logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sieć reklamy mobilnej Adrino z dedykowaną ofertą na Mundial

  PR 23.04.2014, przeczytano 1106 razy

Na 50 dni przed rozpoczęciem Mundialu w Brazylii sieć reklamy mobilnej adrino przygotowała specjalną ofertę składającą się z wyselekcjonowanego pakietu witryn o tematyce piłkarskiej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/siec-reklamy-mobilnej-adrino-z-dedykowana-oferta-na-mundial,21436,artykul.html

Mistrzostwa Świata i okres bezpośrednio je poprzedzający to dla kibiców piłki nożnej prawdziwe święto. Jest to również czas, w którym znacznie wzrasta ruch na stronach poświęconych tej dyscyplinie. W dobie powszechniej smartfonizacji fani bardzo cenią szybki dostęp do takich informacji jak składy zespołów, wyniki i skróty meczów czy komentarze ekspertów.

Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom adrino przygotowało dla reklamodawców dostęp do specjalnego zestawu stron piłkarskich w skład, którego wchodzą m.in.: SportoweFakty.pl, Goal.pl, FCBarca.com, Ekstraklasa.net i wiele innych. Oferta zawiera wszystkie możliwe formaty reklamowe, od standardowych bannerów przez rich media, aż po możliwość całkowitego brandingu witryny wraz z sekcją specjalną tworzoną wyłącznie na czas Mistrzostw Świata

Nasza sieć specjalizuje się w przygotowywaniu dynamicznych i zaawansowanych technicznie kreacji reklamowych. Tematyka sportowa doskonale wpisuje się w nasze działania i jest idealnym tłem do stworzenia kreacji wywołującej duże zaangażowanie użytkowników – mówi Grzegorz Chyliński, CEO adrino. – Dodatkowo Mundial jest imprezą, która interesuje nie tylko zagorzałych kibiców piłki nożnej, ale również „niedzielnych” fanów, co przełoży się na wyższe niż zazwyczaj zasięgi.

Przy okazji nowej oferty adrino przygotowało dla swoich klientów małą niespodziankę. Każdy kto złoży zamówienie na reklamę w ofercie mundialowej, otrzyma oficjalną piłkę Mistrzostw – Adidas Brazuca.

Źródło: adrino

Dodatkowe informacje:

adrino – sieć reklamy mobilnej, którą buduje zespół kilkunastu specjalistów z branży IT oraz reklamy. Dostawca mobilnych rozwiązań marketingowych i technologii służącej do realizacji, pomiaru i optymalizacji kampanii reklamowych na urządzeniach przenośnych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie Fundacji TVN
W związku z zakończeniem kadencji dotychczasowego zarządu Fundacji TVN, przypadającym na 14 kwietnia br., Rada Fundacji TVN podjęła decyzję o mianowaniu nowych członków zarządu. Katarzyna Kolenda-Zaleska, dotychczasowa prezes Fundacji TVN, zakończyła swoją 8-letnią kadencję. Z początkiem maja nowe stanowisko łączące funkcje prezesa i dyrektora zarządzającego Fundacji...
Tenesys transformuje koncern mediowy Bonnier
Stworzona w Polsce firma Tenesys przeprowadziła migrację i modernizację infrastruktury Grupy Bonnier. Usunęła przestarzałe systemy, poprawiając wydajność, stabilność i skalowalność. Dzięki partnerstwu z OVHcloud, Tenesys zwiększyła elastyczność i efektywność zarządzania zmianą technologiczną w dużych korporacjach.
Nowe cenniki Grupy Eurozet
Z dniem 29 kwietnia br. Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Decyzja biznesowa została podjęta m.in. w związku z dobrą koniunkturą na rynku reklamy radiowej oraz rosnącymi wynikami słuchalności stacji wchodzących w skład grupy.  
Bilguun Ariunbaatar w Radiu ZET
W czwartek 11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączy Bilguun Ariunbaatar  
Udział Radia ZET najwyższy od 2014 roku
W fali I-III 2024 badania Radio Track udział w czasie słuchania Radia ZET wzrósł do 14,6 proc. To najlepszy wynik stacji od 10 lat. Ostatnia fala okazała się również rekordowa dla całej Grupy Eurozet.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764