Audience. Kałużny związany był z firmą od dziewięciu lat.

Jestem dumny z mojego Zespołu oraz z tego, że razem udało nam się przez wiele lat utrzymać pozycję najlepszego domu sprzedaży Digital w Polsce. Rozstaję się z firmą w przyjaznej atmosferze, pozostawiając spółkę w dobrej kondycji. Wierzę, że doświadczenie nowego zarządu umożliwi dynamiczny rozwój Ströer Digital Media. Mimo mojej decyzji, w najbliższym czasie planuję wspierać działania spółki.” Wojciech Kałużny nie zdradził swoich planów zawodowych.

Ströer Digital Media to dom sprzedaży mediów interaktywnych, świadczący usługi w obszarze reklamy display, wideo i mobile. W portfolio sieci znajduje się 790 witryn. Sieć dociera do ponad 20 milionów unikalnych użytkowników czyli 80% internautów w Polsce.

Źródło: Ströer

www.stroeer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764