logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sizeer i Nike Just Go Bigger dzięki aktywacji od 180heartbeats + Jung v Matt

  PR 14.05.2019, przeczytano 471 razy

Just Go Bigger - hasło promocyjne Nike Air Max 720 stało się inspiracją dla wspólnej kampanii Sizeer i Nike. Nowa, jeszcze większa poduszka gazowa buta osadzona została w wyjątkowej, miejskiej perspektywie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sizeer-i-nike-just-go-bigger-dzieki-aktywacji-od-180heartbeats-%2B-jung-v-matt,382426,artykul.html

AM 720 to najnowszy model z kultowej miejskiej serii Nike Air Max. Posiada największą, jak dotąd, poduszkę gazową Air (aż 38 milimetrów). Zgodnie z hasłem promocyjnym - Just Go Bigger - 180heartbeats powiększyła ją jeszcze bardziej: w online’owym spocie i materiałach promocyjnych (digital, POS) przedstawiła ogromne buty w przestrzeni miniaturowego miasteczka.

- Nike Air Max to seria absolutnie kultowa wśród sneakerheadów - mówi Bartłomiej Walczuk, creative director w 180hb - Chcieliśmy pokazać najważniejszą cechę produktu - największą poduszkę, dlatego zmniejszyliśmy wszystko dookoła, budując małe miasteczko po którym się poruszaliśmy. Stworzenie makiety zajęło nam około tygodnia, ale efekty tej pracy widać w detalach - dodaje.

Działania pod hasłem Just Go Bigger zaplanowano w kanałach własnych Sizeer - na Facebooku, Instagramie, stronie www oraz w SizeerApp.

Sizeer to multibrandowa sieć posiadająca w ofercie sneakery, streatwear i akcesoria topowych marek. Sizeer kieruje się na miasto, bo najlepszy streetwear od kultowych brandów potrzebuje przestrzeni. Od lat selekcjonuje najlepsze sneakery, które dystrybuuje w sieci salonów w ponad 150 lokalizacjach w Europie. Wybiera tylko oryginalne produkty. We współpracy z topowymi markami tworzy multibrand, dla którego „c-i-t-y” to najważniejsze litery alfabetu.

180heartbeats współpracuje z Nike od 2014 r. W tym czasie tworzyła strategie digitalowe, aktywacje konsumenckie, koncepcje eventów, produkowała assety dla marki i sportowców (wideo, snap&insta stories, animacje, sesje zdjęciowe, design, social media).

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764