logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Silna reprezentacja prelegentów Mediacom Warszawa i Groupm na czerwcowym Forum IAB

  PR 17.05.2018, przeczytano 1098 razy

Podczas czerwcowego Forum IAB swoje prezentacje przedstawią publiczości prelegenci z domu mediowego MediaCom Warszawa: Szymon Kubiak, Jan Adamczyk oraz Marcin Gałusza we wspólnej prezentacji z Tomaszem Kuiszem z GroupM. Tegoroczna edycja Forum IAB odbędzie się pod hasłem „Powrót do przyszłości - nowy marketing, człowiek, technologia”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/silna-reprezentacja-prelegentow-mediacom-warszawa-i-groupm-na-czerwcowym-forum-iab,36542,artykul.html

Dwunasta już edycja Forum IAB odbędzie się 6 i 7 czerwca w Multikinie w warszawskich Złotych Tarasach, pod hasłem „Powrót do przyszłości - nowy marketing, człowiek, technologia”. Stu ekspertów zaprezentuje 80 prelekcji, których wysłucha ok. 1200 przedstawicieli reklamodawców i firm z branży reklamowej.

W ciągu dwóch dni prelegenci opowiedzą o najnowocześniejszych rozwiązaniach i trendach w komunikacji marketingowej oraz obecnych wyzwaniach i problemach, jakie przed nią stoją. Niezwykle ważnym motywem będzie konsument, jego doświadczenia i oczekiwania, czyli to, co jest kluczowe dla sukcesu pracy agencji i marketerów. W dobie nieuniknionej i wszechobecnej cyfryzacji naszego świata  branża marketingowa przypomni, że najważniejszy jest człowiek.

Tomasz Kuisz i Marcin Gałusza przeprowadzą prelekcję pt. „Jak Cię widzą… - czyli rzecz o brand safety i viewability”, w ramach której zajmą się m.in. dylematem czy i komu opłaca się pomiar viewability oraz brand safety. Przedstawią także garść benchmarków na podstawie danych GroupM porównając ze sobą formaty, systemy i standardy pomiaru.

Tomasz Kuisz na stanowisku Managing Director [m]PLATFORM w GroupM (w której skład wchodzi MediaCom Warszawa) jest odpowiedzialny za obszar Digital w ramach GroupM, w tym rozwój produktów i usług programatycznych. Z marketingiem digitalowym związany jest od 12 lat.

Marcin Gałusza zajmuje stanowisko BI and Technology Directora w MediaCom Warszawa. Z branżą technologiczną związany jest od 2010 r. a z branżą mediową od 2014 r. W ramach specjalizacji technologicznych tworzy dla klientów systemy klasy Business Inteligence. W branży mediowej z kolei zajmuje się integracją danych, analityką i technologiami. Jest propagatorem integracji danych i wdrażania metod uczenia maszynowego w ramach działań marketingowych.

Jan Adamczyk podczas Forum IAB zaprezentuje wykład pt. „Voice - the trend to trump all trends” , dotyczący m.in. tego czy technologia Voice ma potencjał by w nieodległej przyszłości zdominować pozostałe trendy technologiczne i komunikacyjne. Podczas prezentacji Jan Adamczyk spróbuje odpowiedzieć na pytania dlaczego trend Voice jest tak ważny, co może zmienić w krajobrazie komunikacyjnym i jakie są szanse, że faktycznie będzie dominował na rynku.

Szymon Kubiak podczas Forum IAB zaprezentuje wystąpienie pt. „Data Driven Influencers, czyli jakie dane stoją za influencerami i jak influencerzy kierują się danymi?”, w którym opowie m.in. z jakich danych korzystać i w jaki sposób, oraz czym jest Influencer Power Index.

Szymon Kubiak zajmuje stanowisko Head of Content Creation w MediaCom Warszawa. Ma 10-letnie doświadczenie w branży internetowej w tym 4 lata w MediaCom. Jest współtwórcą największych kampanii influencerskich i gamingowych w Polsce, m.in. dla Play czy Coca-Coli.

Źródło: MediaCom Warszawa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764