logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Silne debiuty na Festiwalu Druku

   12.03.2015, przeczytano 2429 razy
ilustracjastrzałka
Edycja zeszłoroczna

Już ponad 150 wystawców potwierdziło udział w 7. edycji targów skierowanych do firm z szeroko pojętego rynku reklamy. W tym gronie pojawi się liczna grupa „debiutantów”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/silne-debiuty-na-festiwalu-druku,24199,artykul.html

9 i 10 września w Warszawie odbędzie się prawdziwe święto branży reklamowej. Setki gadżetów reklamowych, najnowsze modele maszyn drukujących i przyciągające uwagę oryginalnym wzornictwem opakowania – to wszystko będzie czekać na odwiedzających Centrum Expo XXI. Wśród wystawców prezentujących najciekawsze pomysły, a także rozwiązania reklamowe pojawią się importerzy i producenci artykułów promocyjnych, drukarnie, dostawcy mediów i maszyn, producenci POS oraz opakowań.

Poniżej przedstawiamy sylwetki pierwszych debiutantów na Festiwalu Druku (pełna nazwa: Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań).

Gadżet niejedno ma imię

Rosnące zainteresowanie wydarzeniem przekłada się na zwiększającą się liczbę firm o szerokim spectrum działania, które dołączają do grona wystawców targowych. Jedną z nich jest Guapa Produkcja. Z linii produkcyjnej firmy schodzą artykuły kosmetyki samochodowej oraz gospodarstwa domowego: gąbki i ścierki samochodowe z mikrofibry, rękawice, mopy, a także zestawy do sprzątania. Należy podkreślić, iż gro z wyżej wymienionych produktów może być bardzo atrakcyjnym gadżetem reklamowym. Guapa może pochwalić się realizacjami artykułów reklamowych dla takich marek jak: AXA, BMW, Mercedes, Toyota, Seat, Opel, ponadto firm farmaceutycznych, warsztatów motoryzacyjnych, czy firm z branży professional cleaning.

- Mamy zaszczyt uczestniczyć w spotkaniach, na których poruszane są wszelkie tematy funkcjonowania i rozwijania szeroko pojętej reklamy, a co za tym idzie branży gadżetów reklamowych. W tym roku podjęliśmy decyzję o udziale w Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań, gdyż to właśnie podczas tej imprezy, mocno w to wierzymy, będziemy mieli możliwość zapoznania przedstawicieli agencji reklamowych, do których naszą ofertę kierujemy – podkreśla Jacek Kozłowski, General Manager Guapa.

Równie niebanalne, a jakże funkcjonalne gadżety oferuje kolejny nowy wystawca targów – firma Gremo, specjalizująca się w sprzedaży ekskluzywnych parasoli reklamowych. W ofercie można znaleźć propozycje od prostego, ekonomicznego designu po zaawansowane technologicznie modele parasoli, posiadające certyfikaty jakości i bezpieczeństwa TUV Rheinland. - Chcąc trafić do szerszej grupy odbiorców zdecydowaliśmy się na udział w Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań. Wiele z naszych modeli ze względu na ich nieskazitelną urodę, kuszącą elegancję i wyrafinowaną technologię przekonało jury i zostało nagrodzonych przez Reddor Design Award, German Design Award oraz Promo Fritz Award. Na Festiwalu zaprezentujemy parasole z nadrukiem indywidualnym na całej czaszy parasola, parasole z nadrukiem COLORMAGIC zmieniające kolor pod wpływem deszczu oraz tegoroczne nowości – zaznacza Katarzyna Sikorska, Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu w Gremo.

Jednym z najpopularniejszych i ciągle bardzo cenionych upominków reklamowych są kubki. Firma Mart od 22 lat zajmuje się zdobieniem ceramiki, oferując szeroki wachlarz kubków w bogatej kolorystyce i w różnych kształtach ze zdobieniem wg nawet najbardziej wyszukanych pomysłów klienta. - Po raz pierwszy weźmiemy udział w Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań. Mam nadzieję, że to wydarzenie wejdzie do naszego kalendarza na stałe tak jak targi PSI w Dusseldorfie. Chcemy pokazać naszą najnowszą ofertę kubków, w tym porcelanę super white oraz wyroby produkowane w 100 proc. w Polsce. Te produkty są ostatnio najbardziej poszukiwane. Liczę na to, że Festiwal będzie okazją do spotkania się z naszymi klientami ale również do poznania nowych, a wszystko odbędzie się w miłej atmosferze – mówi Anna Tomal z firmy Mart.

Puszki i kryształy – siła koloru i graweru

Obecny od ubiegłego roku na targach sektor opakowaniowy nieustająco się rozrasta. Na imprezie po raz pierwszy zaprezentuje się jeden z liderów w produkcji opakowań metalowych - firma Artbox. Puszki dla branży spożywczej, farmaceutycznej, tekstylnej i alkoholowej, spełniają swoją rolę opakowań reklamowych do wszelkiego rodzaju produktów. Nadruki UV, etykiety z folii samoprzylepnej, grawer laserowy, czy tłoczenia sprawiają, że opakowania metalowe nabierają charakteru i wyjątkowości. - Co roku wystawiamy się na imprezach targowych, gdzie zdobywamy wielu nowych Klientów i spotykamy się ze stałymi odbiorcami naszych produktów. Chcemy sprawdzić Festiwal Marketingu, mamy nadzieję, że będziemy z nich równie zadowoleni – wyjaśnia powody dołączenia do wystawców targów, Mieszko Nowak, Dyrektor ds. Handlowych Artbox.

Tradycję i nowoczesność łączy w swoim asortymencie Huta Szkła Kryształowego Julia, istniejąca od prawie 200 lat. W trakcie Festiwalu Marketingu zaprezentuje się oddział produkcyjny Kolglass. Jako jedyna firma na rynku krajowym wytwarza ekskluzywne kieliszki kryształowe w szerokiej gamie kolorystycznej, których różnorodność i wysoką jakość gwarantują wypracowane przez lata ręczne metody zdobnicze. – Do współpracy poszukujemy przede wszystkim klienta biznesowego B2B. Dlatego zdecydowaliśmy się na udział w Festiwalu Marketingu. Na targach zaprezentujemy wyroby ze szkła kryształowego z wolnym polem pod grawerowanie. Potencjalni klienci będą mogli na naszych wyrobach zaprezentować logo swojej firmy, nazwę, herb, napis okolicznościowy. Zaprezentujemy również puchary ze szkła kryształowego przeznaczone na nagrody w zawodach sportowych, konkursach – wymienia Artur Kowalski, Export Manager Kolglass-Julia.

Marketingowy wachlarz Festiwalu

OOH magazine pomysłodawca i organizator Festiwalu, licząc na udane biznesowe spotkania i dobrą, iście targową, atmosferę zaprasza do udziału w tegorocznej edycji. Co godne podkreślenia, impreza to połączenie ekspozycji targowej, szkoleń, pokazów i konferencji. Po sukcesie pierwszej edycji, odbędzie się kolejna odsłona konferencji Pack Trends - „Trendy na rynku opakowań kartonowych". Event dedykowany jest przedstawicielom agencji reklamowych oraz pracownikom działów marketingu. Nowością będzie konferencja Marketing MIX - poświęcona promocji w miejscu sprzedaży. Tradycyjnie już zostaną przeprowadzone konkursy o Złoty Medal Festiwalu - na najbardziej innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowanie. O tytuł Super Gift zawalczą prezentowane na targach gadżety i artykuły promocyjne. W konkursie POS STARS zawalczą najlepsze kreacje displaye i ekspozytory w 11 kategoriach tematycznych. 

Festiwal objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

www.festiwaldruku.pl 

www.promoshow.pl

Źródło: Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764