logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sieć reklamowa Ebola Play rozwija działalność w Polsce

  PR 18.03.2014, przeczytano 3726 razy

Ebola Play, największa w Europie Środkowej sieć reklamy rich mediowej, została nagrodzona w rankingu 2013 Deloitte Technology Fast 50 Central Europe. Firma, w rankingu najszybciej rozwijających się technologicznie innowacyjnych spółek w Europie Środkowej, została wyróżniona już po raz drugi. Swój sukces zawdzięcza wielu czynnikom.  W Polsce, działając od 2012, przeprowadziła ponad 100 kampanii reklamowych dla wielu renomowanych marek.  Nie ustaje też  we wprowadzaniu nowych rozwiązań w obszarze content marketingu (marketing treści).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/siec-reklamowa-ebola-play-rozwija-dzialalnosc-w-polsce,21131,artykul.html

 „Wprowadzanie nowych usług na rynek polski i uczestniczenie w dynamicznym rozwoju firmy sprawia mi ogromną satysfakcję” – mówi Lilla Pawelec, Prezes Ebola Play Polska. „Nasze formaty reklamowe video  rich media dają  klientom nieograniczone możliwości kreacji, a użytkownikom szansę na interakcję z marką.  Co ważne, jest to zaangażowanie z wyboru ponieważ, aby obejrzeć pełną treść, użytkownik musi sam uruchomić player. Dzięki oferowanej jakości udaje nam się uzyskać średni CTR z formatu na poziomie 5% ,co dokładnie mierzy nasz autorski system analityczny. Formaty rich media video to tylko część naszej propozycji. Obserwując dynamikę rynku oraz odpowiadając na potrzeby naszych klientów rozwijamy formaty umożliwiające prowadzenie zintegrowanego PR online, na kierowanie jakościowego ruchu do sklepów internetowych oraz na interaktywną prezentację produktów na witrynie sklepu.

Jesteśmy zaszczyceni, że po raz drugi z rzędu znaleźliśmy się w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe. W naszej firmie żyjemy innowacjami przez 24 godziny na dobę i w pracę wkładamy maksimum energii. Dzięki zbudowanej przez ostatnie miesiące sieci partnerów wydawców internetowych, jesteśmy w stanie dotrzeć do 97% polskich użytkowników Internetu. Nie ma dla nas znaczenia z jakiego urządzenia korzystają użytkownicy - czy są bardzo aktywni i posługują się smartfonami i tabletami, czy też laptopami. Nasze formaty są dostępne na każdej wielkości ekranu” – powiedział Domonkos Bence, założyciel Ebola Play.

Źródło: Ebola Play

www.ebolaplay.com

Dodatkowe informacje:

Ebola Media jest największą w Europie Środkowej, niezależną siecią reklamy rich mediowej, docierającą do 35 milionów użytkowników w regionie. Poprzez Ebola Play zrealizowała ona 800 kampanii dla najbardziej renomowanych marek. Założona w 2006 roku firma, ma siedziby w Warszawie, Budapeszcie i Zagrzebiu i zatrudnia ponad 60 osób.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764