logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sieć sklepów Żabka startuje z kampanią reklamową wspierającą nową ofertę

  PR 29.08.2012, przeczytano 2683 razy

Pełen humoru animowany spot jest elementem nowej kampanii reklamowej sieci handlowej Żabka: „Świeże pieczywo. Rano i po południu”. Kampania ruszyła 15 sierpnia. Prowadzona jest w telewizji, radiu i w Internecie oraz wsparta działaniami PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/siec-sklepow-zabka-startuje-z-kampania-reklamowa-wspierajaca-nowa-oferte,16449,artykul.html

Celem kampanii jest podkreślenie bogatej oferty oraz wysokiej jakości pieczywa oferowanego w Żabce, a także zachęcenie konsumentów do kupowania pieczywa również po południu.

Sklepy Żabka zmieniają się wraz ze zwyczajami zakupowymi konsumentów. Oferując świeże pieczywo rano i po południu spełniamy oczekiwania naszych klientów i zgodnie z claimem kampanii jesteśmy "bliżej Ciebie" - mówi Jacek Roszyk, Prezes Zarządu Żabka Polska.

Animowany spot przenosi widza w Świat Żabki i w zabawny sposób pokazuje zwyczaje zakupowe Klientów. Bohaterami są: Pszczoła, Truteń, Pająk, Pajęczyca, Ślimaki i Świetliki, a ekspedientką w sklepie - sympatyczna Żabka.

Kampania reklamowa obejmie kanały TV (m.in. TVP1, TVP2, TVN, Polsat, kanały tematyczne), radio (m.in. RMF FM i  Radio Zet) i Internet. Wspierać ją będą materiały POS w sklepach.

Za kreację kampanii oraz produkcję spotu odpowiada agencja reklamowa Heart & Brain. Autorami pomysłu są założyciele agencji: Karolina Czarnota, Monika Kamińska i Bartek Rams (wielokrotnie nagradzany zespół - zdobywcy nagród Cannes Lions, KTR oraz Grand Prix Effie). Zakupem mediów zajmują się: Pro Media House – w przypadku TV i radio oraz Media Direction OMD – w przypadku Internetu. Za działania PR odpowiedzialna jest agencja Q&AConsulting.

Źródło: Żabka Polska

Dodatkowe informacje:

Firma Żabka Polska jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience, prowadzonych pod marką Żabka i Freshmarket. W ciągu kilkunastu lat działalności na krajowym rynku, spółka zdobyła pozycję lidera tego segmentu sprzedaży. Sieć sklepów Żabka i Freshmarket to nowoczesna koncepcja handlu detalicznego, która ma na celu zapewnienie klientom wygody w dokonywaniu zakupów. Wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów – w 2600 sklepów Żabka i ponad 160. Freshmarket oferowane są najlepsze produkty w konkurencyjnych cenach oraz szeroki wachlarz usług dodatkowych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764