logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Simon Mainwaring na Golden Marketing Conference

  PR 26.06.2015, przeczytano 900 razy

Simon Mainwaring, założyciel czołowej marki konsultacyjnej „We First”, pokazuje podczas swoich szkoleń, jak definiować, tworzyć i dzielić się historią dobrej współpracy, która przekłada się na reputację marki, społeczność klientów oraz wydźwięk społeczny. Przekazuje wiedzę, jak łączyć opowieści oraz technologię społeczną, która będzie inspiracją dla pracowników przedsiębiorstw oraz klientów, którzy wspólnie budują pozytywny wizerunek. Nie inaczej zapowiada się we wrześniu w Poznaniu podczas GOLDEN MARKETING CONFERENCE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/simon-mainwaring-na-golden-marketing-conference,25254,artykul.html

Przed założeniem We First, Simon spędził 18 lat zajmując się pisaniem, będąc dyrektorem kreatywnym wielu uznanych agencji reklamowych, tj. Saatchi & Saatchi, Wieden & Kennedy oraz Ogilvy, pracując na rzecz takich marek jak Nike, Coca-Cola, Toyota, i Motorola. Ponadto był konsultantem dla wielu marek F500 czołowych firm z sektora reklamy, produkcji oraz firm cyfrowych. Pracował ponadto w amerykańskim programie dotyczącym pierwszych trzech generacji Toyoty Prius, największej kampanii Fundacji Przemysłu Rozrywkowego, która po raz pierwszy w historii USA połączyła 4 czołowe stacje telewizyjne. Dodatkowo przeprowadził wiele zwycięskich kampanii dla firmy Nike. Zdobył ponad 60 międzynarodowych nagród m. in. na Festiwalu Reklamy w Cannes, the One Show (USA), the Kelly Award (USA) oraz British Design & Art Direction.

Simon jest członkiem Sustainable Brands Executive Committee (Komitet Zrównoważonego Zarządzania Marką), Advisory Board of the Center for Public Diplomacy (Ciało Doradcze Centrum Dyplomacji Publicznej) w Szkole USC Annenberg, and a Fellow of the Royal Society of Arts (Członek Kólewskiego Towarzystwa Sztuki) w Londynie, jak również World Business Academy (Światowa Akademia Biznesu) w USA.

Jako autor publikacji w magazynach The Guardian, Forbes, Fast Company, Huffington Post, Mashable oraz GOOD Magazine specjalizuje się w tematach brandingu oraz technologii społecznych. Jego książka “We First: How brands and Consumers Use Social Media to Build a Better World” (Palgrave Macmillan) została okrzyknięta mianem bestseller wg New York Times, Wall Street Journal oraz Amazon, uzyskując tytuł Amazon Top Ten Business Book (Jedna z 10 Najlepszych Książek Biznesowych), 800CEO Read Top Five Marketing Book, a Strategy+Business nazwało ją najlepszą książką roku dedykowaną marketingowi.

Simon jest cytowany w wielu publikacjach, np. Trust Across America’s, Lista 100 Czołowych Myślicieli Wiarygodnego Biznesu 2012, znalazł się na 4 miejscu ‘Listy Twittera: 30 Najbardziej Wpływowych Głosów Ameryki w 2013 roku’ wydanej przez The Guardian, na 15 miejscu listy 500 Najbardziej Wpływowych Ludzi 2013 roku opracowanej przez SustMeme’s CSR, na 9 miejscu Czołowych Liderów CSR w roku 2014 GlobalCEO’s. Ponadto pisano o nim w TIME, The Guardian, Advertising Age, Adweek, Huffington Post, Inc Magazine, Fast Company, GOOD Magazine, Mashable oraz w Business News Network, CBC, CBC oraz BNet.

Występował jako prelegent podczas Międzynarodowego Festiwalu Reklamowego w Cannes, w Royal Society of Arts (Królewskie Toarzystwo Sztuki), SXSW, TEDxSF, Promaxbda, Conscious Capitalism (Świadomy Kapitalizm), Trwałe Marki, w National Speakers Association (Krajowe Stowarzyszenie Prelegentów) oraz National Press Club (Krajowy Klub Prasy) oraz dla następujących firm Google, Coca-Cola, General Motors, Samsung, Gucci, VW Group, NHL oraz Patagonia. Portal Speaking.com uznał go jednym z 5 Najlepszych Prelegentów Marketingu. Ponadto trafił na okładkę National Speaker’s Magazine w roku 2014.

Simon Mainwaring przemówi podczas pierwszej edycji Golden Marketing Conference, skierowanej do top managementu, kadry zarządzającej i osób decyzyjnych budujących polską sferę biznesu. Konferencja potrwa dwa dni od 29 do 30 września 2015 r. a odbędzie się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich w najbardziej reprezentacyjnym centrum konferencyjnym Poznań City Center z widowiskową Salą Ziemi mieszczącą 2 000 osób.

Źródło: MTP

www.goldenmarketing.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy Agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard koncentrować się będą wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki. 
Autobus Popeyes wozi fanów na kurczaki
W minioną niedzielę, 21 kwietnia kilkudziesięciu fanów kurczaków w luizjańskim stylu odbyło niezwykłą kulinarną podróż. Autobusem Popeyes przejechali ponad 700 kilometrów, by skosztować słynnych dań sieci. To efekt nietypowej akcji, którą marka zorganizowała dla swoich najaktywniejszych fanów. Spośród wszystkich komentarzy na swoich social mediach Popeyes wyłonił 4...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764