logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Singiel Męskie Granie Orkiestry już jutro w Gazeta.pl

  PR 30.06.2020, przeczytano 432 razy

Już jutro, 1 lipca br. na Gazeta.pl gratka dla wszystkich fanów muzyki – w portalu, jednocześnie z premierą w mediach społecznościowych, zaprezentowany zostanie singiel tegorocznej edycji Męskiego Grania. Gazeta.pl wraz z portalami Wyborcza.pl i WysokieObcasy.pl oraz spółką AMS z Grupy Agora zajmą się również promocją projektu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/singiel-meskie-granie-orkiestry-juz-jutro-w-gazeta.pl,387614,artykul.html

Transmisja z premiery singla dla tegorocznej edycji Męskiego Grania rozpocznie się o godzinie 19:00, 1 lipca br., i będzie dostępna na Gazeta.pl, a także na Facebooku i kanale YouTube Męskiego Grania. Oprócz nowego utworu, poznamy także skład tegorocznej orkiestry. Gazeta.pl jako partner mediowy zapewni wsparcie projektu w 2020 roku. Na portalu dostępna jest już sekcja Męskie Granie, Gazeta.pl udostępniła także 2 streamingi Studia Ż na swojej stronie. W programach POP Kultura i Studio Biznes pojawią się rozmowy i materiały dotyczące tegorocznej edycji. Cały projekt będzie także promowany na stronie głównej Gazeta.pl.

- Cieszy nas to, że Męskie Granie po przerwie wraca na łamy naszego portalu do domu, a Gazeta.pl może być partnerem 11 edycji tego projektu. Choć ta będzie wyjątkowa, ze względu na trwającą pandemię, postaramy się, żeby Męskie Granie, które przez te lata łączyło ludzi w plenerze połączyło ich także w świecie online. - mówi Bartosz Wysocki, dyrektor handlowy Gazeta.pl.

- Tegoroczna edycja Męskiego Grania nie może odbyć się w tradycyjnej formie ze względu na panującą epidemię – mówi Dorota Nowakowska, Kierownik marki Żywiec. – Mimo tej bezprecedensowej sytuacji chcieliśmy dać fanom projektu chociaż namiastkę emocji, które do tej pory towarzyszyły im pod sceną. To dlatego, stworzyliśmy nowy singiel i powołaliśmy do życia zupełnie nową Męskie Granie Orkiestrę. Mamy nadzieję, że miłośnicy Męskiego Grania będą z nami jutro podczas premiery – dodaje.

Oprócz Gazeta.pl w promocję tegorocznej edycji projektu zaangażowane są także portale Wyborcza.pl i WysokieObcasy.pl oraz spółka AMS, która w lipcu będzie promować Męskie Granie na swoich nośnikach reklamy zewnętrznej i wewnętrznej. Do promocji projektu wykorzystane będą m.in. Premium Citylighty, Digital Citylighty, Digital Cityscreeny, Citylighty w wybranych  wiatach przystankowych oraz nośniki Digital Indoor zlokalizowane w m.in. centrach handlowych.

- To wyjątkowy projekt muzyczny, który potrzebował wyjątkowego partnera. Dziękujemy Grupie Żywiec za zaufanie. Gazeta.pl i inne media Agory mają  ugruntowane doświadczenie przy realizacji tak dużych projektów dzięki możliwości stworzenia kompleksowej, szytej na miarę kampanii promocyjnej. Jest to możliwe dzięki różnorodności naszych mediów, które pozwalają nam łączyć wiele kanałów komunikacji i form reklamowych z wykorzystaniem bogatej oferty nośników - dodaje Bartosz Wysocki.

Organizatorem trasy jest agencja Live, kampanię dla Męskiego Grania przygotowuje 2012 Agency. Za działania cyfrowe odpowiada agencja VMLY&R Poland, a działania PR – agencja Hope. Media planuje i kupuje Starcom.

Kampania promocyjna Męskiego Grania 2020 prowadzona przez Gazeta.pl, Wyborcza.pl oraz AMS zaczęła się 13 czerwca i potrwa do połowy sierpnia.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764