Pełen humoru animowany spot jest elementem nowej kampanii reklamowej sieci handlowej Żabka: „Świeże pieczywo. Rano i po południu”. Kampania ruszyła 15 sierpnia. Prowadzona jest w telewizji, radiu i w Internecie oraz wsparta działaniami PR.
Celem kampanii jest podkreślenie bogatej oferty oraz wysokiej jakości pieczywa oferowanego w Żabce, a także zachęcenie konsumentów do kupowania pieczywa również po południu.
Sklepy Żabka zmieniają się wraz ze zwyczajami zakupowymi konsumentów. Oferując świeże pieczywo rano i po południu spełniamy oczekiwania naszych klientów i zgodnie z claimem kampanii jesteśmy "bliżej Ciebie" - mówi Jacek Roszyk, Prezes Zarządu Żabka Polska.
Animowany spot przenosi widza w Świat Żabki i w zabawny sposób pokazuje zwyczaje zakupowe Klientów. Bohaterami są: Pszczoła, Truteń, Pająk, Pajęczyca, Ślimaki i Świetliki, a ekspedientką w sklepie - sympatyczna Żabka.
Kampania reklamowa obejmie kanały TV (m.in. TVP1, TVP2, TVN, Polsat, kanały tematyczne), radio (m.in. RMF FM i Radio Zet) i Internet. Wspierać ją będą materiały POS w sklepach.
Za kreację kampanii oraz produkcję spotu odpowiada agencja reklamowa Heart & Brain. Autorami pomysłu są założyciele agencji: Karolina Czarnota, Monika Kamińska i Bartek Rams (wielokrotnie nagradzany zespół - zdobywcy nagród Cannes Lions, KTR oraz Grand Prix Effie). Zakupem mediów zajmują się: Pro Media House – w przypadku TV i radio oraz Media Direction OMD – w przypadku Internetu. Za działania PR odpowiedzialna jest agencja Q&AConsulting.
Źródło: Żabka Polska