logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Siedem nowych kanałów na żądanie w Playerze

  PR 08.07.2022, przeczytano 353 razy

1 lipca oferta telewizyjna w Playerze powiększyła się aż o siedem nowych kanałów! Od tego dnia użytkownicy posiadający pakiet „PLAYER (bez reklam) + KANAŁY  TV” mogą oglądać za pośrednictwem platformy: CNN, Warner TV, Boomerang, Cartoon Network oraz trzy kanały filmowo-serialowe: Cinemax, Cinemax 2 i Romance TV. Poszerzenie biblioteki telewizyjnej to pierwsza wspólna oferta kontentowa po połączeniu Discovery z Warner Media i powstaniu Warner Bros. Discovery w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/siedem-nowych-kanalow-na-zadanie-w-playerze,396516,artykul.html

Od piątku użytkownicy Playera korzystający z oferty „PLAYER (bez reklam) + KANAŁY TV” mogą cieszyć się aż siedmioma nowymi kanałami. Do biblioteki dołączyły najbardziej cenione marki telewizyjne na świecie: CNN, Warner TV, Boomerang i Cartoon Network  oraz dodatkowo trzy kanały filmowo-serialowe: Cinemax, Cinemax 2 i  Romance TV od Mainstream Media. Do tej pory, wspomniane kanały, dostępne były na naszym rynku za pośrednictwem telewizji kablowych, satelitarnych oraz innych telewizji internetowych. Teraz będzie można je oglądać w dowolnym miejscu, czasie i na wybranym urządzeniu, korzystając z oferty Playera.

Poszerzenie biblioteki telewizyjnej to pierwsza wspólna oferta kontentowa po połączeniu Discovery z Warner Media i powstaniu Warner Bros. Discovery w Polsce.

- Połączenie potencjałów TVN Discovery i Warner Media daje pierwsze owoce, w pełni odczuwalne dla naszych użytkowników. Cieszę się, że nasza oferta kanałów TV wzbogaca się o kolejne stacje, które za granicą, ale też w Polsce są marką samą w sobie. Mam nadzieję, że będą świetnym uzupełnieniem propozycji Playera, w której każdy znajdzie coś dla siebie - mówi Maciej Gozdowski, szef player.pl

CNN

CNN powstała w 1980 roku i była pierwszym 24-godzinnym kanałem informacyjnym na świecie. Dziś to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i cieszących się zaufaniem marek. Dzięki rozwiniętej siatce korespondentów i lokalnych biur, CNN zapewnia swoim widzom globalne spojrzenie na najważniejsze informacje i wydarzenia ze świata oraz ich pogłębioną analizę. CNN wykracza poza codzienne informacje prezentując szeroką gamę reportaży i programów dokumentalnych z różnych dziedzin życia. Wśród nich znajdują się: wielokrotnie nagradzana seria World's Untold Story oraz The CNN Freedom Project, magazyny sportowe: World Sport, Aiming for Gold, Main Sail, Open Court i Living Golf; programy podróżnicze: CNN Go i Business Traveller, program biznesowo-lifestylowy; Leading Woman oraz magazyny na temat ekologii EcoSolutions i Future Cities. Co wieczór takie programy jak Quest Means Business, Piers Morgan Tonight, Amanpour, Connect the World i BackStory zapewniają widzom idealne podsumowanie dnia.

WARNER TV

Warner TV to kanał emitujący kinowe blockbustery oraz nagradzane i uznane na całym świecie seriale. Czerpie z bogatej tradycji marki Warner Bros. Warner TV to przestrzeń dla dobrych historii. Tu spotykają się fani nowoczesnych produkcji i kinowych klasyków. W każdym miesiącu widzowie mogą liczyć na angażujące cykle tematyczne i wciągające maratony kinowych hitów. W stałej ramówce emitowane są takie klasyki, jak m. in. „Dirty Dancing”, „Zabójcza broń”, „Matrix” czy „Siedem lat w Tybecie” oraz produkcje serialowe, wśród których znajdują się: „4 Blocks”, „Dr Quinn”, „Strażnik Teksasu” czy „Tropiciele”. Kanał jest nadawany w jakości HD. Więcej informacji na stronie warnertv.pl.

BOOMERANG

Boomerang, będący częścią Warner Bros. Discovery, to kanał telewizji kablowej i satelitarnej, który przez 24 godziny na dobę dostarcza swoim odbiorcom najlepsze klasyczne i współczesne animacje. Boomerang skierowany jest do chłopców i dziewczynek w wieku 4-7 lat i oferuje ekscytującą mieszankę lekkich i zabawnych kreskówek dla całej rodziny: „Tomek i przyjaciele”, „Scooby-Doo i… zgadnij kto?”, „Tom i Jerry w Nowym Jorku”, „Jaś Fasola”, „Nowe Zwariowane Melodie”, „Taffy” i wiele innych. Boomerang jest dostępny w 140 milionach domów w 165 krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Ameryki Łacińskiej i Azji.

CARTOON NETWORK

Cartoon Network, będący częścią Warner Bros. Discovery, to numer jeden wśród kanałów dziecięcych. Oferuje przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje dla dzieci w wieku 6-11 lat i ich rodzin: „Między nami, misiaczkami”, „Ben 10”, „Craig znad potoku”, „DC Super Hero Girls”, „Steven Universe”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Młodzi Tytani: Akcja!” i wiele innych. Oglądany w ponad 185 krajach, w ponad 450 milionach domów i w 33 językach, Cartoon Network inspiruje kolejne pokolenia twórców i innowatorów. Różnorodne inicjatywy prospołeczne – „Mistrzowie Klimatu Cartoon Network” czy „Zmieniaj swój świat z Cartoon Network” – motywują dzieci i dorosłych do podejmowania drobnych działań, które w efekcie wprowadzą duże zmiany.

CINEMAX & CINEMAX 2

Cinemax   to kanał dla prawdziwych miłośników kina. To filmy odważne, nieszablonowe, z gwiazdorską obsadą. Tylko w Cinemax zobaczysz kultowe filmy z największych wytwórni filmowych oraz produkcje niezależnych dystrybutorów.

ROMANCE TV

Stacja Romance TV prezentuje europejskie seriale i filmy fabularne z najwyższej półki oraz filmowe adaptacje bestsellerów m.in. Rosamunde Pilcher, Ingi Lindström oraz kryminalnych zagadek Agathy Christie. Stacja słynie z romantycznych komedii z najlepszymi europejskimi gwiazdami oraz popularnych serii filmowych, takich jak np: „Statek Marzeń”, „Rejs ku szczęściu”, „Hotel Marzeń”. Seriale, które stały się hitami, to m.in. „Górski lekarz” oraz „Górscy ratownicy”.

Nowe kanały TV  w pakiecie „PLAYER (bez reklam)  + KANAŁY  TV” już w Playerze.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dzień Cudów na 35-lecie RMF FM
RMF FM świętuje 35-lecie z charakterystycznym dla siebie rozmachem! 15 stycznia na ulice całej Polski wyruszą trzy żółto-niebieskie konwoje RMF FM – pełne prezentów, które prowadzący rozdadzą słuchaczom w najróżniejszych zakątkach kraju. To będzie dzień pełen emocji, radości i niespodzianek! Kulminacja obchodów odbędzie się...
Piłka w grze. Sen zimowy w Ekstraklasie i I Lidze, koniec dobrej passy Lewandowskiego
Na krajowych boiskach rozegrano tylko jedną w pełni grudniową kolejkę zmagań ligowych. To stąd w głównej mierze wynikają spadki wyników medialnych drużyn analizowanych przez Instytut Monitorowania Mediów. W ligach zagranicznych nie ma tak długiej przerwy i odbyło się o wiele więcej meczów, ale słabsza forma Roberta Lewandowskiego przełożyła się...
Pomiar efektywności sponsoringu w sporcie i kulturze. Szkolenie online
Instytut Monitorowania Mediów organizuje kolejne bezpłatne szkolenie online, tym razem poświęcone działaniom sponsoringowym. Webinar „Pomiar efektywności sponsoringu z wykorzystaniem monitoringu mediów” odbędzie się w czwartek 16 stycznia 2025 roku o godzinie 12:00. Uczestnicy spotkania poznają m.in. ranking najbardziej...
Kanał YouTube Gońca z oprawą muzyczną od Chrisa Carsona
Znany producent muzyczny Chris Carson stworzył nową oprawę muzyczną dla kanału Goniec. Widzowie mogli ją usłyszeć po raz pierwszy w poniedziałek 13 stycznia 2025 r., podczas programu na żywo prowadzonego przez Radosława Grucę.
Oferta dla nowych subskrybentów na urodziny Puls Biznesu
Z okazji 28. urodzin „Pulsu Biznesu” przygotował specjalną ofertę promocyjną dla nowych subskrybentów oraz czytelników odnawiających dostęp do pełnych treści na pb.pl. Od 14 do 31 stycznia br. będzie można nabyć roczną subskrypcję z 50 proc. rabatem od ceny regularnej. Serwis pb.pl ma obecnie ponad 32 tys. płatnych subskrypcji cyfrowych, przy 5 proc....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764