logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Siła synergii – właściciele Open Mobi inwestują w Mobehave

  PR 03.06.2019, przeczytano 464 razy
Dawid Wałęga - R&D Director Mobehave

Eliza Durnakowska i Marek Naruszewicz chcą inwestować na polskim rynku reklamy digital. W połowie maja br. wykupili udziały Mobehave, dając początek grupie wyspecjalizowanych spółek. W Open Mobi – spółce matce, skupiony zostanie trzon technologiczny oraz dział kreacji. Działania Mobehave skoncentrują się na wypracowywaniu silnych produktów w klasycznym mobile. Dawid Wałęga wesprze rozwój firmy na stanowisku R&D Director, a Katarzyna Knecht jako Agency Sales Director.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sila-synergii-%E2%80%93-wlasciciele-open-mobi-inwestuja-w-mobehave,382730,artykul.html

Agencja digitalowa Open Mobi skupi się teraz przede wszystkim na rozwoju technologii AI oraz oferowaniu rozwiązań w obszarze Custom Audience. Firma posiada już autorską platformą DMP obejmującą 10 mln sprofilowanych użytkowników, współpracuje też z ponad 30 dostawcami zewnętrznymi – światowymi liderami platform DMP. Drugim z obszarów profesjonalizacji firmy będzie rozwój produktów z kategorii Social Audience w tym między innymi sprzedaż formatów video w kanałach tj. Tik Tok, Twitch, Snapchat. Inwestorzy zbudowali ponadto silny dział kreacji, który ma pomóc w rozwoju obu spółek.

– Choć jako spółka jesteśmy nowi na rynku, jako specjaliści w branży działamy już ponad 10 lat. Doskonale znamy więc jej specyfikę oraz potrzeby i oczekiwania Klientów. Chcemy, aby nasza oferta była kompleksowa, a jednocześnie każdy produkt i usługa wysoce wyspecjalizowana. Nie jest to łatwe zadanie, jednak możliwe do zrealizowania dzięki synergii kompetencji i zasobów firm-ekspertów na swoim polu. Naszą wizję rozwoju docenił Prezes Mobehave, Dawid Wałęga – mówi Eliza Durnakowska, General Director Open Mobi.

Dawid Wałęga od 2006 r. związany jest z branżą mediową. Karierę rozpoczynał w domu mediowym Mediacom Warszawa. Przez blisko 10 lat przeszedł ścieżkę od planowania i zakupu TV, przez budowę i rozwój teamu Performance, po stanowisko Digital Directora. W 2016 r objął stanowisko Prezesa Mobehave i samodzielnie kierował agencją.

– W ciągu ostatnich 3 lat wdrożyliśmy własne, unikalne produkty oraz poszerzyliśmy portfolio klientów. Naturalnym krokiem rozwoju agencji był strategiczny mariaż z innym podmiotem. Ze względu na wysoki poziom kompetencji i wysoką kulturę organizacji jaką tworzą Eliza Durnakowska i Marek Naruszewicz, zdecydowałem o fuzji właśnie z Open Mobi – mówi Dawid Wałęga, R&D Director Mobehave.

– W nowych strukturach Dawid Wałęga będzie miał możliwość wypracowania i rozwoju nowych produktów. Dajemy mu przestrzeń do realizacji nieszablonowych projektów. Obszar R&D jest kluczowy dla naszych spółek, jak i polskiego rynku digital. Liczymy na to, że ta współpraca pomoże nam w osiągnięciu wymiernych efektów sprzedażowych dla obydwu podmiotów – mówi Marek Naruszewicz, Sales Director Open Mobi.

Mobehave poza kompetencjami merytorycznymi wnosi do grupy także pozytywne relacje z podmiotami takimi jak T-mobile, Blix oraz Qpony.

Na stanowisku Agency Sales Director pozostaje Katarzyna Knecht.

Źródło: Open Mobi

www.openmobi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764