logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Singiel Męskie Granie Orkiestry już jutro w Gazeta.pl

  PR 30.06.2020, przeczytano 217 razy

Już jutro, 1 lipca br. na Gazeta.pl gratka dla wszystkich fanów muzyki – w portalu, jednocześnie z premierą w mediach społecznościowych, zaprezentowany zostanie singiel tegorocznej edycji Męskiego Grania. Gazeta.pl wraz z portalami Wyborcza.pl i WysokieObcasy.pl oraz spółką AMS z Grupy Agora zajmą się również promocją projektu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/singiel-meskie-granie-orkiestry-juz-jutro-w-gazeta.pl,387614,artykul.html

Transmisja z premiery singla dla tegorocznej edycji Męskiego Grania rozpocznie się o godzinie 19:00, 1 lipca br., i będzie dostępna na Gazeta.pl, a także na Facebooku i kanale YouTube Męskiego Grania. Oprócz nowego utworu, poznamy także skład tegorocznej orkiestry. Gazeta.pl jako partner mediowy zapewni wsparcie projektu w 2020 roku. Na portalu dostępna jest już sekcja Męskie Granie, Gazeta.pl udostępniła także 2 streamingi Studia Ż na swojej stronie. W programach POP Kultura i Studio Biznes pojawią się rozmowy i materiały dotyczące tegorocznej edycji. Cały projekt będzie także promowany na stronie głównej Gazeta.pl.

- Cieszy nas to, że Męskie Granie po przerwie wraca na łamy naszego portalu do domu, a Gazeta.pl może być partnerem 11 edycji tego projektu. Choć ta będzie wyjątkowa, ze względu na trwającą pandemię, postaramy się, żeby Męskie Granie, które przez te lata łączyło ludzi w plenerze połączyło ich także w świecie online. - mówi Bartosz Wysocki, dyrektor handlowy Gazeta.pl.

- Tegoroczna edycja Męskiego Grania nie może odbyć się w tradycyjnej formie ze względu na panującą epidemię – mówi Dorota Nowakowska, Kierownik marki Żywiec. – Mimo tej bezprecedensowej sytuacji chcieliśmy dać fanom projektu chociaż namiastkę emocji, które do tej pory towarzyszyły im pod sceną. To dlatego, stworzyliśmy nowy singiel i powołaliśmy do życia zupełnie nową Męskie Granie Orkiestrę. Mamy nadzieję, że miłośnicy Męskiego Grania będą z nami jutro podczas premiery – dodaje.

Oprócz Gazeta.pl w promocję tegorocznej edycji projektu zaangażowane są także portale Wyborcza.pl i WysokieObcasy.pl oraz spółka AMS, która w lipcu będzie promować Męskie Granie na swoich nośnikach reklamy zewnętrznej i wewnętrznej. Do promocji projektu wykorzystane będą m.in. Premium Citylighty, Digital Citylighty, Digital Cityscreeny, Citylighty w wybranych  wiatach przystankowych oraz nośniki Digital Indoor zlokalizowane w m.in. centrach handlowych.

- To wyjątkowy projekt muzyczny, który potrzebował wyjątkowego partnera. Dziękujemy Grupie Żywiec za zaufanie. Gazeta.pl i inne media Agory mają  ugruntowane doświadczenie przy realizacji tak dużych projektów dzięki możliwości stworzenia kompleksowej, szytej na miarę kampanii promocyjnej. Jest to możliwe dzięki różnorodności naszych mediów, które pozwalają nam łączyć wiele kanałów komunikacji i form reklamowych z wykorzystaniem bogatej oferty nośników - dodaje Bartosz Wysocki.

Organizatorem trasy jest agencja Live, kampanię dla Męskiego Grania przygotowuje 2012 Agency. Za działania cyfrowe odpowiada agencja VMLY&R Poland, a działania PR – agencja Hope. Media planuje i kupuje Starcom.

Kampania promocyjna Męskiego Grania 2020 prowadzona przez Gazeta.pl, Wyborcza.pl oraz AMS zaczęła się 13 czerwca i potrwa do połowy sierpnia.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gazeta.pl dodaje do logotypu hasło "Żywie Biełaruś!" (Niech żyje Białoruś!) oraz łączy siły z kolektywem reporterskim Outriders w ramach projektu "Białoruskie domino". Jego celem jest przedstawianie czytelniczkom i czytelnikom nie tylko ekskluzywnych informacji z Białorusi po szeroko kwestionowanych wyborach prezydenckich, ale także zarysowanie szerszego...
Już drugi raz z rzędu Rock Radio bije rekord słuchalności! W ostatniej fali badania Radio Track stacja osiągnęła najwyższy wynik w swojej historii - jej udział w czasie słuchania w okresie czerwiec - lipiec 2020 r. wyniósł 0,8%. W ten sposób rozgłośnia podwoiła słuchalność w stosunku do 2019 r. Coraz szerszemu gronu słuchaczy Rock Radio proponuje najlepszą...
Jesień w TVP Historia
Nowa ramówka TVP Historia to premiery filmów fabularnych i dokumentalnych, seriale historyczne, programy publicystyczne oraz rozrywka na najwyższym poziomie. Już 15 sierpnia w 100. rocznicę Bitwy Warszawskiej antena zaprasza na nowy teleturniej „Giganci Historii”. TVP Historia przygotowała również wiele propozycji programowych na temat ważnych wydarzeń...
Plakat „Sto pytań o wodę” już jutro w sprzedaży z „Gazetą Wyborczą”
Jaki ślad wodny zostawia przeciętny Polak? Jak na co dzień oszczędzać wodę? Co wspólnego ma wycinka drzew z suszą albo powodzią? Odpowiedzi na te oraz inne pytania znajdą się jutro, 13 sierpnia na plakacie „Sto pytań o wodę” dołączonym do „Gazety Wyborczej”, w ramach ekologicznej akcji dziennika „JednaPlaneta.JednoŻycie”.
Huawei GameCenter to najnowsza aplikacja dostępna dla użytkowników smartfonów i tabletów marki w Polsce oraz w 33 krajach na całym świecie. Jest to platforma opracowana z myślą o społecznościach osób grających w gry na urządzeniach mobilnych, która oferuje dostęp do najlepszych aplikacji oraz dedykowanych bonusów i promocji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764