logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Siła personalizacji - ostatnie wydanie OOH magazine z 8 okładkami

  PR 16.10.2019, przeczytano 609 razy
ilustracjastrzałka

Trzeci w tym roku numer OOH magazine to wyjątkowe wydanie. Zawiera nie tylko katalog targowy przygotowany specjalnie na FestiwalMarketingu.pl, ale też spectrum propozycji marketingowych, wywiady z dyrektorami marketingu uznanych marek i ciekawe propozycje na nadchodzący sezon bożonarodzeniowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sila-personalizacji---ostatnie-wydanie-ooh-magazine-z-8-okladkami,384367,artykul.html

Na okładce głównego wydania OOH magazine znajdziemy Beatę Jankowiak, dyrektor działu marketingu i członka zarządu Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci Biedronka. Wywiad z nią można przeczytać TUTAJ. Na okładkach specjalnych wydań znaleźli się natomiast przedstawiciele Chocolissimo, Rosnowski Gift, DreamPen, CiTRON GROUP, Promonotes, Avant i konferencji EKG Reklamy.

W ostatnim numerze producenci i dystrybutorzy właściwie wszystkich marek, prześcigają się w promocjach, prezentują swoje nowe kampanie reklamowe, które zazwyczaj urzekają, wzruszają i chwytają za serce. W tym numerze świątecznej tematyce poświęcono najwięcej stron. Przeczytacie w nim inspirujące wywiady z markami jak: Jeronimo Martins Polska, Mars Wrigley, Żabka Polska, Delecta, Energizer, Piątnica.

Czytelnicy znajdą przegląd topowych reklam bożonarodzeniowych, ciekawostki opakowaniowe, okolicznościowe POS-y czy świąteczne gadżety. Dowiecie się również, co zrobić, aby reklama DOOH i OOH w tym okresie była skuteczna, przeczytacie o tym jak zadbać o prawa autorskie do pakowania prezentów i o prawnych aspektach puszczania muzyki w sklepach.

  • Nowy numer wraz z katalogiem wystawców targów można pobrać TUTAJ[PDF]

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
Jak reklamować organizację w internecie bez dużego budżetu? Poradnik
Widoczność w internecie to dziś „być albo nie być” nie tylko dla podmiotów komercyjnych, ale także dla organizacji pozarządowych, których model finansowania nie pozwala na przeznaczanie dużych budżetów na marketing. Tzw. trzeci sektor nie jest jednak skazany na internetowy niebyt. Przeciwnie, eksperci Grupy Roboczej SEM IAB Polska podpowiadają...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764