logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Silne mamy w olimpijskiej kampanii P&G

  PR 29.04.2016, przeczytano 918 razy
ilustracjastrzałka

Filmy  nakręcone na potrzeby poprzednich kampanii P&G związanych z Igrzyskami Olimpijskimi, „Pick Them Back Up”, „Kids” i „Best Job”, zdobyły uznanie krytyków i należą do najczęściej oglądanych spotów olimpijskich w historii. „Strong” stanowi kontynuację tej formy narracji, ukazując z nowej perspektywy decydującą rolę, jaką mamy odgrywają w życiu swoich dzieci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/silne-mamy-w-olimpijskiej-kampanii-pandg,28387,artykul.html

„Strong” zgłębia prostą ludzką prawdę: odwaga, którą matki wykazują się każdego dnia, objawia się w najważniejszych chwilach życia ich dzieci. Kamera towarzyszy czterem mamom i ich dzieciom w ich olimpijskiej przygodzie, pokazując momenty – zarówno te mniej, jak i bardziej doniosłe – w których siła mamy odgrywa decydującą rolę, aż do punktu kulminacyjnego, gdy ich dziecko zbiera całą odwagę i występuje na największej arenie świata – Igrzyskach Olimpijskich.

„Strong” został nakręcony przez hollywoodzkiego reżysera Jeffa Nicholsa, który niedawno wyreżyserował m.in. głośny film „Midnight Special”. Spot będzie wyświetlany w pełnej, dwuminutowej, wersji cyfrowej oraz skróconym wariancie telewizyjnym, w ponad trzydziestu krajach.

Siła i rola matki jest bardzo ważnym elementem w życiu ambasadorów polskiej edycji kampanii „Dziękuję Ci Mamo”: Mai Włoszczowskiej, srebrnej medalistki Igrzysk Olimpijskich Pekin 2008, wielokrotnej mistrzyni i wicemistrzyni Europy w kolarstwie górskim, oraz jej mamy Ewy Włoszczowskiej.

Kampania powstała na bazie obserwacji, że za sukcesem każdego sportowca stoi jego niesamowita mama” – twierdzi Marc Pritchard, P&G Global Brand Officer. „Nasze zainteresowanie Igrzyskami Olimpijskimi – jako firmy, która z dumą wspiera mamy – jest naturalne, ponieważ marki P&G na co dzień towarzyszą mamom (nie tylko olimpijczyków) i ich dzieciom. Dostrzegamy wielką siłę matek w każdym aspekcie życia i wpływ tej siły na dzieci w okresie dorastania. Poprzez naszą kampanię zachęcamy wszystkich, by wspólnie z nami podziękowali mamom za rolę, jaką odgrywają w wychowywaniu silnych dzieci” – dodaje.

Przy każdej kampanii z okazji Igrzysk Olimpijskich P&G korzysta z badań prowadzonych przez marki, takie jak Ariel, Pampers, Lenor, Pantene w celu tworzenia najlepszych produktów dla mam i rodzin. Tegoroczne badania pokazały co oznacza być mamą w dzisiejszych czasach oraz jak kobiety obierają tę rolę. Większości z nich, bo 86 proc., zależy przede wszystkim na tym, by dzieci czuły ich obecność oraz wpływ ich wychowania, nawet jeśli nie mogą być razem. Z kolei 67 proc. badanych mam zgodziło się ze stwierdzeniem, że ważniejsze od angażowania się w każdy aspekt codziennej opieki nad dziećmi jest przekazywanie im dobrych wzorców.

Marki P&G będą współpracować z olimpijczykami i ich mamami z 21 krajów podczas ich podróży na Igrzyska Olimpijskie Rio 2016, m.in. z Polski, Francji, Niemczech, Japonii, Wielkiej Brytanii, Kanady, Chin, Stanów Zjednoczonych i państwie-gospodarzu imprezy, Brazylii. Polskimi reprezentantami będą:

  • Maja Włoszczowska – kolarstwo górskie, srebrna medalistka Igrzysk Olimpijskich Pekin 2008 oraz jej mama Ewa Włoszczowska
  • Radosław Kawęcki – pływanie, dwukrotny wicemistrz świata i dwukrotny mistrz Europy oraz jego mama Grażyna Kawęcka


Doceniając siłę, jakiej wymaga udział w najważniejszych zawodach na świecie, Procter & Gamble stworzył dla sportowców i ich bliskimi ośrodek P&G Family Home, gdzie w czasie Igrzysk Olimpijskich Rio 2016 będą mogli cieszyć się rodzinną atmosferą mimo oddalenia od domu. Ponadto będą mogli skorzystać z zabiegów kosmetycznych i pielęgnacyjnych oferowanych przez marki Pantene, Gillette i Head & Shoulders, a także darmowej usługi pralniczej Vizir.

Źródło: Procter & Gamble

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764