logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sierpniowe okno otwarte w TV Netii

  PR 09.08.2019, przeczytano 400 razy

W sierpniu abonenci usług TV w Netii będą mogli bez dodatkowych opłat oglądać aż osiem zróżnicowanych kanałów, spośród ponad 220 (w tym ponad 130 w HD), które operator proponuje w swojej, jednej z najbardziej elastycznych ofert na polskim rynku. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sierpniowe-okno-otwarte-w-tv-netii,383548,artykul.html

Wielbiciele sportu i aktywnego wypoczynku bez wykupionego w Netii pakietu Sport i emocje (łącznie 16 kanałów, w tym 14 HD), aż do 6 września będą mogli śledzić wydarzenia na Eurosport 1 HD i oglądać interesujące produkcje emitowane na kanale Active Family HD.

Fanów kryminałów oraz mrożących krew w żyłach rekonstrukcji, a także urządzania wnętrz i gotowania, ucieszy z pewnością „odkodowanie” kanałów: Crime+Investigation Polsat HD, Kuchnia+ HD, Domo+ HD, które wchodzą w skład pakiet Styl Życia (razem 15 kanałów, 13 HD). Miłośnicy historii, którzy nie posiadają w Netii pakietu tematycznego Wiedza i odkrycia (13 kanałów, w tym 12 HD) będą mogli aż do 6 września, bez dodatkowych opłat oglądać kanał HISTORY HD, który jest jedną z najpopularniejszych pozycji w swojej kategorii na rynku.

Osoby, które lubią (niekoniecznie najnowsze) hity komediowe i kinowe superprodukcje, ale nie wybrali jeszcze pakietów Seriale (w sumie 12 kanałów, 7 HD) oraz Kino (6 kanałów HD), będą mogli sprawdzić na własne oczy co oferuje obecnie Comedy Central HD(Seriale) i Paramount Channel HD (Kino).

Źródło: Netia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764