logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Siła adhezji - siła przyciągania z marką CarnavalCal - cz.1.

  S 06.04.2023, przeczytano 1152 razy
ilustracja

Jesteś użytkownikiem folii samoprzylepnych? Zdarzyły Ci się wpadki aplikacyjne i problemy przy klejeniu naklejek samoprzylepnych, przy dekoracji sklepu, stoiska targowego, czasowego oznaczenia sali konferencyjnej, ozdób naklejonych przez dziecko na meblach, itp.? Pewnie znasz takie problemy jak: bąble powietrzne pod folią, zmarszczki i zgnioty folii, resztki kleju na powierzchni, uszkodzenia powierzchni, nieprzyjemny zapach przy czyszczeniu, duże koszty i problemy z koordynacją profesjonalnych ekip montażowych? 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sila-adhezji--%C2%A0sila%C2%A0przyciagania-z-marka-carnavalcal---cz.1.,399555,artykul.html

Folie „adhezyjne” to doskonałe rozwiązania dla aplikacji krótkookresowych, gdy chcesz uniknąć trudów związanych z materiałami samoprzylepnymi. Zapewniają: łatwą aplikację, są proste do usunięcia, nie pozostawiają kleju na powierzchni, dają możliwość ich wielokrotnego użytku i mają sporo innych zalet. W tej kampanii chcemy przybliżyć zalety folii adhezyjnych oraz zasady ich działania, przedstawiając ofertę folii dostępnych w portfolio Integart. Punktem wyjścia będzie wyjaśnienie czym jest adhezja?

Czym jest adhezja?

Adhezja to zdolność substancji do przylegania, do powierzchni innej substancji. Może dotyczyć różnych materiałów, takich jak ciała stałe, ciecze lub gazy, i jest wynikiem oddziaływań międzycząsteczkowych, takich jak siły van der Waalsa, siły elektrostatyczne i wiązania wodorowe.

Przykładem adhezji jest przyleganie folii lub farby do powierzchni ściany, klejenie papieru do kartonu, przyleganie krwinek do ścianek naczyń krwionośnych, czy przyleganie dżdżownic do ziemi.

Adhezja jest również ważnym zagadnieniem w inżynierii materiałowej, gdyż ma wpływ na właściwości łączeń między różnymi materiałami. W dziedzinie chemii i biologii adhezja ma duże znaczenie w procesach klejenia, utrzymywania kształtu i stabilizacji struktury makromolekularnych.

Adhezja to inaczej przyleganie.

A jak jest w branży reklamy?

Czy adhezyjne właściwości materiałów znajdują tutaj zastosowanie?

Adhezja ma wiele zastosowań w branży reklamy. Oto kilka z nich:

Reklamy na samochodach

Adhezja jest stosowana do przymocowania reklam do samochodów, autobusów i innych pojazdów. Ta forma reklamy jest bardzo skuteczna, ponieważ samochód poruszający się po mieście przyciąga uwagę innych ludzi.

Adhezja jest również używana do przyklejania folii/ tapet na ścianach, oknach i innych powierzchniach. Ta forma reklamy jest skuteczna w przypadku imprez lub innych wydarzeń, które wymagają szybkiego przyciągnięcia uwagi.

Reklamy na witrynach sklepowych

Adhezja jest stosowana do przyklejania reklam bezpośrednio na witrynach sklepowych. Jest to skuteczna forma reklamy, ponieważ potencjalni klienci przechodzący obok sklepu są w stanie zobaczyć reklamę i być może wejść do sklepu.

Reklama na podłodze

Adhezja jest również stosowana do reklamowania produktów na podłodze. Ta forma reklamy jest skuteczna w miejscach takich jak centra handlowe, gdzie klienci są w stanie zobaczyć reklamę, chodząc po sklepie.

W sumie zjawisko adhezji jest wykorzystywane w wielu różnych formach reklamy, ponieważ pozwala na łatwe i skuteczne przymocowanie wydruku reklamowego do różnych powierzchni. Producenci materiałów samoprzylepnych stosowanych w segmencie reklamy z reguły wykorzystują warstwę kleju akrylowego, aby wykorzystać zjawisko adhezji. Czasami jednak nie stosują warstwy kleju i wtedy mówimy o tzw. foliach adhezyjnych.

Folie „adhezyjne” to doskonałe rozwiązania dla aplikacji krótkookresowych, gdy chcesz uniknąć trudów związanych z materiałami samoprzylepnymi.

Łatwa aplikacja i demontaż bez potrzeby korzystania z usług ekspertów:

  • łatwe do aplikacji,
  • łatwe do usunięcia,
  • nie pozostawiają kleju,
  • możliwość ich wielokrotnego użytku,
  • nie zawierają PCW i są przyjazne dla środowiska, w 100% nadają się do recyklingu.

https://www.integart.com.pl/produkty/reklama-i-poligrafia/folie/folie-do-druku-wielkoformatowego/folie-bezklejowe-adhezyjne-latwo-usuwalne,2,58172

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

UGC: dlaczego konsumenci wolą treści tworzone przez innych użytkowników?
Konsumenci nie chcą już słuchać marek – wolą słuchać siebie nawzajem. Odpowiednio zaplanowane działania komunikacyjne firm mogą jednak być tubą do wzmocnienia głosu swoich odbiorców. A dlaczego tak się dzieje? I w jaki sposób wykorzystać można ten trend?
Współpraca z influencerem: oczekiwania a rzeczywistość
Influencerzy odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu mediów społecznościowych i budowaniu wizerunku marek. Odbiorcy często postrzegają twórców jako bliskich sobie ludzi, którym ufają bardziej niż tradycyjnym reklamom, co sprawia, że odpowiednio dobrana współpraca z nimi może przynieść firmie znaczące korzyści. Jak jednak wygląda to w...
Od targowisk do Metaverse: Rewolucja w komunikacji wideo i handlu
Handel przeszedł ogromną transformację – od targowisk, przez e-commerce, social commerce, aż po live commerce i Metaverse. Każda z tych zmian wynikała z potrzeby dostosowania się do nowych realiów i wykorzystywania dostępnych technologii. Cyfryzacja zmienia sposób, w jaki firmy sprzedają swoje produkty, ale bezpośredni kontakt...
Personalizowanie atmosfery sklepów: Halloween i aromamarketing
 W erze w której marki muszą wyróżniać się nie tylko jakością produktów, ale także unikalnymi doświadczeniami, aromamarketing staje się jednym z najpotężniejszych narzędzi, które sklepy mogą wykorzystać. Właściwie dobrane zapachy nie tylko podnoszą komfort zakupów, ale także budują tożsamość marki, tworząc silną, emocjonalną...
Traffic pumping. Sztuczny ruch – realne straty
Sztucznie generowany ruch może być znaczącym zagrożeniem dla produktów i usług, których działanie opiera się na sieci internetowej lub telefonicznej. Choć traffic pumping jest procederem, z którym starają się walczyć zarówno instytucje państwowe jak i operatorzy, to warto również samemu korzystać z narzędzi, które poprawiają...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764