logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Silna jak dziewczynka – akcja społeczna Wysokich Obcasów

  PR 28.02.2024, przeczytano 778 razy
ilustracjastrzałka

“Silna jak dziewczynka” to akcja społeczna “Wysokich Obcasów”, która ma na celu wzmocnienie wiary i pewności siebie dziewczynek zarówno w codziennym życiu, jak i w dążeniach do osiągania swoich celów i marzeń. Na łamach magazynu oraz serwisu Wysokieobcasy.pl pojawią się artykuły i podcasty, a w ramach projektu odbędzie się debata na temat wspierania pewności siebie dziewczynek na różnych etapach edukacji oraz konkurs. Akcję wspierają Mattel, YES, GAP oraz Volvo Firma Karlik.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/silna-jak-dziewczynka-%E2%80%93-akcja-spoleczna-wysokich-obcasow,403274,artykul.html

Jak pokazują badania, znaczna część dziewczynek już od piątego roku życia zaczyna wątpić w swoje możliwości. Silne przekonanie, że w przyszłości nie będą miały możliwości, by zostać tym, kim chcą, ma negatywny wpływ na ich pewność siebie oraz samoocenę. To poważny problem na całym świecie, a szczególnie w Polsce, która na tle Europy ma jeden z najniższych wyników samoakceptacji dziewczynek, co przekłada się m.in. na późniejsze wybory dziewczynek na kolejnych etapach edukacji.

Budowanie świadomości i promowanie równości od zawsze były częścią misji “Wysokich Obcasów”. 

– Akcją “Silna jak dziewczynka” chcemy pokazać, że dziewczynki mogą być tak samo odważne i silne jak ich rówieśnicy. Chcemy zachęcać je do wypowiadania głośno swoich marzeń i dążenia do ich realizacji, a ich opiekunom i bliskim dać narzędzia do wspierania ich w byciu niezależnymi, wolnymi i szczęśliwymi, ale też stanowczymi – mówi Monika Tutak-Goll, redaktorka naczelna “Wysokich Obcasów” oraz inicjatorka akcji.  

W ramach akcji “Silna jak dziewczynka” przez najbliższe miesiące na łamach „Wysokich Obcasów” i w serwisie Wysokieobcasy.pl, redakcja wraz z ekspertkami i ekspertami będzie pisać i mówić o tym, czego potrzebują dziewczynki. Kampania potrwa do czerwca i obejmie eksperckie artykuły, podcasty o tym, co zrobić, by dziewczynki rozwijały talenty, nabywały kompetencje cyfrowe i nie bały się wkraczać w obszary stereotypowo uznane za męskie, a także debatę na temat budowania u dziewczynek pewności siebie i wsparcia ich na każdym etapie edukacji. Akcji towarzyszyć będzie również konkurs z nagrodami dla czytelniczek, które odpowiedzą na pytanie “Jaką byłam dziewczynką, jaką jestem kobietą”. 
 
Sponsorem głównym projektu jest firma Mattel, właściciel marki Barbie. Sponsorami akcji są również marki YES, GAP oraz Volvo Firma Karlik. 

Inicjatywę wspiera promocja w internecie (WysokieObcasy.pl, Wyborcza.pl, Facebook i Instagram) w prasie ("Wysokie Obasy" i „Gazeta Wyborcza”) oraz newsletterach WysokieObcasy.pl i Wyborcza.pl.

Źródło: Agora S.A.

Dodatkowe informacje:

„Wysokie Obcasy” to magazyn „Gazety Wyborczej” tworzony z myślą o wymagających czytelniczkach i czytelnikach. Można w nim przeczytać o ważnych tematach społecznych, sprawach codziennych i tych niezwykłych, a także poznać historie kobiet. Tygodnik jest dostępny razem z sobotnim papierowym wydaniem „Gazety Wyborczej" i w aplikacji „Gazety Wyborczej”, a wszystkie teksty z magazynu ukazują się w serwisie Wysokieobcasy.pl.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Serwis Urządzamy.pl z nowym layoutem i odświeżonym logo
Serwis wnętrzarski Urzadzamy.pl, należący do Grupy ZPR Media, wystartował w nowej odsłonie — odświeżony został layout, a w logo pojawiło się słowo „Murator”. To kolejny etap transformacji, której celem jest ujednolicenie wizualne i technologiczne serwisów Grupy ZPR Media.
Jacek Prusinowski z SE i Radia PLUS gospodarzem debaty prezydenckiej
Jedynym moderatorem debaty, która odbędzie się przed 2. turą prezydencką, będzie Jacek Prusinowski, dziennikarz polityczny dziennika „Super Express” i Radia Plus.
Dezinformacja o ESG w mediach
Tematyka ESG zdobywa coraz większą popularność w mediach. W ostatnim kwartale liczba publikacji o tym zagadnieniu wzrosła aż o 58% rok do roku. Jednocześnie zwiększa się skala dezinformacji związanej z ESG – szczególnie w kontekście greenwashingu – co stanowi istotne zagrożenie wizerunkowe dla firm angażujących się w działania proekologiczne i prospołeczne.
Cartoon Network: świat Gumballa powraca
Cartoon Network International zaprezentował zwiastun i logo serialu Cudownie dziwny świat Gumballa (The Wonderfully Weird World of Gumball). To kontynuacja wielokrotnie nagradzanego Niesamowitego świata Gumballa, laureata m.in. nagrody BAFTA Children’s, Międzynarodowej Nagrody Emmy oraz nagrody Annie. Premiera kreskówki zaplanowana jest jeszcze na ten rok –...
Mamy to! – kampania wizerunkowa grupy Agora
Grupa Agora jest najbardziej zasięgową grupą mediową w Polsce – wynika z badania Mediapanel*. Dzięki zdywersyfikowanemu portfolio marek w internecie, radiu i na nośnikach reklamy zewnętrznej codzienne dociera średnio do ponad 18 mln odbiorców, co sprawia, że zajmuje pierwszą pozycję wśród grup mediowych. Dodatkowo, zasięg Grupy Agora zwiększają marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764