logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sieć reklamy Audioxi rozpoczyna działalność w Polsce

  PR 23.11.2023, przeczytano 651 razy

Oficjalnie wystartowało audioXi – największa polska sieć cyfrowej reklamy audio. Za wprowadzenie platformy na nasz rynek odpowiada Grupa RMF. Produkt ten obecny jest już łącznie na czterech rynkach europejskich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/siec-reklamy-audioxi-rozpoczyna-dzialalnosc-w-polsce,402196,artykul.html

audioXi to sieć reklamy audio digital, łącząca reklamodawców z odbiorcami treści audio. Wyróżnia się zupełnie nowym na polskim rynku podejściem do zakupu reklamy dźwiękowej w internecie – oferuje dostęp do potencjalnych klientów o konkretnych cechach zdefiniowanych przez reklamodawcę, a nie obecność na danych stronach czy też kanałach radiowych online.

Platforma audioXi zapewnia miesięczne dotarcie do nawet 5,6 mln osób, jej miesięczny potencjał reklamowy (inventory) sięga 156 mln, a średni wskaźnik odsłuchań spotów jest na poziomie 94%. Platforma umożliwia marketerom kierowanie reklam do odbiorców na podstawie szeregu zmiennych, w tym miejsca zamieszkania, wieku, płci, zainteresowań, typu urządzenia, formatu treści (radio, strumieniowe przesyłanie muzyki, podcasty).

„Jest to nowoczesny produkt zapewniający reklamodawcom bardzo szeroki zasięg i wysoką skuteczność. Rynek treści audio w internecie dynamicznie się rozwija, już 1/3 Polaków słucha podcastów, co sprawia, że ten format reklamy online będzie coraz bardziej atrakcyjny dla marketerów i coraz bardziej popularny. audioXi zapewnia reklamodawcom przejrzyste i bezpieczne dla marki środowisko oraz know-how wiodących wydawców. Jest to idealne rozwiązanie dla brandów, które chcą dotrzeć do klientów w cyfrowej przestrzeni audio” – mówi Tomasz Ramza, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF.

Przy prognozowanych wydatkach na cyfrową reklamę audio w Europie, które w 2025 roku osiągną 1 mld euro, audioXi usprawnia proces zakupu formatów audio online, łącząc wiodących wydawców z Polski i całego świata.

Sieć audioXi w wersji beta działa od sierpnia br., w tym czasie udało się pozyskać do współpracy blisko 30 wydawców treści audio w radiu cyfrowym, strumieniowym przesyłaniu muzyki i podcastach. Obejmuje marki radiowe, takie jak RMF FM, RMF MAXX, RMF Classic oraz stacje lokalne, m.in. Nasze Radio, Radio Kolor, Radio Piekary, Radio Bielsko, Radio Express FM, PR Kraków, PR Gdańsk, PR Katowice, Radio Rekord, Radio GRA, Radio Jura, Radio 90, Radio Alex oraz usługi podcastów i streamingu, m.in. RMF ON i sieć AdWave, w skład której wchodzi m.in. serwis Deezer.

Obecnie trwają rozmowy z kolejnymi nadawcami i wydawcami – producentami contentu audio na polskim rynku. W najbliższym czasie do sieci dołączy Grupa Radiowa Time (Radio ESKA, ESKA Rock, VOX FM, Radio SuperNova).

 Uruchomienie audioXi w Polsce następuje po Irlandii, Portugalii i Słowacji. audioXi dołącza do dwóch innych sieci audio digital: Octave Audio w Wielkiej Brytanii oraz Audiostream w krajach skandynawskich jako część reklamowej oferty digital Bauer Media Audio.

Źródło: audioXi

www.audioxi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z okazji Dnia Babci i Dziadka Ministerstwo Cyfryzacji rusza z kampanią, która łączy pokolenia. We współpracy z RMF FM zaprasza do udziału w konkursie, w którym słuchacze mogą podzielić się historiami z ich dziadkami i babciami w roli głównej. Najciekawsze opowieści zostaną nagrodzone, a ich autorzy będą mieli okazję podzielić się nimi na antenie...
Aktor John David Washington w kampanii Tom Ford
Aktor John David Washington weźmie udział w nowej kampanii promującej kultowy zapach Bois Pacifique marki TOM FORD, będącej wyrazem witalności i swobody wyrażenia siebie bez jakichkolwiek obaw.
Żabka wchodzi w retail media. Uruchamia Żabka Ads
Żabka Ads – Shopper-Driven Media to nowe narzędzie pozwalające reklamodawcom na skuteczne docieranie do milionów odbiorców, codziennie dokonujących zakupów w sklepach Żabka. Dzięki dobrze rozwiniętej infrastrukturze cyfrowych nośników, których jest już ponad 1500, klienci na ekranach będą mogli zobaczyć już nie tylko oferty produktowe, ale...
Dentsu CEE Summit 2025 – „Return on Impact”
W dniach 15-16 stycznia 2025 roku, w historycznej przestrzeni Fabryki Norblina, odbył się największy event dentsu w tej części świata, podczas którego spotkali się cenieni eksperci, klienci i partnerzy dentsu tworząc przestrzeń do dyskusji, nowych pomysłów, wspierania innowacji i odkrywanie przyszłych możliwości wspólnego rozwoju. Dla dentsu CEE to był też...
Grupa RW przejmuje nośniki DOOH od firmy M3 w Krakowie i Rzeszowie
Grupa RW dynamicznie buduje swoją ofertę cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej. Firma właśnie przejęła 10 lokalizacji i 21 ekranów DOOH w Krakowie i Rzeszowie, które dotychczas należały do firmy M3 Reklama. Dzięki temu Grupa RW umacnia swoją obecność na rynku reklamy zewnętrznej oraz stawia kolejny krok w rozwoju ogólnopolskiej sieci DOOH,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764