logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Silniejsza kreacja w Tribal DDB

  PR 22.11.2012, przeczytano 1072 razy

Jacek Czapnik i Robert Antolak wzmacniają dział designu Tribal DDB.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/silniejsza-kreacja-w-tribal-ddb,17297,artykul.html

Jacek Czapnik objął stanowisko interactive art directora.  Z branżą reklamową związany jest od 5 lat, jako grafik posiada 10 letnie doświadczenie. Swoje doświadczenie zdobywał wcześniej między innymi w Grey Group, Leo Burnett oraz IQ Marketing. Pracował dla takich klientów jak: Fiat, Diagio, Procter & Gambel, Unilever, Maspex. Oprócz reklamy zajmuje się ilustracją, zrealizował również kilka animacji rysunkowych.

Robert Antolak objął stanowisko senior interactive art directora. W branży pracuje od 6 lat. Wcześniej pracował w takich agencjach jak McCann/MRM Worldwide, FireFly Creation, Ars Thanea. Klienci dla których pracował to m.in. Nivea, Bank BPH, Burger King, KFC, Wedel, Coca-cola-Burn, Nestle, Bebiko, Discovery.

Kreatywni w ramach swoich obowiązków odpowiedzialni będą za obsługę aktualnych klientów agencji. Tribal DDB obecnie liczy 26 osób.

Źródło: Tribal DDB

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764