logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sieciowe skanery Canon

   22.10.2007, przeczytano 788 razy

Firma Canon przedstawiła dwa nowe modele sieciowych skanerów: ScanFront 220 i ScanFront 220P. Oba urządzenia umożliwiają użytkownikom skanowanie i natychmiastowe wysyłanie dokumentów w postaci załączników do emaili.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sieciowe-skanery-canon,6268,artykul.html

Poczta elektroniczna to nie jedyny sposób wykorzystania możliwości produktów. Zeskanowane dokumenty lub zdjęcia mogą zostać przesłane prosto na serwer FTP lub przeniesione na pendrive’a poprzez złącze USB. Obsługę skanerów ułatwia 8,5-calowy dotykowy ekran. Prędkość pracy urządzeń to 26 stron lub 35 obrazów na minutę.

Poza możliwościami sieciowymi, oba modele umożliwiają zapisanie skanów w postaci skompresowanych plików PDF, TIFF lub JPEG. ScanFront 220P posiada dodatkowo skaner linii papilarnych.

Cena modelu ScanFront 220 to 1995$, za ScanFront 220P trzeba zapłacić 200 dolarów więcej.

Źródło: Engadget

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Canon niech lepiej zajmie się wydaniem sterowników do swoich skanerów na systemy x64.

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764