logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sieć Hotele Diament z krakowską agencją Jero Lenssinck

  PR 04.04.2014, przeczytano 2675 razy

Polska spółka hotelarska Hotele Diament, będąca właścicielem dziewięciu hoteli biznesowych w kraju, nawiązała współpracę z agencją kreatywną Jero Lenssinck.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/siec-hotele-diament-z-krakowska-agencja-jero-lenssinck,21292,artykul.html

Zespół Jero Lenssinck zajmuje się opracowaniem i wdrożeniem strategii marketingowej oraz działań public relations dla całej sieci, doradztwem strategicznym w obszarze komunikacji korporacyjnej, prowadzeniem biura prasowego, a także budową wizerunku marki w mediach społecznościowych. Ponadto agencja odpowiada za pomysł i realizację kampanii otwarcia najnowszego czterogwiazdkowego hotelu tej marki na Śląsku.

Działania komunikacyjne i PR dla Hoteli Diament koordynuje Dagmara Gębczyk, PR Group Head w Jero Lenssinck.

Źródło: Jero Lenssinck

www.jerolenssinck.pl

Dodatkowe informacje:

Agencja Jero Lenssinck zajmuje się tworzeniem kompleksowych strategii marketingowych i komunikacji, świadcząc zintegrowane usługi z zakresu public relations, marketingu, kreacji wizerunku, reklamy, z angażowaniem nowych technologii. Agencja specjalizuje się w obszarach PR&marketingu korporacyjnego. Prowadzi działania w zakresie komunikacji wewnętrznej, komunikacji kryzysowej, po realizację eventów i wydarzeń specjalnych. Została wyodrębniona z grupy Formind, agencji 360° funkcjonującej na polskim rynku od 2009 roku.

Na czele agencji stoją Jeroen Lenssinck, Creative Group Head w Euro RSCG Poland (obecnie Havas Worldwide), dziś Creative Director w agencji firmowanej własnym nazwiskiem oraz Witold Domanik, prezes zarządu i współwłaściciel. Główna siedziba agencji Jero Lenssinck znajduje się w Krakowie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764