logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sieć w gniazdku elektrycznym

   30.03.2008, przeczytano 1046 razy

Wielu użytkowników wciąż łączy się z Internetem korzystając z przewodowej sieci LAN. Z myślą o tych osobach, firma Panasonic wyprodukowała urządzenie, które sprawia, że przewody elektryczne mogą pełnić rolę kabli Ethernet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/siec-w-gniazdku-elektrycznym,7040,artykul.html

Adapter Panasonic BL-PA100KTA umożliwia rezygnację z niewygodnych kabli, tworzących sieć komputerową. Wystarczy wetknąć urządzenie do gniazdka elektrycznego, aby stworzyć połączenie z drugim, takim samym. W ten sposób można zbudować sieć złożoną z 16 pecetów, zaś połączenie możliwe jest dzięki technologii opracowanej przez Panasonic – HD-PLC (High Definition Power Line Communication). Największym minusem jest jednak to, że każde z urządzeń zajmuje na stałe jedno gniazdko elektryczne.

Pakiet startowy BL-PA100KTA składa się z 2 urządzeń i kosztuje 149,95$.

Źródło: GadgetGrid

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Od dawna używam podobnego adaptera MAXCOM,działa extra i kosztuje ok.150.-zł

Najnowsze w tym dziale

Joanna Ignaczak dołącza do zespołu Communications Publicis Groupe
Joanna Ignaczak, dotychczas Senior PR Manager w Agencji MSL, dołączyła do zespołu Communications Publicis Groupe, obejmując nowo utworzone stanowisko dyrektorki ds. komunikacji wewnętrznej i employer brandingowej całej Grupy.  
Kaufland z kampanią w rytmie disco
Piosenką „Price Fever” rozpoczyna się międzynarodowa kampania sieci Kaufland. Humorystyczny klip w rytmie disco podkreśla szeroki asortyment oraz atrakcyjne ceny produktów dostępnych w sklepach detalisty.
Żabka podjęła współpracę z marką Żywiec w związku z nadchodzącą trasą Męskie Granie. Z tej okazji partnerzy zaskakują innowacyjną kreacją marketingową z udziałem związanego z żywieckim projektem Vito Bambino. W jednym ze spotów reklamowych, który pojawił się w social mediach, Vito śpiewa wspólnie z kasjerką z Żabki fragment piosenki...
Business Accessibility Forum (BAF) to inicjatywa partnerska Fundacji Widzialni, Allegro, Microsoft Polska, Orange Polska i Santander Bank Polska. Forum będzie płaszczyzną do dyskusji i wymiany doświadczeń, aby lepiej odpowiedzieć na zobowiązania wynikające z Europejskiego Aktu o Dostępności.
IABCoffeeTalks to cykl rozmów ekspertów IAB Polska w formie live’ów. Najbliższe spotkania poświęcone będą wybranym zagadnieniom z obszaru digital marketingu opisanym również w najnowszym Raporcie Strategicznym INTERNET 2021/2022, którego premiera miała miejsce 7 czerwca podczas konferencji Forum IAB 2022. Na wydarzenia obowiązuje rejestracja.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764