logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sierpniowy Open House z ploterami Mutoh i Artemis: Relacja

   19.08.2015, przeczytano 1723 razy

14 sierpnia miał miejsce kolejny udany „Open House” firmy Atrium Centrum Ploterowe. W opolskiej siedzibie dystrybutor zaprezentował kilkanaście urządzeń do produkcji grafiki wielkoformatowej. Z uwagi na zmieniające się trendy mocno akcentowane były tekstylia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sierpniowy-open-house-z-ploterami-mutoh-i-artemis%3A-relacja,25726,artykul.html

Na sierpniowe Dni Otwarte Atrium przybyło ponad 30 firm z różnych regionów Polski. Opolski dystrybutor ploterów Mutoh i Artemis oraz materiałów Ikonos praktycznie co miesiąc organizuje demonstracje urządzeń i materiałów.

Jesteśmy pozytywnie zaskoczeni wysoką frekwencją sierpniowych Dni Otwartych, Mimo, że zorganizowaliśmy je w gorącym, wakacyjnym okresie przybyło dużo gości. Konkretni odwiedzający potwierdzają, że rynek urządzeń wielkoformatowych ma się dobrze. Przedsiębiorcy chętnie inwestują w wysokiej klasy technologie cyfrowe dostarczane przez naszą firmę. Mówi Paweł Stania z działu marketingu Atrium Centrum Ploterowe.

W demo-room opolskiego dystrybutora można było podczas Dni Otwartych spotkać najpopularniejsze urządzenia do druku z oferty firmy ale  nie tylko. Przypomnijmy, firma Atrium jest wyłącznym dystrybutorem japońskich ploterów Mutoh oraz ekonomicznych drukarek Artemis.

Zaprezentowaliśmy przekrój naszej oferty, praktycznie każdy rodzaj urządzenia wielkoformatowego. Goście mogli zobaczyć podczas druku małe, 60-centrymetrowe plotery eko-solwentowe jak i ponad trzymetrowe twarde solwenty do banerów wyborczych. Drukowaliśmy na małych „gadżetowych” drukarkach LED-UV jak i na potężnym stołowym flatbedzie UV. Nie zabrakło najpopularniejszych urządzeń 160-centymetrowych drukujących atramentami ekologicznymi. Zaprezentowaliśmy także zestaw DTG do zadruku koszulek.

Podczas sierpniowych Dni Otwartych, zaprezentowanych było kilkanaście urządzeń, głównie do druku. Japoński Mutoh to VJ-426UF, VJ-628, VJ-1624 UV, VJ-1638X. Markę Artemis reprezentowały modele 1621, FR 250 UV, DTG 1. Można było także zapoznać się z urządzeniami do cięcia Artemis Cutter 720 oraz laserowym ploterem tnąco-grawerującym Artemis BDR 1309X.

Większość z tych urządzeń prezentowaliśmy w poprzednich miesiącach w całej Polsce. Cieszymy się, że ich wysoka jakość jest doceniana przez odbiorców. Portofolio prezentowanych urządzeń podczas sierpniowego Open House uzupełniło premierowa drukarka tekstylna o szerokości 160 cm. Mutoh ValueJet 1638 WX, bo o nim mowa,  to szybki ploter do druku sublimacyjnego wyposażone w topowe technologie firmy Mutoh.

Tekstylne premiery podczas Atrium Open House.

Rynek tekstylny rośnie w siłę. W coraz większej liczbie aplikacji wykorzystuje się tkaniny. Dlatego też nasza oferta mocno rozwija się w tym kierunku. W ostatnich tygodniach wprowadziliśmy do oferty całą linię tekstyliów Ikonos Profitex. Obejmuje ona tekstylne backlity, blockouty, flagi, materiały specjalne. Nasz główny dostawca urządzeń do druku – japoński Mutoh -  również podąża w tym kierunku i w ostatnim czasie wprowadził szybkie drukarki serii ValueJet WX. Podczas sierpniowego Open House w Opolu pokazaliśmy premierową drukarkę tej serii VJ-1638 WX. Mówi Paweł Stania z działu marketingu dystrybutora.

Mutoh ValueJet 1638 WX przeznaczony jest do zadruku papierów sublimacyjnych jak i zadruku bezpośredniego na materiałach poliestrowych. Dzięki innowacyjnym technologiom dedykowany jest do produkcji średnio i wysokonakładowej w prędkości od 14 do 65 m2/h.

Wyposażony jest w 2 piezoelektryczne głowice drukujące w technologii zmiennej wielkości kropli (Variable Dot). Generują one krople atramentu w zakresie od 3,3 do 45,3 pikolitra. Głowice względem siebie są ułożone na skos, przez co w czasie jednego przejścia karetki można zadrukować prawie 5-centymetrowy pas podłoża. Efektem tego jest znacznie wyższa wydajność i precyzja druku w odróżnieniu od innych ploterów obecnych na rynku.

Drugą technologią zastosowaną w VJ-1938WX jest Mutoh DropMaster. Jest to nowa technologia druku, która ma na celu automatyczną kompensację grubości medium. W momencie gdy drukujemy na cienkim papierze sublimacyjnym, odległość od materiału do głowicy jest inna niż w przypadku druku na grubym poliestrze. Efektem tego może być rozrzut kropli tuszu a co za tym idzie nieprecyzyjny druk. Technologia DropMaster eliminuje ten problem i potrzebę ręcznej kalibracji.

Trzecia z zastosowanych technologii to Intelligent Interweaving, która odpowiada za brak paskowania. Dzięki rozmytym rastrom przypominającym mgłę lub falę granice pomiędzy poszczególnymi etapami nanoszenia atramentu się zacierają, czego efektem jest brak paskowania oraz ogólny wzrost wydajności.

Ploter korzysta z atramentów sublimacyjnych, takich jak Mutoh DS2. Są to bezzapachowe tusze (100% VOC-free), nie emitujące zapachów zarówno w czasie druku jak i procesu transferu. Można je stosować do zadruku bezpośredniego na poliestrze jak i pośredniego na papierze transferowym.

Systemy tekstylne na ściany i sufity.

Podczas Dni Otwartych zaprezentowaliśmy Ikonos Descor. Jest to  światowej jakości system do dekoracji wnętrz obejmujący materiały tekstylne, profile, elementy wykończenia, narzędzia. Dosłownie w kilkadziesiąt minut można w szybki, łatwy i czysty sposób ścianę lub sufit można udekorować spektakularną grafiką. I to co mówię nie jest gołosłowne, gdyż podczas Dni Otwartych zanim przybyli pierwsi goście zamieniliśmy ścianę w naszej firmowej kuchni w 18-metrową połać soczystych bambusów. Bez łączeń materiałów, bez nierówności, bez żadnego kleju. Mówi Paweł Stania z firmy Atrium Centrum Ploterowe.

Jeżeli ktoś nie był na naszych dniach otwartych w ostatnim czasie to nic straconego. Kolejne prezentacje naszych urządzeń Mutoh i Artemis już wkrótce. Maszyny do druku jak i materiały Ikonos można będzie zobaczyć już na wrześniowych targach reklamy i druku. Zapraszamy na nasze stoiska podczas odbywającego się 9 i 10 września Festiwalu Druku. Zaprasza na targi szef marketingu Atrium.

Wyłącznym dystrybutorem materiałów Ikonos, ploterów Mutoh i Artemis w Polsce jest Atrium Centrum Ploterowe.


Spotkanie objęte było patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

Galeria: Open House z ploterami Mutoh i Artemis: sierpień 2015

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Kurcze opór ludzi, ledwo się zmieścili.

,

Dobrze że się wcisnąłeś w ten tłum.

avatar użytkownika
,

Co ja bym miał tam oglądać ? Mam u siebie ...  

,

Artremisa czy cuś?  

avatar użytkownika
,

Cztery mutohy, chinoli się boję :) nawet tych z tak wspaniała nazwą .   

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764