logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sieć reklamy mobilnej Adrino z dedykowaną ofertą na Mundial

  PR 23.04.2014, przeczytano 964 razy

Na 50 dni przed rozpoczęciem Mundialu w Brazylii sieć reklamy mobilnej adrino przygotowała specjalną ofertę składającą się z wyselekcjonowanego pakietu witryn o tematyce piłkarskiej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/siec-reklamy-mobilnej-adrino-z-dedykowana-oferta-na-mundial,21436,artykul.html

Mistrzostwa Świata i okres bezpośrednio je poprzedzający to dla kibiców piłki nożnej prawdziwe święto. Jest to również czas, w którym znacznie wzrasta ruch na stronach poświęconych tej dyscyplinie. W dobie powszechniej smartfonizacji fani bardzo cenią szybki dostęp do takich informacji jak składy zespołów, wyniki i skróty meczów czy komentarze ekspertów.

Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom adrino przygotowało dla reklamodawców dostęp do specjalnego zestawu stron piłkarskich w skład, którego wchodzą m.in.: SportoweFakty.pl, Goal.pl, FCBarca.com, Ekstraklasa.net i wiele innych. Oferta zawiera wszystkie możliwe formaty reklamowe, od standardowych bannerów przez rich media, aż po możliwość całkowitego brandingu witryny wraz z sekcją specjalną tworzoną wyłącznie na czas Mistrzostw Świata

Nasza sieć specjalizuje się w przygotowywaniu dynamicznych i zaawansowanych technicznie kreacji reklamowych. Tematyka sportowa doskonale wpisuje się w nasze działania i jest idealnym tłem do stworzenia kreacji wywołującej duże zaangażowanie użytkowników – mówi Grzegorz Chyliński, CEO adrino. – Dodatkowo Mundial jest imprezą, która interesuje nie tylko zagorzałych kibiców piłki nożnej, ale również „niedzielnych” fanów, co przełoży się na wyższe niż zazwyczaj zasięgi.

Przy okazji nowej oferty adrino przygotowało dla swoich klientów małą niespodziankę. Każdy kto złoży zamówienie na reklamę w ofercie mundialowej, otrzyma oficjalną piłkę Mistrzostw – Adidas Brazuca.

Źródło: adrino

Dodatkowe informacje:

adrino – sieć reklamy mobilnej, którą buduje zespół kilkunastu specjalistów z branży IT oraz reklamy. Dostawca mobilnych rozwiązań marketingowych i technologii służącej do realizacji, pomiaru i optymalizacji kampanii reklamowych na urządzeniach przenośnych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przez pandemię wydawcy stracili nawet do 80 proc. przychodów z reklam
Dziennik „The Los Angeles Times” już w kwietniu informował, że stracił ponad 1/3 swoich dochodów z reklam. O załamaniu wpływów z ich sprzedaży pisał też brytyjski „The Economist” i inne światowe dzienniki. Problemy nie ominęły również polskiego rynku: w trakcie lockdownu sprzedaż drukowanych gazet i magazynów spadła, a utrata wpływów reklamowych sięgnęła od...
Wydawcy prasowi razem na temat digitalizacji
Pięciu czołowych wydawców prasowych w Polsce spotkało się, aby przedyskutować kierunki działania związane z transformacją cyfrową, która wyraźnie przyspieszyła w wyniku epidemii. Debata odbyła się podczas konferencji „Cyfrowa gospodarka – ewolucja czy rewolucja po COVID-19”, zorganizowanej przez e-Kiosk SA, lidera na rynku prasy cyfrowej w Polsce.
Gazeta.pl wraz z Goethe-Institut w Warszawie rozpoczynają wspólny projekt „Oto Niemcy”, na który składają się reportaże o życiu codziennym i aktualnych problemach za zachodnią granicą. Reporterzy i reporterki z Polski, m.in. Joanna Strzałko, Bartosz Józefiak i Dorota Salus, przyjrzą się stereotypom na temat Niemców. Pierwszy materiał o pracy „złotych rączek” ukaże...
Już jutro, 1 lipca br. na Gazeta.pl gratka dla wszystkich fanów muzyki – w portalu, jednocześnie z premierą w mediach społecznościowych, zaprezentowany zostanie singiel tegorocznej edycji Męskiego Grania. Gazeta.pl wraz z portalami Wyborcza.pl i WysokieObcasy.pl oraz spółką AMS z Grupy Agora zajmą się również promocją projektu.
AMS wygrał przetarg na obsługę dwóch pakietów wiat przystankowych w Gdańsku
23 czerwca 2020 r. Gdański Zarząd Dróg i Zieleni poinformował o rozstrzygnięciu przetargu na dzierżawę wiat przystankowych. W jego wyniku AMS został operatorem dwóch pakietów wiat, co zapewni ciągłość działań reklamowych dla klientów spółki na najbliższe piętnaście miesięcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764