logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Silver TV się rozkręca

  PR 06.11.2024, przeczytano 383 razy
ilustracja
Beata Borucka

Silver TV w nowej formule nadaje już niemal miesiąc. Filmy umieszczone w tym czasie na kanale YouTube telewizji obejrzało łącznie ponad 1,5 mln widzów. Twórcy Silver TV podkreślają, że priorytetem na najbliższy czas zbudowanie solidnych fundamentów pod dalszy rozwój – wprowadzenie do ramówki kolejnych formatów i dopracowanie nowej formuły nadawania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/silver-tv-sie-rozkreca,406365,artykul.html

Minął niemal miesiąc od momentu rozpoczęcia kolejnego rozdziału w historii Silver TV. Projekt zapoczątkowany przez Beatę Borucką z małego nisko-budżetowego kanału na YouTube zmienił się w prężną telewizję online nadającą z własnego, nowoczesnego studia i przyciągającą przed ekrany tysiące silversów. Wejście w nowy etap uświetniła uroczysta Gala Silver TV z udziałem znakomitych gości – aktorów, piosenkarzy, polityków i influencerów, która odbyła się 30 września w warszawskim Teatrze Sabat.

– Chyba jeszcze nigdy nie usłyszałam tyle ciepłych słów, co w trakcie tego wydarzenia. To było dla mnie ukoronowanie ostatnich kilkudziesięciu miesięcy i potwierdzenie tego, że ciężka praca w połączeniu z pasją przynosi oszałamiające efekty – mówi Beata Borucka, liderka projektu Mądra Babcia i twórczyni Silver TV. – Gala była końcem i początkiem jednocześnie. Skończyliśmy rozgrzewkę, bo właśnie tak można nazwać minione kilka lat. Rozpoczęło się z kolei Silver TV 2.0 – pełne znanych telewidzom z konkurencyjnych kanałów twarzy, najnowszych technologii a jednocześnie oferujące tą samą energię i autentyczność, co wcześniej. Co niezmiernie ważne, dziś Silver TV to już nie jest one woman show – kanał, który jest uzależniony od Mądrej Babci. Razem z profesjonalistami oraz widzami tworzymy coś, co będzie trwać niezależnie ode mnie! – dodaje.

Coraz większa popularność

W ciągu pierwszych tygodni nadawania Silver TV przyciągnęło przed ekrany ponad 1,5 mln osób! Liczba subskrybentów kanału na platformie YouTube wzrosła w tym czasie o 7 tys., a zamieszczone w październiku materiały oglądano ponad 153 tysiące godzin. Rosnącą popularnością cieszy się emitowane na żywo „Na dobry dzień”, czyli program, który dał początek Silver TV w nowej formule. Pasmo śniadaniowe emitowane od poniedziałku do piątku między 8:30 a 11:00 ogląda średnio 10 tysięcy widzów. Na początku listopada do grona prowadzących „Na dobry dzień”, dołączyła Małgorzata Ekert, która popularność w sieci zdobyła jako Szalona babcia ze złotym autem.

Na razie na antenie Silver TV widzowie mogą zobaczyć 4 z zapowiadanych 13 formatów telewizyjnych. Obok pasma śniadaniowego, na kanale YouTube publikowane są regularnie nowe odcinki porannej gimnastyki „Ruszaj się” prowadzonej przez Piotra Suskiego i Małgorzatę Wilgosz, programu „Wiecznie młodzi” dr n. med. Danutą Myłek oraz „Pomysłu na danie” – programu kulinarnego prowadzonego przez Joannę Grabowską. Na premierę czeka prowadzony przez Pawła Blajera „Bezpiecznie przez życie”, w którym w przystępny sposób przekazywane będą praktyczne informacje związane z prawem, finansami i ubezpieczeniami.

– Powoli oswajamy naszych widzów z nową formułą, stąd okrojona ramówka. Krok po kroku będziemy wprowadzać kolejne nowości – prowadzących i formaty – tak by wszyscy czuli się komfortowo – wyjaśnia Beata Borucka. – Właśnie dlatego, przez pierwsze dwa tygodnie nadawania w nowej formule, to ja razem z jednym z nowych prowadzących witałam gości codziennie rano w „Na dobry dzień”. Nie wyobrażałam sobie by mogło być inaczej – w końcu od tego programu wszystko się zaczęło. Dopiero kilka dni temu oddałam pasmo śniadaniowe w ręce innych, ale nadal nadzoruje wszystko zza kulis, by nigdzie nie zgubić tego „czegoś”, co sprawia, że społeczność Silver TV stale rośnie – dodaje.

Apetyt na więcej

Twórcy Silver TV podkreślają, że nowa formuła kanału to dopiero początek. Zarząd ma w planach wprowadzenie Silver TV do sieci kablowych i satelitarnych oraz stworzenie własnej aplikacji VOD. Kluczem do tych zmian ma być strategia oparta na produkowaniu wysokiej jakości materiałów, bardziej dopasowanych do oczekiwań widza 50+. To z kolei przełoży się na wyższą oglądalność i zainteresowanie reklamodawców.

– Mamy jasno określone cele i będziemy je konsekwentnie realizować. Dziś skupiamy się przede wszystkim na tym by wprowadzić na antenę wszystkie zapowiedziane formaty i dopracować formułę w jakiej nadaje Silver TV. To pozwoli nam zbudować solidne podstawy pod dalszy rozwój kanału – mówi Zbigniew Kłoczko, kierownik produkcji Silver TV. – Odmienione Silver TV już dziś cieszy się większą popularnością niż wcześniej. Jesteśmy pewni, że ten trend się utrzyma i już za jakiś czas, zgodnie z naszymi założeniami biznesowymi miesięczna liczba wyświetleń na kanale YouTube będzie wyższa niż 8 mln. Wsparciem w realizacji tego celu ma być startująca lada dzień kampania reklamowa Silver TV – dodaje.

Źródło: Silver TV

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PB Bilans - nowy podcast Pulsu Biznesu
Już jutro wyemitowany zostanie pierwszy odcinek nowego podcastu „Pulsu Biznesu” - PB Bilans. Audycję o tematyce polityczno-gospodarczej prowadzą dziennikarze redakcji, Ignacy Morawski i Marek Chądzyński. Kolejne odcinki podcastu pojawiać się będą w każdy piątek na www.pb.pl oraz platformach streamingowych.
Nagroda Grand Press dla reporterów „Uwagi!”
We wtorek 10 grudnia odbyła się 28. edycja gali Grand Press, podczas której poznaliśmy laureatów najważniejszych nagród dziennikarskich. W zaszczytnym gronie zwycięzców znaleźli się Tomasz Patora oraz Joanna Pęcherska-Fiałek, reporterzy „Uwagi!”. Oboje zostali docenieni za reportaż „W Żurominie rządzi Duch”.
PBC Total Reach 360°: Super Express i Murator liderami czytelnictwa
Wg najnowszych danych badania Total Reach 360°, realizowanego przez Polskie Badania Czytelnictwa, największy zasięg łączny, uwzględniający czytelnictwo wydań papierowych, cyfrowych i stron www, mają „Super Express” wśród dzienników i „Murator” wśród magazynów.
Baza INFORLEX w nowej odsłonie
INFOR prezentuje najnowszą odsłonę INFORLEX, fachowej bazy wiedzy dla specjalistów z firm i biur rachunkowych oraz sektora publicznego. Autorzy postawili na nowoczesny design, intuicyjną obsługę i pomocne dla użytkowników funkcjonalności.
Super Express i Radio ESKA dołączają do platformy Bluesky
Swoje profile na platformie społecznościowej Bluesky założyły dwa największe brandy Grupy ZPR Media – „Super Express” i Radio ESKA. Docelowo mają się tam pojawić również serwisy tematyczne oraz serwisy lokalne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764