logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sign Painters: Sztuka ręcznie malowanych szyldów powraca!

   08.02.2014, przeczytano 5403 razy
ilustracjastrzałka

Wyobraź sobie, że wystawy sklepowe, banery, szyldy zakładów rzemieślniczych i barów, billboardy, a nawet znaki drogowe są ręcznie malowane pędzlem i farbą. Zastępują one szybką i tanią produkcję średniej jakości znaków. To jest możliwe, to może się zacząć od dzisiaj.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sign-painters%3A-sztuka-recznie-malowanych-szyldow-powraca%21,20841,artykul.html


Coraz częściej właściciele sklepów, przedsiębiorcy i urzędy miast poszukują alternatywy dla zaprojektowanych komputerowo, masowo drukowanych i automatycznie wycinanych znaków bez duszy. Następuje renesans rzemiosła ręcznie malowanych szyldów. Potrzeba tylko malarzy, który posiadają tę unikalną umiejętność. Zajrzyj do Good Looking Studio, żeby ich poznać.



W programie:

  • Chwila wstępu o przestrzeni publicznej w mieście (Miasto Moje A w Nim)
  • Pokaz filmu w języku angielskim (80 min) SIGN PAINTERS reżyseria: Faythe Levine i Sam Macon (The Sign Painter Movie)
  • Krótki panel dyskusyjny z udziałem artystów reprezentujących Sign Painting z USA i UK (Mike Meyer – Sign Painter)
  • Chill-out z muzyką w tle gwarantuje Soul Service (Soul Service)


Bilety w cenie 7 zł w przedsprzedaży dostępne w Good Looking Studio (Al. Niepodległości 138/12), zapraszamy w dniach 12-13 luty w godzinach 9:00-19:00,  w pozostałe dni od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00. W dniu spektaklu bilety w cenie 15 zł , sprzedaż na miejscu od godziny 18:00.


Wieczór filmowy
17 lutego 2014, godz. 19
Dom Braci Jabłkowskich, ul. Bracka 25, III piętro
bilety 7 zł w przedsprzedaży (liczba ograniczona), 15 zł przed seansem

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Fajnie. Każde takie przedsięwzięcie jest wielkim dziełem edukacyjnym, które uświadamia nam, że i do szyldziarstwa można podejść inaczej. Brawo.
Brakuje mi tylko informacji w jakim mieście będzie się ta impreza odbywać - osoby mniej zorientowane muszą się wspomagać googlarką.
I słowo do projektanta plakatu: Powinno być napisane 17 lutego, nie 17 luty.
Poza tym, trzymam kciuki.

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764