logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sieć pizzerii Domino's wybrała Whites do obsługi działań SEO i content marketingu

  PR 15.09.2022, przeczytano 287 razy

Marka pizzerii Domino's dołącza do klientów Whites. Współpraca obejmuje obszar SEO i content marketing.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/siec-pizzerii-domino-s-wybrala-whites-do-obslugi-dzialan-seo-i-content-marketingu,397212,artykul.html

W ramach współpracy Whites zajmie się zwiększeniem wyników z kanału SEO. Działania obejmą szczególnie obszar lokalnego SEO, w którym Domino's chce zwiększyć zasięg, konwersje i zwrot z inwestycji. Współpraca zakłada też szereg działań content marketingowych. Takie połączenie pozwoli zapewnić wyniki marketingowe na wielu etapach ścieżki konsumenta w ramach ogólnopolskiej kampanii.

Zdaniem PizzaPorta.pl przed pandemią do pizzerii chodziło 68 proc. Polaków. Pandemia upowszechniła zamówienia do domów i biur. Pizza to najchętniej zamawiane przez Polaków danie na wynos.

Domino's jest trzecią pod względem wielkości siecią pizzerii w Polsce, obecną na rynku restauracyjnym od 2011 roku. Ambicją sieci Domino’s jest pozycja lidera. Po połączeniu z siecią Pizza Dominium w 2021 roku, liczy 126 lokali.

- Odwiedziny organiczne z wyszukiwarki Google są dla Domino's bardzo istotne z punktu widzenia zwiększania liczby konwersji, ale również obniżania ich kosztu. Przed nami projekt na dużą skalę, który wymaga doświadczenia i precyzyjnego działania w obszarach SEO i Content marketingu. Agencja Whites już na etapie przetargowym wykazała się dobrym zrozumieniem naszych potrzeb i umiejętnością dopasowania do nich. Zaproponowana strategia, uwzględniająca customer journey i estymacje efektów, zostały oparte o analizy marketing data science. Dzięki temu mamy pewność, że zdobyliśmy partnera, z którym osiągniemy cele biznesowe. - Maciej Jania, Revenue Director, Domino’s Polska

- Najlepsze wyniki przynoszą projekty, w których agencja i Klient są do siebie dobrze dopasowani, czyli dobrze rozumieją swoje mocne strony. A my, mówiąc wprost - bardzo lubimy pizzę, SEO i content. A tak serio, sieć Domino's przyszła do nas z zadaniem, które dla nas jest bardzo ciekawym wyzwaniem. Mamy doświadczenie w tej skali projektów, odpowiednie osoby w zespole i własne narzędzia data-driven marketingu, żeby rozwinąć biznes klienta w wysoko konwersyjnym obszarze. Nie mogę się doczekać pierwszych efektów. - Marcin Kubik, Head of Client Service, Whites

Źródło: Whites

www.agencjawhites.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764