logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Siła przyssawek zapożyczona od ośmiornicy – marka CarnavalCal - cz. 2.

  S 14.04.2023, przeczytano 1184 razy
ilustracja

Folie „adhezyjne” to doskonałe rozwiązania dla aplikacji krótkookresowych, gdy chcesz uniknąć trudów związanych z materiałami samoprzylepnymi oraz gdy powierzchne do aplikacji są płaskie lub gładkie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sila-przyssawek-zapozyczona-od-osmiornicy-%E2%80%93-marka-carnavalcal---cz.-2.,399639,artykul.html

W ofercie Integart jest wiele rodzajów folii „adhezyjnych”

dzielimy je na:

  • elektrostatyczne (np. Yupo Static),
  • oparte na migracji plastyfikatorów (np. Poli Print Cling),
  • z warstwą silikonu (Neschen Gudy Window, CarnavalCal EasyCling),
  • mikrossawkami (Yupo Tako, CarnavalCal Octopus),
  • ssawkami (CarnavalCal GeckoToe).

Dziś przybliżamy niezwykle ciekawy produkt CarnavalCal Octopus.

Przyssawki ośmiornicy to niezwykle interesujący i skomplikowany mechanizm, który ma kilka ważnych właściwości. Poniżej przedstawiamy niektóre z nich:

  • Przyssawki umożliwiają ośmiornicom przyczepianie się do różnych powierzchni. Przyssawki działają na zasadzie podciśnienia, co oznacza, że kiedy przyssa się do powierzchni, usuwa się powietrze z wnętrza przyssawki, tworząc podciśnienie, które trzyma ją na miejscu.

  • Przyssawki ośmiornicy są bardzo mocne. Każda z nich jest w stanie utrzymać ciężar równej masy ciała ośmiornicy, co umożliwia jej przemieszczanie się po powierzchniach, na których inne stworzenia nie byłyby w stanie utrzymać się.

  • Przyssawki ośmiornicy są bardzo elastyczne i umożliwiają ośmiornicom zmianę kształtu swojego ciała. Dzięki temu ośmiornice mogą przyczepiać się do nieregularnych powierzchni i przemieszczać się po nich, a także ukrywać się przed drapieżnikami.

  • Przyssawki ośmiornicy są bardzo czułe na dotyk i umożliwiają im odczuwanie tekstury i konsystencji powierzchni, do których się przyczepiają.

Czy te cztery niezwykłe mechanizmy można odnaleźć we właściwościach folii adhezyjnych? 

Spróbujemy odpowiedzieć na to pytanie prezentując folię CarnavalCal Octopus.

Folia jest folią z polipropylenu, występuje w wersji białej matowej w podstawowej formie. Dodatkowo występuje rozwiązanie Cover z szarym klejem – dzięki któremu można przykryć nieaktualne formy reklamy. Przy zastosowaniu tej folii adhezja do podłoża uzyskiwana jest dzięki wykorzystaniu mikroprzyssawek - spodnia warstwa folii jest warstwą niewidocznych mikroprzyssawek, które zapewniają przyczepność do płaskiej i gładkiej powierzchni.

Folie CarnavalCal Octopus dedykowane są do aplikacji na powierzchniach szklanych i innych bardzo gładkich takich jak: lakierowany metal i tworzywo sztuczne, płyty meblowe, powlekany papier, itd. Są jednymi z nielicznych, z tej grupy podłoży, o szerszym wachlarzu zastosowań. Charakteryzują się wysoką stabilnością wymiarową i minimalnym skurczem.

Ponadto CarnavalCal Octopus jest folią repozycjonowalną, do wielokrotnego użytku. Jej łatwy i szybki montaż (bez pęcherzyków) oraz demontaż nawet przez początkujących aplikatorów sprawia, że cieszy się ona powodzeniem tam, gdzie mają miejsce krótkookresowe rozwiązania.

Folia CarnavalCal Octopus nie niszczy powierzchni oraz nie pozostawia śladu po zakończeniu okresu ekspozycji. Nie zawiera PCW, jest przyjazna dla środowiska, w 100% nadaje się do recyklingu.

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Programy lojalnościowe są powszechnie stosowane w handlu detalicznym. Sprawdzone, znane i oswojone. Czy jednak narzędzia wykorzystujące nagrody oparte na zebranych punktach są nadal skuteczne? Ja tradycyjne podejście do budowania lojalności konsumentów sprawdza się w trzeciej dekadzie XXI wieku?  
Meta zapłaci miliardy? Pozwy reklamodawców i organizacji konsumenckich
W USA nawet siedem miliardów, a w UE do 4% rocznych przychodów. Tyle będzie na stole, gdy sądy zgodzą się z roszczeniami reklamodawców i organizacji konsumenckich. W USA skarżą się firmy, które przekonują, że zastosowany przez Metę wskaźnik zawyżał liczbę potencjalnych widzów ich materiałów aż o 400%.
Firmowa flota samochodowa jako dynamiczny nośnik reklamy
Współczesny rynek reklamowy wymaga od firm nie tylko kreatywności, ale również elastyczności i innowacyjności w docieraniu do potencjalnych klientów. Jednym z coraz bardziej popularnych rozwiązań w tej dziedzinie jest wykorzystanie firmowej floty samochodowej jako ruchomych nośników reklamowych. Pojazdy służące niegdyś głównie celom transportowym, obecnie przekształcają...
Historia car wrappingu wg Antalis
Większość profesjonalistów z branży i entuzjastów motoryzacji myśli, że car wrapping (czyli oklejanie samochodów) jest zjawiskiem stosunkowo współczesnym. Nic bardziej mylnego! Historia car wrappingu zaczyna się bowiem znacznie wcześniej…
Lechar z nową strategią komunikacji i tożsamością wizualną
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna stworzyła nowy, kompleksowy system tożsamości wizualnej oraz strategię komunikacji dla firmy Lechar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764