logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Signtech C.E. dystrybutorem tuszy Bordeaux na Polskę

  PR 11.07.2006, przeczytano 3851 razy

W ofercie firmy SIGNTECH C.E. dostępne są już tusze Bordeaux light i ecosolwentowe do drukarek: Roland Soljet, Mimaki JV3, Mutoh Rockhoper/Falcon/Spitfire.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/signtech-c.e.-dystrybutorem-tuszy-bordeaux-na-polske,4196,artykul.html

Firma Bordeaux Digital PrintInk jest wiodącym producentem wysokiej jakości tuszy dydykowanych dla drukarek wielkoformatowych. Przez prawie 10 lat tusze Bordeaux zyskały zaufanie rzeszy klientów na całym świecie dzięki niezawodności w ich stosowaniu.
Tusze Bordeaux są efektem intensywnych badań i pracy sztabu profesjonalistów. Najwyższa jakość tuszy Bordeaux zapewnia wymierne korzyści ich użytkownikom. Dzięki zastosowaniu w tuszach light i ekosolwentowych unikalnej formuły nieagresywnego rozpuszczalnika, wydłuża się żywotność głowic drukujących. Dodatkowo, wysokie nasycenie pigmentem powoduje zmniejszenie zużycia samego tuszu oraz przekłada się na prędkość drukowanych prac. Bordeaux to doskonała, optymalna przyczepność i kompatybilność tuszy do różnorodnych mediów oraz wysoka, gwarantowana trwałość wydruków – do 2 lat.


Dystrybutorem tuszy Bordeaux jest firma Signtech C.E.
http://www.signtech.com.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: signtech

(Magdalena Gabryszuk)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plej partnerem akcji #Razemnampodrodze
W związku ze 150. urodzinami Continental marka przypomina o tym, jak ważne jest bezpieczeństwo na drodze i zachęca do wspólnego pomagania poszkodowanym w wypadkach drogowych - podopiecznym Fundacji Moc Pomocy. Agencja Plej wspiera w tej misji Continental.
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield wprowadza, w porozumieniu z funduszem AEW, rozwiązania z zakresu marketingu interaktywnego promującego ofertę najemców Galerii Klif Gdynia oraz Domu Mody Klif Warszawa. To kolejny krok w łączeniu narzędzi marketingowych w ramach trendu Online2Offline, który skupia się m.in. na podnoszeniu współczynnika...
W drugiej edycji konkursu Global Agency of the Year, magazyn "Campaign" przyznał działającej w 85 miastach na świecie agencji VMLY&R tytuł "Best of the Best: Creative Network”.
Najnowsze narzędzia w ramach aplikacji Amway Xperience już dostępne
Amway Most Loved Recommender to najnowsze narzędzie w ramach aplikacji. Content do aplikacji Amway Xperience tworzy zespół Opus B.
„Korzyści dla domu” od T-mobile z nowym formatem komunikacyjnym
W T‑Mobile nieustannie zmieniamy się dla naszych klientów, a wraz z nadejściem prawdziwej wiosny rozkwitają pięknie nasze nowe pomysły i projekty. Startując z najnowszym programem „Korzyści dla domu” wprowadziliśmy nowy format komunikacyjny marki – od teraz reklamy T‑Mobile zbudowane będą w oparciu o konwencję docudramy. Kampanie przedstawiać będą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764