logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sitofest 2015: Trwa Międzymiastowy Festiwal Sitodruku

   30.11.2015, przeczytano 1019 razy
ilustracja

Sitodruk – technika graficzna, której chyba największy rozgłos przyniósł Andy Warhol, łapie dzisiaj kolejny oddech w całej Europie. Trwa Sitofest - jedyny w Europie międzymiastowy festiwal sitodruku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sitofest-2015%3A-trwa-miedzymiastowy-festiwal-sitodruku,26716,artykul.html

SITOFEST wykiełkował podczas wielu twórczych kontaktów między warszawskimi i berlińskimi pracowniami sitodruku. Co roku za organizacją festiwalu stoją pracownie z Warszawy. Od dwóch lat coraz śmielej zaczynają dołączać sitodrukarze z innych miast. Czwartą edycję organizują z Warszawy: pracownie SITO, V9, KWIACIARNIA GRAFIKI, OFICYNA PERYFERIA. Z Wrocława SITWA oraz Panato. Z Gdyni Tubaza. Jest i krakowskie Madu. Z Berlina Czentrifuga.

SITOFEST stawia sobie za cel promowanie ręcznej techniki sitodruku i idei D.I.Y. (do it yourself). Umożliwia przyjrzenie się całemu procesowi sitodruku oraz włączenie się w proces twórczy.

Ideą festiwalu jest umożliwienie dostępu do sztuki młodych, niezależnych twórców, przy jednoczesnym zachowaniu realnej wartości grafik. Dla odbiorców SITOFEST jest okazją do zdobycia niepowtarzalnych, niskonakładowych grafik do kolekcji (bądź zaczynem do jej budowy).

Dla twórców SITOFEST to niepowtarzalna okazja do integracji z ciągle rosnącym środowiskiem artystyczno-sitodrukowym. Umożliwia wymianę doświadczeń, wzajemnych inspiracji i wspólne tworzenie.

Program na bieżąco będzie poszerzany o kolejne akcje, działania, wystawy. Więcej informacji: www.facebook.com/Sitofest

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764