
Azjatycki gigant telekomunikacyjny SingTel i firma Yeahpoint, specjalizująca się w cyfrowych systemach samoobsługowych poinformowały o otwarciu nowego sklepu SingTel w budynku Comcentre w Singapurze. Obie firmy stworzyły wysoce interaktywne środowisko zakupowe, składające się z elementów z wbudowanymi ekranami dotykowymi: stołów, ścian, słupów, a nawet okien zewnętrznych.
Centralne miejsce sklepu zajmuje okrągły, dwustronny wyświetlacz o wielkości 32 metrów, który wyświetla 360-stopniowy obraz panoramiczny. Jest ot możliwe dzięki 20 zsynchronizowanym projektorom na platformie softwarowej yeahWARE CORE9 firmy Yeahpoint.
W innym miejscu sklepu znajduje się 15-ekranowa ściana wideo, prezentująca IP TV i oferty promocyjne, a sześć 42-calowych ekranów wbudowanych w stoły służy klientom do słuchania muzyki, zabawy z grami, oglądania programów TV i wypróbowywania „na żywo” telefonów i akcesoriów.
Kolejną atrakcją jest „Teach Centre” - symulacja sali konferencyjnej z pięcioma ruchomymi ekranami. Rozwiązanie gwarantuje, że każda osoba przy stole konferencyjnym jest doskonale widoczna, a uczestnicy mogą oglądać prezentacje pod jakimkolwiek kątem.
Diana Chen, szefowa sprzedaży w firmie SingTel mówi, że sklep ustanawia nowe standardy w interaktywnym handlu detalicznym. „Pracowaliśmy niewiarygodnie ciężko, żeby stworzyć coś wyjątkowego, co pozwoli nam sprostać ciągle zmieniającym się potrzebom naszych klientów. Uważamy, że jesteśmy dobrym przykładem do naśladowania dla innych”.
Źródło: Digital Signage Today