logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sitecore Experience Award dla agencji Infinity Group

  PR 27.05.2016, przeczytano 1049 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Infinity Group otrzymała międzynarodową nagrodę Sitecore Experience Awards'15 w kategorii "Best use of content management" za projekt Muve.pl zrealizowany dla MUVE S.A.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sitecore-experience-award-dla-agencji-infinity-group,28697,artykul.html

Muve.pl to jedna z największych na polskim rynku platform sprzedażowych oferujących gry komputerowe i konsolowe a także ebooki i gadżety związane ze światem gier.

Jej oferta liczy ponad 100 tys. pozycji. W ramach platformy działa silna, aktywna społeczność miłośników cyfrowej rozrywki.

Realizując w 2015 roku nową odsłonę Muve.pl, Infinity postawiło nie tylko na nową szatę graficzną, user expierence i zaawansowane rozwiązania technologiczne z zakresu e-commerce, ale przede wszystkim na program lojalnościowy “Kompania” oparty o rozbudowaną gamifikację. Zarejestrowani członkowie społeczności wypełniają misje, zdobywają punkty i “złoto”, które mogą wymieniać np. na zniżki lub inne korzyści. 

Platforma zbudowana została w oparciu o Sitecore Experience Platform - jedno z najlepszych na rynku narzędzi wspierających content management, personalizację treści, automatyzację marketingu i rozbudowaną analitykę webową.

- Muve.pl to nie tylko zaawansowane rozwiązanie WCM i e-commerce, ale przede wszystkim, bardzo dobra baza do działań typu marketing automation. Niewątpliwe wyzwaniem przy tej realizacji było wykorzystanie potencjału, jaki daje w tym obszarze Sitecore - mówi Bogusław Łojewski, Client Service Director Infinity Group

Projekt Muve.pl to przykład udanego połączenia światowej klasy rozwiązań technologicznych z autorskim, angażującym użytkowników konceptem.

Źródło: Infinity Group

infinity-group.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764