logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sitodruk i druk cyfrowy – razem czy osobno?

   09.01.2006, przeczytano 4124 razy

Polskie Stowarzyszenie Sitodruku i Druku Cyfrowego (dawniej Stowarzyszenie Sitodrukarzy Polskich) organizuje w Poznaniu w dniach 25 i 26 kwietnia podczas targów Euro-Reklama 2006 konferencję pod hasłem Sitodruk i druk cyfrowy – razem czy osobno?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sitodruk-i-druk-cyfrowy--razem-czy-osobno,3388,artykul.html

Tematem przewodnim konferencji jest: sitodruk oraz technologie cyfrowe druku. Celem konferencji jest przedstawienie najnowszych kierunków rozwoju, możliwość równoległego wykorzystywania tych technologii oraz wzajemnego ich uzupełniania się. Przedstawione zostaną również urządzenia oraz podłoża zarówno do sitodruku, jak
i druku cyfrowego.
Planowany program konferencji:
Dzień I - 25 kwietnia 2006 (wtorek)
1. Prezentacja FESPA Digital Printing Europe, Amsterdam, 16-18 Maj 2006 – przedstawiciel FESPA
2. Fespa Digital „Sitodruk i Druk Cyfrowy razem czy osobno” – wykład przedstawiciela FESPA
3. Druk cyfrowy UV i druk na płaskich maszynach cyfrowych
4. Materiały i podłoża do druku cyfrowego
5. Nowe możliwości dla druku cyfrowego – podniesienie atrakcyjności wydruku poprzez efekty specjalne możliwe do uzyskania tylko techniką sitodruku: metaliczne, brokaty, perliste i wiele innych
6. Idealny zestaw do druku cyfrowego. W jaki sposób wybrać właściwą maszynę
i ile ona tak naprawdę będzie Cię kosztowała
Dzień II - 26 kwietnia 2006 (środa)
7. Duży format w druku cyfrowym - jak osiągnąć zadowalające dochody stosując tą technologię
8. Urządzenia do sitodruku
9. Cyfrowe maszyny solventowe
10. E–learning – możliwości szkolenia on-line z sitodruku, tampondruku i druku cyfrowego, Peter Kiddell - DSPA UK
11. Druk cyfrowy na tkaninach
12. Cyfrowe systemy do przygotowywania szablonów w sitodruku
Konferencja będzie tłumaczona symultanicznie na język polski i angielski.

Prezes PSS i DC
Jacek Stencel

Robert Kochaniak
Sekretarz PSS i DC

tel. kom 0 502 375175

Dodatkowe informacje na stronie Stowarzyszenia zapraszamy
www.ssp.com.pl
biuro@ssp.com.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: pssidc

(Polskie Stowarzyszenie Sitodruku i Druku Cyfrowego)

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764