logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Siódma edycja Iab Internet Week za nami

  PR 09.10.2017, przeczytano 360 razy
ilustracjastrzałka

Skuteczność kampanii online, wpływ content marketingu na zwiększenie sprzedaży, najlepsze praktyki w zakresie marketing automation to przykłady tematów jesiennej edycji IAB Internet Week, w której wzięło udział 814 uczestników.470x307


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/siodma-edycja-iab-internet-week-za-nami,34042,artykul.html

Przez pięć dni, od 25 do 29 września br. w siedzibie IAB Polska przedstawiciele Up&More, They.pl, Bluerank, IBM, Ecselis, TogetherData, Resolution, INIS, Gemius, Mexad, GetResponse, Sotrender, Deloitte Digital, OX Media i Kamikaze prezentowali najciekawsze case’y komunikacji interaktywnej. W jesiennej edycji IAB Internet Week wzięło udział 814 managerów i specjalistów działów marketingu, ale także osób spoza branży zainteresowanych promowaniem usług z wykorzystaniem narzędzi online. To 35 % więcej niż w edycji ubiegłorocznej.

Tematy 15 prezentacji dotyczyły m.in. trendów na rynku aplikacji mobilnych, skutecznych narzędzi komunikacji, mierzenia efektywności kampanii, planowania przestrzeni nowych mediów oraz content marketingu w mediach społecznościowych. Dużo uwagi poświęcono współpracy z influencerami oraz cyfryzacji procesów obsługi klienta. Ważnym tematem była optymalizacja kampanii na poziomie zakupu mediów, kreacji i grupy docelowej, analityka zbiorów danych i ich wykorzystywanie w kampaniach online.

– Cyklicznie organizowane prelekcje w ramach Internet Week służą przede wszystkim edukacji w zakresie budowania skutecznych kampanii on line i promocji najlepszych marketingowych praktyk. Miejsc brakuje na długo przed wydarzeniami – przedstawiciele branży i marketerzy chętnie śledzą trendy – komentuje Robert Wielgo, członek zarządu IAB Polska.

Warsztaty były objęte akredytacją DIMAQ. Udział w nich był bezpłatny dla uczestników. Kolejna edycja Internet Week jest zapowiadana na początek kwietnia 2018 roku.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

See&Say - zgłoszenia do 18 grudnia
Do 18 grudnia trwają zgłoszenia do przeglądu portfolio See&Say.
Wrocławskie Targi Plakatu i Ilustracji
W dniach 14 i 15 grudnia odbędą się najbardziej kulturalne targi na Dolnym Śląsku – Wrocławskie Targi Plakatu i Ilustracji. Wydarzenie skierowane jest do fanów i koneserów sztuki współczesnej, którzy doceniają kunszt artystów obecnego pokolenia. Strefa Targów Plakatów i Ilustracji będzie jedną z atrakcji Festiwalu Świadomych Zakupów, w którym udział weźmie 150...
Digital signage, technologia która zmienia definicję reklamy
Plakat w witrynie sklepu czy ulotki rozrzucone po ulicach to już przeszłość. Sklepy coraz częściej stawiają na zdigitalizowane formy przekazu do klienta. Jak wskazują badania, trend ten stale się rozwija, a Polacy są otwarci na jego wykorzystywanie.
Umacnianie relacji w rodzinie celem kampanii Nierozerwalni
Więzi rodzinne są przez większość badaczy wskazywane jako jeden z najważniejszych czynników chroniących przed podejmowaniem przez młodych ludzi zachowań ryzykownych – podkreśla Robert Frączek z Państwowej Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. To właśnie na ich istotę zwraca uwagę kampania Nierozerwalni.
Bożonarodzeniowa iluminacja rozświetliła Piłę
Centrum Piły rozświetlone zostało tysiącami światełek. Na placach Staszica oraz Konstytucji 3 Maja pojawiła się świąteczna iluminacja, która będzie ozdobą miasta przez cały okres świąteczno-noworoczny. Uroczystego rozświetlenia dokonali Piotr Głowski, prezydent Piły oraz Mariusz Kądziołka, prezes Enei Oświetlenie. Wykonaniem i montażem instalacji zajęła się Enea...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764