Jacek Czapnik i Robert Antolak wzmacniają dział designu Tribal DDB.
Jacek Czapnik objął stanowisko interactive art directora. Z branżą reklamową związany jest od 5 lat, jako grafik posiada 10 letnie doświadczenie. Swoje doświadczenie zdobywał wcześniej między innymi w Grey Group, Leo Burnett oraz IQ Marketing. Pracował dla takich klientów jak: Fiat, Diagio, Procter & Gambel, Unilever, Maspex. Oprócz reklamy zajmuje się ilustracją, zrealizował również kilka animacji rysunkowych.
Robert Antolak objął stanowisko senior interactive art directora. W branży pracuje od 6 lat. Wcześniej pracował w takich agencjach jak McCann/MRM Worldwide, FireFly Creation, Ars Thanea. Klienci dla których pracował to m.in. Nivea, Bank BPH, Burger King, KFC, Wedel, Coca-cola-Burn, Nestle, Bebiko, Discovery.
Kreatywni w ramach swoich obowiązków odpowiedzialni będą za obsługę aktualnych klientów agencji. Tribal DDB obecnie liczy 26 osób.
Źródło: Tribal DDB