Kto najlepiej sprząta? Siłacz, który jest wytrzymały i „nie pęka”. W mediach można oglądać reklamę papierowych ręczników Velvet Turbo, której kreację przygotowała agencja Communication Unlimited.
Bohaterem reklamy jest muskularny mężczyzna, którego cechy (mocny, wytrzymały i „nie pęka”) odzwierciedlają zalety ręcznika Velvet Turbo. W trakcie robienia ciasta i sprzątania po pracy w kuchni przydają mu się papierowe ręczniki. W efekcie jego „królewny” delektują się pysznymi babeczkami, a kuchnia lśni czystością.
Ręczniki Velvet Turbo mają charakterystyczne tłoczenie oraz trzy grube warstwy wysokiej jakości bibułki, które świetnie chłoną wilgoć i sprawiają, że produkt nie rozrywa się nawet gdy jest mokry. Sprawdza się podczas gotowania oraz w trakcie codziennych porządków. Jedna rolka papieru wystarcza na długo.
Za kreację reklamy odpowiada Communication Unlimited. Agencja pracując dla Velvet Care od 2017 roku oswajała klientów marki z nawilżanymi papierami toaletowymi oraz nowymi standardami chusteczek. W reklamie „Weź siłacza do sprzątania” wykorzystuje temat mężczyzny w kuchni.
Kampania jest obecna w stacjach telewizyjnych oraz w internecie.
Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.