logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sieć Polomarket rozwija program lojalnościowy poprzez aplikację mobilną

  PR 23.01.2020, przeczytano 262 razy
ilustracjastrzałka

Z końcem sierpnia 2019 roku Grupa POLOmarket, największa polska sieć supermarketów, uruchomiła nową aplikacją mobilną. W ciągu niespełna pół roku pobrało ją kilkaset tysięcy nowych użytkowników. Dzięki e-polokarcie dostępnej w aplikacji, POLOmarket znacząco powiększył swój program lojalnościowy, zbliżając się już do 1,5 mln łącznie wydanych kart plastikowych i elektronicznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/siec-polomarket-rozwija-program-lojalnosciowy-poprzez-aplikacje-mobilna,385420,artykul.html

Od czasu uruchomienia aplikacja jest nieustannie rozwijana. Do tej pory POLOmarket wprowadził w niej m.in. jednorazowe, indywidualne kupony promocyjne na wybrane produkty oraz możliwość prezentacji produktów promocyjnych w formie wideo. Ponadto w tym czasie POLOmarket udostępnił Klientom kilka akcji lojalnościowych, w których mogli zbierać e-znaczki przy użyciu aplikacji i jako jedna z pierwszych sieci przeprowadził dedykowaną akcję wyłącznie dla użytkowników tradycyjnej POLOkarty i e-POLOkarty.

- Wprowadzenie aplikacji mobilnej było kolejnym istotnym etapem w procesie digitalizowania naszej komunikacji i okazało się ogromnym sukcesem. Pozwoliło nam rozszerzyć program lojalnościowy POLOkarta o kilkaset tysięcy zupełnie nowych użytkowników, a także wdrożyć unikalny, wielokanałowy model komunikacji z Klientem przy wykorzystaniu zintegrowanej trzyetapowej komunikacji e-mail, mobile push i sms. Dzięki czemu uzyskujemy wyjątkowo wysokie CTR przy optymalnych kosztach każdej kampanii, precyzyjnie docierając do naszych Klientów – mówi Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu POLOmarket.

Aplikacja mobilna jest rozszerzeniem możliwości programu lojalnościowego tradycyjnej POLOkarty. Jej użytkownicy mogą skorzystać ze wszystkich promocji dla posiadaczy standardowej POLOkarty oraz dodatkowych, dedykowanych ofert. Aplikacja umożliwia także wygodny dostęp do przepisów programu kulinarnego „Na Szlaku Smaku” na tanie i szybkie dania z jednoczesną możliwością automatycznego tworzenia współdzielonych list zakupowych. Użytkownicy aplikacji mogą też w łatwy sposób oceniać zakupy zrobione w POLOmarkecie poprzez moduł do pomiaru Customer Experience (CX na platformie Opinello), a także sprawdzać nowości w katalogu marek własnych sieci oraz w łatwy i szybki sposób przejrzeć gazetki promocyjne.

Sieć POLOmarket zapowiada wprowadzenie kolejnych nowych i wygodnych rozwiązań w aplikacji w II kwartale 2020 r.

Źródło: Grupa POLOmarket

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764