logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sig podsumowuje akcję „Czas na wakacje” – czy promocje dla klientów B2B są opłacalne?

  PR 18.09.2017, przeczytano 511 razy

„Czas na wakacje” to pierwsza z tegorocznych kwartalnych kampanii promocyjnych, skierowanych do klientów biznesowych firmy SIG. Na podmioty zaopatrujące się w materiały budowlane w sieci oddziałów oraz na platformie internetowej czekały atrakcyjne nagrody. Statystyki dotyczące akcji pokazują, że promocje kierowane do klientów biznesowych spotykają się z równie wysokim zainteresowaniem, co te dedykowane klientom indywidualnym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sig-podsumowuje-akcje-_czas-na-wakacje_-%E2%80%93-czy-promocje-dla-klientow-b2b-sa-oplacalne,33758,artykul.html

Klienci sklepów SIG od kwietnia do końca czerwca mogli wziąć udział w wakacyjnej akcji z nagrodami. Dla uczestników przygotowano vouchery na wakacyjne wycieczki oraz nagrody rzeczowe m.in. torby podróżne, lodówki turystyczne i powerbanki. Aby wziąć udział w konkursie należało zarejestrować się na stronie internetowej oraz zrobić zakupy na daną kwotę, wybierając marki objęte promocją.

Ponad 95% zarejestrowanych osób nabyło produkty wchodzące w skład grupy marek promocyjnych. Aż 65% z nich zakwalifikowało się do odebrania jednej z nagród. Za największe zakupy Klientom przysługiwały najcenniejsze nagrody w postaci Voucherów ITAKA na wakacje, a także szereg nagród rzeczowych.

Najpopularniejszymi nagrodami były walizki kabinowe, które można było zdobyć za zakupy za 10 000 zł oraz powerbanki za zakupy na 5 000 zł. Największy pułap obowiązywał na wakacyjne vouchery. Aby zdobyć jeden z nich, należało dokonać zakupów za minimum 60 000 zł. Łącznie przekazano niemal tysiąc nagród.

- Tą akcją zapoczątkowaliśmy serię cokwartalnych promocji dla naszych klientów, zaplanowanych na 2017 rok. Po akcji „Czas na wakacje” zainicjowaliśmy „Letnie bonobranie”, w którym Klienci mogą otrzymać bony Sodexo. Obecnie czekamy na jej zakończenie, a na ostatni kwartał planujemy kolejną niespodziankę dla naszych klientów – mówi Bartosz Pilch, Dyrektor ds. E-commerce i Marketingu w firmie SIG.

W grupie docelowej, sprzedaż produktów praktycznie wszystkich promowanych marek do zarejestrowanych uczestników akcji zanotowała wzrost przekraczający 50 % w porównaniu do tego samego okresu w minionym roku. Jest to zauważalna dynamika sprzedaży, która gwarantuje opłacalność takich akcji. Odpowiednio przygotowane, dają korzyści zarówno producentom, sprzedawcom, jak i kupującym.

Partnerami akcji były wiodące marki materiałów budowlanych: Ceresit, Knauf Insulation, Velux, Den Braven, Fermacell, Wkręt-Met, Blue Dolphin Tapes, Prefix.

Źródło: SIG

www.sig.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764