Skuteczność kampanii online, wpływ content marketingu na zwiększenie sprzedaży, najlepsze praktyki w zakresie marketing automation to przykłady tematów jesiennej edycji IAB Internet Week, w której wzięło udział 814 uczestników.470x307
Przez pięć dni, od 25 do 29 września br. w siedzibie IAB Polska przedstawiciele Up&More, They.pl, Bluerank, IBM, Ecselis, TogetherData, Resolution, INIS, Gemius, Mexad, GetResponse, Sotrender, Deloitte Digital, OX Media i Kamikaze prezentowali najciekawsze case’y komunikacji interaktywnej. W jesiennej edycji IAB Internet Week wzięło udział 814 managerów i specjalistów działów marketingu, ale także osób spoza branży zainteresowanych promowaniem usług z wykorzystaniem narzędzi online. To 35 % więcej niż w edycji ubiegłorocznej.
Tematy 15 prezentacji dotyczyły m.in. trendów na rynku aplikacji mobilnych, skutecznych narzędzi komunikacji, mierzenia efektywności kampanii, planowania przestrzeni nowych mediów oraz content marketingu w mediach społecznościowych. Dużo uwagi poświęcono współpracy z influencerami oraz cyfryzacji procesów obsługi klienta. Ważnym tematem była optymalizacja kampanii na poziomie zakupu mediów, kreacji i grupy docelowej, analityka zbiorów danych i ich wykorzystywanie w kampaniach online.
– Cyklicznie organizowane prelekcje w ramach Internet Week służą przede wszystkim edukacji w zakresie budowania skutecznych kampanii on line i promocji najlepszych marketingowych praktyk. Miejsc brakuje na długo przed wydarzeniami – przedstawiciele branży i marketerzy chętnie śledzą trendy – komentuje Robert Wielgo, członek zarządu IAB Polska.
Warsztaty były objęte akredytacją DIMAQ. Udział w nich był bezpłatny dla uczestników. Kolejna edycja Internet Week jest zapowiadana na początek kwietnia 2018 roku.
Źródło: IAB Polska